چهارشنبه 25 مهر 1386-0:0

سيلي خداوند بر صورت احمد توكلي

فاطمه رجبي، همسر غلامحسين الهام گفت:خداوند در انتخابات آينده به دكتر احمد توكلي سيلي محكم و پرصدايي خواهد زد.


فاطمه رجبي، همسر غلامحسين الهام، در تازه‌ترين «وب‌نوشت» خود با بيان اين نكته كه خداي سرزمين امام عصر(عج) با پيروزي دكتر احمدي‌نژاد، «معيار مشخصي براي مرزبندي‌ها» قرار داده، پيش‌بيني كرد، خداوند در انتخابات آينده به دكتر احمد توكلي و آنچه وي اصولگرايان حزبي مي‌خواند، سيلي محكم و پرصدايي خواهد زد.

 وي در تازه‌ترين يادداشت خود آورده است: «دو بار در نامزدي دكتر توكلي به او رأي دادم. هر دو بار از پيروزي رقيبش براي سرنوشت ملك و ملت و اسلام و تشيع اشك حسرت ريختم. از شعارهاي عدالت‌خواهانه دكتر توكلي خشنود گرديدم اما اينك مي‌گويم: العاقبه خير الدار!

در زمانه ظهور يا همان آخرالزمان قرار گرفته‌ايم. امتحان پشت امتحان. احمدي‌نژاد با پيروزي در انتخابات «معياري» مشخص براي مرزبندي‌ها ايجاد كرد. او نكرد، خداي سرزمين امام عصر (عج) اين امر را به انجام رسانيد. اما چه بسيار كساني كه امتحاناتي غيرمطلوب پس دادند.

دكتر توكلي در انتخابات نهم پشت سر «قاليباف» قرار گرفت، سخت! او با شعار «عدالت‌خواهي» و «تحول‌خواهي» در اين جايگاه ايستاد؟! بدون آنكه از منابع هنگفت مالي اين نامزد پرسش كند. نه پيش و نه بعد از انتخابات. و نيز رضاخان حزب‌اللهي بودن او، و تبليغات الگوبرداري شده روي از «بلر» رو آرايش و پوشش و گفتمان اصلاح‌طلبانه‌اش، ترديدي براي توكلي باقي نگذاشت!

پيروزي دكتر احمدي‌نژاد، دكتر توكلي را مانند بسياري ديگر به حمايت او وا داشت و روزنامه‌اي از جناح راست تيتر درشت زد: «پيروزي اصول‌گرايان! دقت شود كه اين پيروزي به يك جناح نسبت داده شد، و نه «گفتمان اصولگرايي»

دكتر احمدي‌نژاد از قدم آغازين با مقاومت، مخالفت، تهاجم و كارشكني‌هاي بي‌سابقه مواجه شد. و هنوز ادامه دارد: «اصول‌گرايان» در كجاي صف مقابل وي قرار دارند؟ به ويژه اصول‌گرايان مجلس؟! دكتر توكلي چطور؟

از برنامه‌ها، تصميمات و حتي نظريه‌هاي اقتصادي رئيس‌جمهور كه بگذريم، كه مورد نقد، انتقاد، مخالفت و «وتوي» اين گروه قرار گرفته، ديگر اقدامات و تصميماتش كه بعضاً لحاظ كردن شريعت است، يا فرهنگ‌سازي ديني را مدنظر دارد، نيز از تركش اصول‌گرايان بي‌نصيب نمانده است، و در اين خط دكتر توكلي سهمي بزرگ داشته است.

ـ عيد فطر سال گذشته، را رئيس‌جمهور «سه روز» تعطيل مي‌كند. البته يك روز اضافي است و بقيه تعطيلات رسمي كشور است. اين كمترين همسويي با كشورهاي اسلامي است. يعني ايران شيعي براي نخستين بار عيد بزرگ اسلامي را به مقياس كمتر از عيد جمشيدي ارج نهاده است؟! غوغا برپا مي‌شود، و دكتر توكلي براي زيان‌دهي اقتصاد كشور و غير كارشناسي بودن اين نگاه مذهبي بپا مي‌خيزد، سخت!

ـ تغيير ساعت به تقليد از اروپا حركتي شاهانه است. از ابتداي پيروزي انقلاب لغو مي‌گردد. هاشمي رفسنجاني در دولت خود به ارتجاع آن فرمان مي‌دهد و محمد خاتمي آن را پاس مي‌دارد. مومنين به لحاظ نابساماني اوقات شرعي و ارتجاع طاغوتي ناخشنودند، تنها تعداد محدودي از كشورها، به ويژه در اروپا تغيير ساعت دارند. رئيس‌‌جمهور سال نخست دولت خود را با ساماندهي اوقات شرعي متبرك مي‌كند. مردم راضي و سيل ويران‌گر اصلاح‌طلب غربزده مهاجم. دكتر توكلي با نگاه اقتصادي بر آن مي‌خروشد، و آن را غيركارشناسي و موجب زيان‌دهي در مصرف برق مي‌خواند.

ـ رئيس‌جمهور باج‌دهي به احزاب را نفي مي‌كند. ملت «احزاب» را معضل بزرگ كشور و ملت و نظام اسلامي مي‌دانند. احزابي كه تنها به كسب قدرت مي‌انديشند و براي ملت جز دردسر نداشته‌اند. انتخابات نهم، بزرگترين «نه» ملت به «احزاب» بود. پس از طرد تفكر ليبرالي سازندگي و اصلاحات. دكتر توكلي به خروش مي‌آيد و واقعيت را اين‌گونه تعريف مي‌كند كه «احمدي‌نژاد از پرتو حمايت حزبي...؟!»

ـ رئيس‌جمهور براي بسترسازي فرهنگي، به تغيير ساعت در ماه رمضان تصميم مي‌گيرد. چرا كه ملت روز‌ه‌دار بايد پس از 28 سال، حداقلي از عطر فرهنگ ديني را استشمام كنند. دكتر توكلي تهاجم‌نامه‌اي مي‌نويسد كه روزنامه «ضد اعتماد» به استقبال آن مي‌رود. اين بار تصميم و اقدام رئيس‌جمهور هم غيرقانوني است، هم غيركارشناسي است و هم به اقتصاد زيان مي‌رساند و هم با اوقات اروپايي‌ها هماهنگ نيست!

الف ـ در مجلس هفتم «حذف روزهايي از تعطيلات ساليانه» سيزدهم رجب ميلاد با سعادت امير مؤمنان عليه‌السلام، و دوازدهم فروردين، روز جمهوري اسلامي را در خود مي‌گنجاند. تعطيلات نوروزي، به تمامه، و «سيزده فروردين» از اين مسئله به سلامت در مي‌آيند.

ب ـ تغيير ساعت كه صرف تقليد كوركورانه، و كارشناسي بي‌مدرك است و اروپا را الگو دارد، پس از نزديك به دو دهه انجام آن توسط دولت‌هاي سازندگي و اصلاحات، يك باره با تصويب مجلس، «از اختيارات قوه مقننه مي‌شود» شگفتا از اين يك بام و چند هوايي! و ارتجاع حاكميت مي‌يابد.

ج ـ تخريب خانمان‌برانداز، با تأسيس و انگيزه و هدف غربي، و عملكرد نامطلوب و تهاجمي داخلي، در مجلس آشكارا عمل مي‌شود. «حزب الله زير مجموعه كارگزاران سازندگي، فراكسيون مديريت شهري، گروه حامي قالي‌باف، در كنار وابستگان به احزاب ديگر شاكله مجلس را تشكيل مي‌دهند! و دكتر توكلي كارشناسانه آنها را مي‌نگرد.

د ـ هنگامي كه دكتر توكلي پس از چند سال گذران داوطلبانه اوقات در شهر قم، براي تحصيل در رشته اقتصاد، عازم انگليس شد. همه به ذكاوت رئيس دولت سازندگي آفرين گفتند. زيرا يكي از مهمترين منتقدين او متحول مي‌شد. امروز دكتر توكلي همه‌چيز را با عينك «اقتصاد» مي‌بيند يا در «تطبيق با اروپا».

هـ ـ دكتر توكلي هم‌اينك نيز شعار «تحول‌‌خواهي» مي‌دهد. اما در عمل با هرگونه تحول به مبارزه برمي‌خيزد. عدالت‌خواهي و تحول‌خواهي دولت نهم را با «چوب» غير كارشناسي و غيرقانوني بودن تنبيه مي‌كند. و اين يعني بازگشت همه‌چيز به جاي خود در گذشته!

وـ دكتر توكلي دردمندي براي بي‌مسكن‌ها را با اعلان سيلي‌زدن به دولت نهم اظهار داشت. سيلي از آن نوع كه دل بيچارگان خنك شود. به وي مي‌گويم: با اين اصول‌گرايان جناحي ـ حزبي و وكالتي در مجلس، سيلي را چه كسي و چه عنواني خواهد خورد. سيلي محكم، با صدايي بلند، و جاي دستي ماندگار! از نوع سيلي مردم در انتخابات نهم به احزاب و جناح‌ها! اين سيلي حتما از جنس ديني و فرهنگ مذهبي و عدم تطابق با اروپا خواهد بود.

اين سيلي، سيلي خداوند به اصول‌گرايان حزبي و طيف گسترده اصلاح‌طلبان خواهد بود و نه اصولگرايي و دين‌مداري.(tabnak)