شنبه 19 ارديبهشت 1388-0:0

اصولگرایان کام ملت ایران را شیرین می کنند

روسای ستاد حمایت های مردمی دکتر احمدی نژاد در شهرستان های مختلف استان معرفی شدند.

 


*تشکیل ستاد حمایت های مردمی دکتر احمدی نژاد در ساری، بابل و بابلسر

 دکتر صلاحی -رییس ستاد هماهنگی حمایتهای مردمی دکتر احمدی نژاد در مازندران- با حضور در جمع فعالان اصولگرا در شهرهای ساری،بابل و بابلسر مسولان ستاد های مردمی حامی رییس جمهور در این شهرستان ها را معرفی کرد.

 به گزارش کمیته همکاری های رسانه ای ستاد هماهنگی حمایت های مردمی احمدی نژاد در مازندران، دکتر اسحاق صلاحی در سخنانی با اشاره به ضرورت حفظ وحدت و انسجام نیرو های اصولگرا در عرصه خدمت رسانی به مردم و رقابتهای انتخاباتی اظهار داشت:اصولگرایی یک حزب و جریان نیست بلکه عزم و اراده برای حاکمیت ارزشها و رفع تنگناها و مشکلات جا معه است.

 وی حمایت قاطع تمامی تشکل ها و جریانها سیاسی طیف اصولگرا در مازندران از نامزدی دکتر احمدی نژاد را رویدادي فرخنده خواند و افزود: اتحاد و انسجام مثال زدنی فعالان جرگه اصولگرایی به پویایی و شکوفایی هر چه بیشتر دولت عدالت محور دکتر احمدی نژاد خواهد انجامید.

دکتر صلاحی همچنین رویکرد ستاد هماهنگی حمایت های مردمی دکتر احمدی نژاد را استفاده از ظرفیت و پتانسیل تمامی فعالان و اثر گزاران طیف اصولگرا در راستای تحقق مشارکت حد اکثری مردم در عرصه انتخابات و استمرار نهضت خدمت رسانی دولت نهم دانست و افزود: این ستاد قاطعانه از اهتمام تمامی دلسوزانی که جلب آرای عمومی به نفع نامزد واحد اصولگرایان را وجهه همت خود ساخته اند،حمایت خواهد کرد.

 گفتنی است در این جلسه مهندس سید حمید رضا شریعت نژاد،حجت الاسلام والمسین هادی یزدانی و مهدی شالیکار از سوی دکتر صلاحی به ترتیب بعنوان روسای ستاد حمایت های مردمی دکتر احمدی نژاد در شهرستانهای ساری،بابل و بابلسر معرفی شدند.

*تشکیل ستاد حمایت های مردمی دکتر احمدی نژاد در  نوشهر و چالوس

 حامیان مردمی دکتر احمدی نژاد در شهرستانهای نوشهر و چالوس فعالیت خود را آغاز کردند.

به گزارش کمیته همکاریهای رسانه ای ستاد حمایتهای مردمی دکتر احمدی نژاد در مازندران در همایش تشکل های اصولگرا که بطور جداگانه در نوشهر و چالوس برگزار شد ،دکتر اسحاق صلاحی رییس ستاد هماهنگی حمایتهای مردمی رییس جمهور عدالت محور در مازندران در سخنانی انتخابات را بهار سیاست و زیبا ترین صحنه تجلی اراده مردم در تعیین سرنوشت سیاسی کشور دانست و افزود : مردم با حضور پر شکوه خود در پای صندوق های رای همبستگی و اقتدار ملی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش می گذارند.

 وی با اشاره به کارنامه موفق دولت نهم در عرصه خدمت رسانی صادقانه به ملت گفت: دولت نهم با بهره گیری از ظرفیت های ملی و ایمانی در عرصه محرومیت زدایی و رشد و بالندگی کشور عزم راسخ خود را در اعتلای همه جانبه ایران اسلامی نمایان کرد.

 وی افزایش دامنه کینه توزیهای استکبار و همپالکی های آن علیه نظام اسلامی و رییس جمهور مردمی کشورمان را یاد آور شد و افزود:دکتر احمدی نزاد با ایستادگی در مقابل زیاده خواهیهای سران استکبار و کشور های غربی عظمت وعزت ملت ایران را ماندگار و دشمنان را مایوس کرده است.

 دکتر صلاحی اتحاد و همبستگی نیروهای اثر گذار جریان اصولگرا در حمایت از نامزدی دکتر احمدی نژاد را ستودنی خواند و افزود:در سایه ی حفظ و تداوم این اتحاد و ادامه خدمت رسانی دولت اصولگرا کام ملت ایران شیرین خواهد شد.

شایان ذکر است دکتر صلاحی در این همایش ها آقایان فریدون کاویان پور و عباس حسن پور را به ترتیب به عنوان روسای ستاد حمایتهای مردمی دکتر احمدی نژاد در شهرستان های نوشهر و چالوس معرفی کرد.

*تشکیل ستاد حمایت های مردمی دکتر احمدی نژاد در  قائم شهر ٬ آمل و نور

 با انتخاب مسولان ستاد حمایت های مردمی دکتر احمدی نژاد در قائم شهر ٬ آمل و نور فعالیت های انتخاباتی حامیان رییس جمهور اصولگرا در این شهرستان ها کلید خورد.

 در جلسه ای که به همین منظور با حضورنیرو های اصولگرا در شهرستان های قائم شهر٬ آمل و نور برگزار شد٬ دکتر اسحاق صلاحی رییس ستادهماهنگی حمایت های مردمی دکتر احمدی نژاد در این استان با تاکید بر مشی عدالت محوری و اصولگرایانه رییس دولت نهم گفت: صداقت و پرهیز از عوام فریبی و هر گونه اغواگری راهبرد اساسی فعالیت های انتخاباتی حامیان دولت اصولگرا محسوب می شود.

 وی گفتمان اصولگرایی را نیاز ضروری برای تداوم نشاط سیاسی و اجتماعی در جامعه انقلابی دانست و افزود: مردم با سپردن مسولیت های سنگین به اصولگرایان در شش انتخابات گذشته نشان دادند که خواهان پیشرفت واعتلای همه جانبه ایران اسلامی هستند.

صلاحی با یاد آوری نقش حاﺋز اهمیت مردم در عرصه انتخابات تصریح کرد: همه جریانات و گروه های فعال در عرصه انتخابات در وهله نخست باید برای تجلی حضور شور انگیز مردم در پای صندوق های رﺃی اهتمام بورزند.

وی اقبال عمومی مردم به دکتر احمدی نژاد در نظر سنجی ها را یاد آور شد و افزود : دکتر احمدی نژاد بخاطر پیشتازی در خدمت رسانی و گام نهادن در مسیر اعتلا و عزت روز افزون ایران اسلامی همچنان در صدر توجهات مردم قرار دارد.

شایان ذکر است دکتر صلاحی با تقدیر از همبستگی و انسجام بیاد ماندنی اصولگرایان در شهرهای مختلف مازندران حجج اسلام رجبعلی حیدری٬ سید نورالدین حسینی و آقای ماءشاالله حبیبی را به ترتیب به عنوان روسای ستاد حامیان مردمی دکتر احمدی نژاد در شهرستان های قائم شهر٬ نور و آمل معرفی کرد.