سه شنبه 22 ارديبهشت 1388-0:0

موسوي عقب ماندگي هاي 4 سال اخير را جبران مي کند-فلاح

رئیس دفتر ارتباط مردمی ميرحسين در قائم شهرگفت:موسوی با درآمد 7 میلیارد دلاري، کشور را به نحو شایسته ای اداره کرد،اما اکنون کشور بیش از 70میلیارد دلار در آمد نفتی دارد و مردم در بدترین شرایط زندگی می کنند.


علی فلاح- رئیس دفترارتباط مردمی مهندس میرحسین موسوی در شهرستان قائم شهر- گفت:مهندس موسوی نخست وزیر دوران طلایی شرایط سخت و دشوار جنگی بود که با درآمد 7 میلیارد دلاري، کشور را به نحو شایسته ای اداره کرد،اما اکنون کشور سالانه بیش از 70میلیارد دلار در آمد نفتی دارد و مردم در بدترین شرایط زندگی می کنند.

وي ادامه داد:مهندس موسوی با برنامه های مناسبی که ارائه خواهد داد می توانند شرایط سخت فعلی را پشت سر بگذارند و کشور را به جایگاه ویژه ای که در برنامه 5 ساله توسعه و سند چشم انداز مد نظر قرار گرفته،برساند و موانع و عقب ماندگی هایی را که در چند سال اخیر دچارش  شده ایم راجبران کند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به حذف سازمان مدیریت و برنامه ریزی  اشاره کردو افزود:در 4 سال اخیر شاهد فروپاشی ارکان مهم برنامه ریزی کشور بودیم که تشکیلات فکری که در طول تاریخ سالیان به نسبت نیاز شکل گرفته بود،از بين رفت.

فلاح افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی  سابقه 70ساله دارد و شورای اقتصاد،شورای پول و اعتبار و شورای عالی بانک ها هم به یکباره منحل شدند، آن هم در زمانی که به فکر کارشناس نیاز داشتیم.

وي ادعا کرد:امروز یکی از برنامه های مهندس موسوی احیای مجدد سازمان مدیریت و برنامه ریزی و شورای اقتصادو... است زیرا اداره کشور نیاز به یک پشتوانه علمی ،تحقیقاتی و کارشناسی دارد.

رئیس دفتر ارتباط مردمی ميرحسين در قائم شهر عنوان کرد:در دوره های قبل هر فعالیتی که شائبه انتخاباتی داشت از سوی دولت ها محدود می شد ولی در دولت نهم تبلیغات واستفاده از ابزار دولتی شتاب بیشتری گرفته است و از قدرتی که دارند برای پیروزی در انتخابات استفاده می کنند که این زیبنده دولتی که منادی عدالت دارد، نیست.