پنجشنبه 24 ارديبهشت 1388-0:0

خانواده شهيد شيرودي:تا آخر از موسوي حمايت مي کنيم

مادر شهید شیرودی،در مکتوبی، خبر ایرنا را  تکذیب کرد:به مهندس موسوی رای خواهیم داد.


 خانم شهربانو حسین شیرودی- مادر شهید شیرودی- که یک ماه پیش حمایت خود را از مهندس موسوی اعلام کرده بود، در پی انتشار خبر کذبی از سوی خبرگزاری رسمی دولت-irna- همچنان بر حمایت خود و پسرانش از مهندس موسوی تاکید کرد و خبر ایرنا را فاقد صحت خواند.

متن این نامه ی ممهور به مهر مادر شهید که از سوی مهرداد و اصغر شیرودی، برادران شهید شیرودی برای ghalamnews ارسال شده و رونوشت آن برای خبرگزاری ایرنا نیز ارسال شده، به شرح زیر است:

"بنام خدا

از: ‌مادر شهید سردار شیرودی؛  تاریخ: 22 اردیبهشت 1388

تکذیبیه ی خبرگزاری ایرنا درباره ی مطلب درج شده صحت نداشته و غیر قانونی بوده، من از خبرنگار آن خبرگزاری شاکی هستم. لذا تا آخر من و پسرانم حمایت خود را از آقای مهندس موسوی نخست وزیر دوران جنگ که شناخت کافی از ایشان داریم و مطمئن هستیم امروز اگر امام بود به ایشان رای می دادند و به جهت حساسیت انتخابات امسال به ایشان رای خواهیم داد تا بتوانند دغدغه های ولایت مطلقه ی فقیه را بر طرف سازند.

امضا و اثر انگشت مادر شهید شیرودی؛ شهربانو حسین شیرودی "

 برادران شیرودی با ابراز ناراحتی شدید از این خبرسازی ایرنا، گفتند که مادر آن شهید این قدر طبع بلندی دارد که به دنبال شکایت نیست، اما سوال اینجاست که آیا یک رای ارزش چنین کاری را دارد؟

در خبر خبرگزاری رسمی دولت ادعا شده بود که مادر شهید شیرودی ضمن تکذیب حمایت از میرحسین، از رییس دولت به عنوان کاندیدای انتخابات آتی حمایت کرده بود.

گفتنی است برادران شیرودی تاکید کردند که ضمن ارسال رونوشت این نامه برای دفتر ایرنا در تنکابن، خواستار انتشار آن شده اند.