دوشنبه 28 ارديبهشت 1388-0:0

احمدي فولادي:فقط به پیروزی فکر می کنیم

رییس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان مازندران گفت:اگر بتوانیم کروبی را متقاعد کنیم که از صحنه کنار رود بدون شک دوم خرداد دیگری آفریده خواهد شد.


احمدي فولادي گفت : بیش از 95 درصد اصلاح طلبان با اشاره خاتمی به حمایت از موسوی پرداخته اند به همین دلیل به شدت با تفکیک یاران خاتمی و موسوی مخالف هستم.

 احمدی فولادی گفت : در قانون اساسی تمامیت ارضی از مسائل مهم است و آزادی نیز هم تراز  آن بیان شده است .

وی با اشاره به این که رسانه ها باید مصداق بارز آزادی باشند ، افزود :در واقع رسانه ها باید نقد کننده ی حاکمیت باشند .

احمدی فولادی نداشتن رسانه را از مشکلات اصلاح طلبان دانست و اظهار داشت : اصلاح طلبان از داشتن رسانه ی فراگیر محروم اند .

وی در رابطه با اجماع در اردوگاه اصولگرایان گفت : اصولگرایان هنوز به نتیجه ی قطعی نرسیده اند و طبق نظرسنجی که جامعه ی روحانیت مبارز انجام داده این مجمع 13 رأی برای موسوی و 11 رای برای احمدی نژاد داشته ، ضمن این که مجمع روحانیون مبارز به اتفاق آرا موسوی را به عنوان کاندیدای خود انتخاب کرده اند.

رییس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در مورد پیشرفت جایگاه موسوی در جامعه ابراز کرد: ابتدا نظرسنجی ها از 32 درصد محبوبیت احمدی نژاد و 19 درصد محبوبیت موسوی خبر می داد اما روز به روز پیشرفت موسوی در این خصوص مشهودتر است و امروز در مراکز علمی جایگاه موسوی بالاتر رفته و این میزان به 72 درصد در دانشگاه تهران رسیده است.

احمدی فولادی آگاهی بخشی به توده های عامی و روستاییان را از وظایف اعضای ستاد اصلاح طلبان عنوان کرد و افزود : پخش پول و جیره نقدی به افراد جلوی سخت کوشی و تلاش را می گیرد ضمن آن که عزت و شخصیت و جایگاه انسانی افراد تنزل پیدا می کند.

وی با استناد به جمله ی آیت ا... جوادی آملی مبنی بر این که «مملکت را با صدقه دادن و کمیته ی امدادی اداره کردن هنر نیست ، با کار و تولید اداره کردن هنر است» ، گفت : نظام ما با توانمندی بالقوه ای که دارد نباید به جایی برسد که افتخار کنیم افراد بیشتری از کمیته ی امداد مستمری می گیرند .

احمدی فولادی با اشاره به میزان تورم افزود: حداکثر تورم در دولت خاتمی 12 درصد بود و اکنون به 6/29 درصد رسیده که دولت 25 درصد آن را تایید می کند و این برای نظام جمهوری اسلامی بی سابقه است.

 رییس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان راجع به کلی گویی های موسوی در سفرهای وی عنوان کرد : هنوز تا زمان آزاد شدن تبلیغات انتخابات زمان باقی است و در آن زمان موسوی به بیان دقیق مطالب و برنامه هایش خواهد پرداخت.

اين فعال سياسي با ابراز نگرانی از کم شدن زمان تبلیغات گفت : شورای نگهبان برای تعیین صلاحیت کاندیداها ، 5 روز بیشتر مهلت خواسته و این مسئله باعث شده 20 روز زمان برای تبلیغات به 15 روز کاهش پیدا کند.

احمدی فولادی در خصوص حضور رضایی در آخرین روزهای ثبت نام و تاثیر آن تصریح کرد : بسیاری از اصولگرایان منصف از روند جاری در کشور ناراضی اند و آن را مطابق اصلاح کشور ندانسته و اعتراض خود را در قالب تشکیل ستاد برای موسوی نشان داده اند و حضور رضایی نیز می تواند اعتراضی بر روند فعلی اداره ی کشور باشد.

وی با بیان این که اغلب افراد شاید بدانند که رضایی در انتخابات آتی موفقیت ندارد ، گفت:« این افراد دلشان برای مملکت می سوزد و همین که اعتراض خود را بیان کنند ، کافی است.»

رییس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در پاسخ به وجود اختلاف در نیروهای اصلاح طلب گفت : وجود دو نماینده در اردوگاه اصلاح طلبان دل نگرانی همه است و این تفرقه باعث پیروزی جناح مقابل خواهد شد.

وی با اشاره به این که تخریب بین نیروهای موسوی و کروبی را کمتر شنیده ام عنوان کرد : باید عکس العمل کروبی در مقابل تخریب نیروهای اصلاح طلب توسط افراد را ببینیم ، اعتقاد ما بر این است که کروبی با این گونه رفتارها مقابله خواهد کرد زیرا هر اختلافی به ضرر اردوگاه اصلاح طلبان است.

احمدی فولادی در پاسخ به این سوال که رضایی و موسوی معتقدند که دولت نهم نتوانسته آرمان های امام را در کشور متجلی نماید ، گفت : شعار دولت نهم درباره ی پایین آوردن میزان تورم و آوردن پول نفت بر سر سفره های مردم تا عمل به این مسائل فاصله ی زیادی وجود دارد و مشکلاتی که از نظر کرامت و شخصیت انسان ها بر مردم تحمیل شده مغایر با اندیشه های امام است .

وی در پاسخ به این سوال که آیا اصلاح طلبان طرفدار خاتمی خواهان سهمی از دولت موسوی هستند ، ابراز داشت : با این تقسیم بندی مخالفم زیرا تمام کسانی که طرفدار موسوی هستند به نوعی از خاتمی الهام گرفته اند .

وی در خصوص مناظره های رسانه ای گفت :« کسانی که در مناظره شرکت می کنند باید امتحان پس داده باشند و مناظره کنندگان جناح اصلاح طلب بر هم ترازان خود در جناح مقابل موفق خواهند بود و نگرانی ما از گزینشی پخش شدن این مناظره ها است».

احمدی فولادی در پاسخ به این پرسش که در صورت پیروزی موسوی در انتخابات آیا مازندران سهمی در دولت خواهد داشت ابراز داشت : در طول انقلاب با وجود این که رییس مجلس مازندرانی هم داشتیم اما نتوانسته ایم جایگاه مازندرانی ها را در هیأت دولت رشد دهیم.

 رییس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان برای حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: تجربه نشان داده اگر کمتر از 50 درصد واجدان شرایط در انتخابات شرکت کنند ، موفقیت با اصولگرایان است اما همین که این رقم از مرز 50 درصد به 60 درصد برسد پیروزی با اصلاحات است و در این زمینه رسالت اصلاح طلبان تشویق افراد به شرکت در انتخابات و به صحنه آوردن آرای خاموش می باشد.

وی در پایان گفت : اگر بتوانیم کروبی را متقاعد کنیم که از صحنه کنار رود بدون شک دوم خرداد دیگری آفریده خواهد شد که پیروز آن موسوی است و در صورت رسیدن به مرحله ی دوم ، رقابت بین موسوی و احمدی نژاد است که در دور دوم موسوی پیروز نهایی خواهد بود.


رئیس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان استان مازندران افزود:متاسفانه برای گرفتن حداقل حق خود مانند یک مکان برای فعالیت مجاز هم با مشکلات و سنگ اندازی ها روبرو هستیم.

احمدی فولادی با اشاره به اینکه در ایران با داشتن منابع زیاد نباید روز به روز بر تعداد مددجویان کمیته امداد و همچنین بهزیستی اضافه شود گفت:اصلاح طلبان دولت را به صورت یک طرفه نقد نمی کنند بلکه در بسیاری از مواقع هم عملکرد مثبت آنها نیز صحبت می کنند.


رییس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان استان مازندران با اشاره به اینکه در زمان فعلی اقبال بسیاری از اصولگرایان به مهندس موسوی بیشتر شده است اظهار داشت:این افراد با تشکیل ستادهایی در گوشه و کنار کشور عملا حمایت خود از مهندس موسوی و نارضایتی خود را از دولت نهم اعلام کرده و می کنند.


احمدی فولادی با بیان اینکه در صورت شکست اصلاح طلبان باز هم تصمیم آنها برای ادامه فعالیت بیشتر می شود افزود:ما تنها به پیروزی فکر می کنیم.(isna+ghalamnews)