پنجشنبه 18 تير 1388-0:0

فرماندار بابل:بي وجدان ها بروند

نوري گفت: از فعاليت افرادي كه داراي وجدان كاري نباشند، در سطح شهر جلوگيري مي‌كنم.


مهدي نوري اظهار داشت: برخي از پروژه‌هاي ما ملي و استاني است و در اين پروژه‌ها هر چند شهرستان‌ها نقش خاصي ندارند اما به اين معني نيست كه روساي شهرستان‌ها نظارتي بر آنها نداشته باشند.
وي افزود: جاي تاسف است ما پروژه‌اي را ملي و استاني بدانيم و نظارت خود را به صفر برسانيم.


نوري با انتقاد شديد از رئيس تربيت بدني بابل در مورد سهل انگاري صورت گرفته در پروژه سالن ورزشي بيشه‌سر بيان داشت: زماني‌ كه رئيس تربيت بدني نظارتي بر انجام پروژه بيشه سر نداشته و اين پروژه به شكل نامناسبي در حال اتمام است، نيازي به رئيس تربيت بدني در شهرستان بابل نداريم.


وي تصريح كرد: زماني كه به پيمانكار پروژه در مورد روند و كيفيت كار انتقاد كردم، در پاسخ به انتقاد من گفت؛ رئيس تربيت بدني به ما گفته اين امر هيچ ربطي به فرماندار شهرستان نداشته و اين پروژه يك پروژه استاني و ملي است.


نوري افزود: پيمانكاري كه اين قدر جسارت داشته و چنين حرف بي‌منطقي را بدون ترس از عملكرد بد خويش بزند من اجازه فعاليت در داخل شهر را به وي نخواهم داد.


رئيس طرح و برنامه‌ريزي عمراني فرمانداري بابل نيز اظهار داشت: اين پروژه از لحاظ فني و مهندسي دچار مشكل بوده و مقاوم نيست.


رجب مولايي بيان داشت: در اين پروژه بتن دانه‌بندي وجود نداشته و سنگ‌ها كاملا نمايان است و ميله‌گردي كه بايد چهار سانت ضخامت داشته باشد، ندارد، بنابراين زود زنگ زده و از بين مي‌رود.


وي افزود: همچنين اين پروژه از شيرازه كافي برخوردار نبوده و قالب آن ناقص و صفحه آن نيز از پي خارج شده است.


مولايي يادآور شد: اگر براي اجراي پروژه‌اي اعتبار 50 ميليوني به اداره‌اي تخصيص يابد، اگر هزينه نشود، بهتر از ناقص هزينه كردن است.(farsnews)