چهارشنبه 24 تير 1388-0:0

مدیرعامل کفش هايش را آويزان کرد!

 مشاور عالی تیم نساجی مازندران گفت: قنبری- مدیرعامل این باشگاه- از یک هفته پیش برکنار شده بود.


 محمد حسن حیدرزاده در حاشیه تمرین عصر سه شنبه نساجی مازندران در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه مالک نساجی، خود به عنوان مدیرعامل در تیم حضور دارد، اظهار داشت: قنبری مدیرعامل سابق در تیم نساجی حضور داشته و در سمت دیگری مشغول به فعالیت خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه هیچ دلیل خاصی برای تغییر مدیریت باشگاه وجود ندارد، افزود: باشگاه تصمیم گرفت از وی برای درآمدزایی و برنامه‌‌های اقتصادی در منطقه استفاده کند.

حیدرزاده با اشاره به اختصاص دو میلیارد تومان برای این تیم تصریح کرد: میزانی که در نظر گرفته شده به طور حتم کافی نیست و مبلغی بیشتر از این هزینه خواهد شد.

مشاور عالی باشگاه نساجی مازندران در پاسخ به این سئوال که چرا در چند روز گذشته با توجه به برکناری مدیرعامل باشگاه، شایعات برکناری او از سوی باشگاه تکذیب می‌شد و وی تحت عنوان مدیرعامل با رسانه‌ها مصاحبه می‌کرد، گفت: کسی از ما در خصوص برکناری قنبری نپرسید تا جوابگو باشیم.

حیدرزاده با اعلام اینکه نساجی اکنون در شرایط خوبی به سر می‌برد در خصوص میزان سرمایه‌گذاری صورت گرفته برای این تیم در فصل آتی تصریح کرد: مالک این تیم هر مقدار که نیاز باشد برای نساجی هزینه می‌ کند تا این تیم به لیگ ‌برتر صعود کند.

تیم فوتبال نساجی مازندران از عصر روز سه‌شنبه به مدت سه روز تمرین تست‌گیری زیرنظر نادر دست‌نشان سرمربی این تیم خواهد داشت.(mehrnews)