شنبه 27 تير 1388-0:0

منافع منطقه اي خاص يا اولویت های يک شهرستان؟

هر حوزه،نماینده ای مستقل دارد و قرار نیست نماینده بابل وقت خود را صرف شهرستان دیگری کند(يادداشت رسيده)


مازندنومه:درج خبري با عنوان"هديه اي براي مادرزن"،بازتاب گوناگوني داشت.در آن خبر(http://www.mazandnume.com/?PNID=V9838) آمده بود که يکي از نمايندگان بابل در حوزه انتخابيه سوادکوه مدرسه اي را کلنگ زد.

در همين راستا يادداشتي از يکي از مخاطبان بابلي به دست ما رسيده که در پي آمده است.مازندنومه آماده پخش نظرات ساير خواننده ها و نيز دفتر ارتباطات مردمي اين نماينده محترم مي باشد.

----------------

یازدهم تیرماه امسال باحضور کریمی فیروزجایی نماینده بابل، کلنگ ساخت مدرسه شبانه روزی روستای کالی کلای لفور سوادکوه به زمین زده شد.

درمراسمی که بدین منظور باحضور مسوولان آموزش وپرورش مازندران برپا شد نماینده بابل طی سخنانی خود را متعهد به پیگیری مشکلات لفور سوادکوه دانست!؟

کریمی فیروزجایی با ابراز خرسندی از تحقق تلاش های خود در این زمینه آن را گامی در پاسخ خواسته های مردم منطقه دانست.

نگارنده معتقد است هر اقدامی در رفع محرومیت زدایی امری مبارک وقابل ستایش است اما سوالی که دراذهان متبادر می شود تعهدی است که وکلا به مردم حوزه انتخابیه خود دارند و متعهد شده اند تمام تلاش خویش را صرف توسعه منطقه خود نمایند.

درصورتی که بخشهای تابعه بابل دارای محرومیتها ی مضاعفی هستند قدر مسلم طبیعی است انتظار داشته باشند که مسوولان شهرشان تمام توان خویش راصرف حل مشکلات حوزه انتخابیه خود نمایند.

 اماتعلق جغرافیایی،وابستگی های فامیلی و رای خیز بودن مناطق خاص نباید موجب تقسیم منابع،پیگیری اعتباری و لابی پارلمانی شود؛چرا که براساس تقسیمات کشوری هر حوزه نماینده ای مستقل دارد و قرار نیست نماینده بابل وقت خود را صرف شهرستان دیگری نمایند.

در صورتی که مناطق محروم توابع بابل به خصوص بخش بندپی دارای مشکلات اساسی هستند وطرحهای عمرانی بابل به دلیل کمبود اعتبار درحالت رکود به سر می برنند چرا آقای کریمی منافع یک منطقه خاص را بر اولویتهای اساسی شهرستان ترجیح می دهد!؟

 این قلم از مردم ونخبگان بابلی می خواهد نسبت به این گونه اقدامات حساس شده ،مانع ازانتقال منافع شهرستان شوند.

 نکته نگران کننده این جاست به قرارمسموع بستگان ونزدیکان ستادی اقای کریمی عمدتا"سوادکوهی هستند وایشان به آنان تعهد داده مسایل شان را پیگیری نماید.(امضا محفوظ)