تعداد بازدید: 4754

توصیه به دیگران 1

شنبه 14 شهريور 1388-0:0

فرصت طلبان چوب لاي چرخ کمباين مي گذارند!

مدير عامل اتحاديه كمباين‌داران مازندران گفت: فرصت‌طلبان مانع تحقق طرح نوسازي كمباين‌هاي مازندران مي‌شوند.


احمد عالي در ساري از وجود برخي نارسايي‌ها در واگذاري زمين براي اجراي اين طرح خبر داد و خواستار برخورد قضايي با عوامل آشوبگر و فرصت‌طلب شد.


وي با اعلام فرسودگي بيش از 63 درصد از كمباين‌هاي استان و ضايعات سالانه بيش از 50 ميليارد توماني در كشاورزي مازندران خاطرنشان كرد: به دليل حساسيت موضوع، طرح بازسازي و نوسازي كمباين‌هاي استان با تاييد در كارگروه آب، كشاورزي و منابع طبيعي استان، اين پروژه صدرصد مردمي با سرمايه‌گذاري 2 ميليارد توماني و اشتغال‌زايي 50 نفر در اراضي دولتي لپوصحرا مصوب شد.


مدير عامل اتحاديه كمباين‌داران مازندران تصريح كرد: با هماهنگي و تماس تمام نهادهاي مربوط استاني و شهرستاني، اتحاديه اقدام به نصب تابلو، فنس‌كشي و حصاركشي با توجه به مصوبه كميسيون طرح‌هاي غير كشاورزي استان كرد كه در آغاز حصاركشي تعدادي از عوامل فرصت‌طلب و آشوبگر با حمايت پشت صحنه يكي از زمين‌خواران بزرگ منطقه مانع از اجراي پروژه شدند و شبانه اموال عمومي را تخريب كردند.


وي يادآور شد: البته اتحاديه به دادستاني عمومي و انقلاب شهرستان شكايت كرده است كه هنوز برخوردي صورت نگرفته است.


عالي اين موضوع را يكي از مشكلات بزرگ توسعه شهرستان در بخش‌هاي مختلف ‌دانست و بيان داشت: به مدت يك سال از واگذاري اراضي گذشته و شركت متعهد به اجراي پروژه طي زمان‌بندي تعيين شده بود كه تاخير آن منجر به خسارت مادي به اين پروژه صد درصد مردمي شده است.(farsnews)



    ©2013 APG.ir