تعداد بازدید: 2972

توصیه به دیگران 1

شنبه 14 شهريور 1388-0:0

هفت

دادگاه 7 نفر از فعالان دانشجويي دانشگاه نوشيرواني بابل 18 شهريور برگزار مي شود.


خبرنامه اميرکبير که خبرهاي دانشجويان اصلاح طلب را پوشش مي دهد،خبر داد: دادگاه هفت نفر از دانشجويان دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل 18شهريورماه به صورت دسته جمعي برگزار مي شود.

 علي تقي پور، ايمان صديقي، محسن برزگر، حسام باقري، حميدرضا جهان تيغ، نيما نحوي و سياوش سليمي نژاد هفت دانشجويي هستند که هم اينک با قرار وثيقه آزاد هستند و به زودي محاکمه مي شوند.

اما خبري هم از طريق ايميل به مازندنومه رسيد مبني بر اين که پس از احضار بیش از 50 نفر از دانشجویان دانشگاه مازندران به کمیته ی انضباطی این دانشگاه، سه نفر از دیگر دانشجویان این دانشگاه که در خرداد ماه مدتی را در بازداشت به سر برده بودند به دادگاه انقلاب بابلسر احضار شدند.

مرجان فیاضی، علی دنیاری و احسان احسانی دانشجویانی هستند که با احضاریه هایی که به در منازل آنها در شهر های رشت، اهواز و بابلسر ارسال شده است در روزهای متفاوت مهرماه به دادگاه فراخوانده شده اند. در این احضاریه ها که اتهام این دانشجویان را «اخلال در نظم عمومی دانشگاه» خوانده شده است، خواسته شده که در تاریخ هایی متفاوت و جداگانه در شعبه 101 دادگاه انقلاب بابلسر برای محاکمه حضور داشته باشند. در میان این سه عضو انجمن اسلامی دانشگاه مازندران برای مرجان فیاضی علاوه بر اتهام فوق، کیفرخواستی مبنی بر «توهین به مسئولین نظام» هم صادر شده است.

چندي پيش هم برخي منابع خبري دانشجويي از آزار و اذيت شدن برخي دانشجويان دختر وپسر دانشگاه مازندران در بازداشتگاه ها- که بعد از انتخابات دستگير شده بودند-خبر داده بود.

 

 

 

 


  • يکشنبه 15 شهريور 1388-0:0

    این فیلم هفت دیوید فینچر هم خیلی جالبه،همه رو سرکار مي ذاره،ما هم که مدتیه کلا"سرکاریم!!


    ©2013 APG.ir