تعداد بازدید: 2612

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 15 شهريور 1388-0:0

پوراديب:جوانگرايي احمدي نژاد قابل تحسين است

دبیرکل مجمع اعتدالگرایان ایران گفت: رویکرد احمدی نژاد در تعیین کابینه قابل ستایش است!


دبیرکل مجمع اعتدالگرایان ایران (در شرف تاسیس) با اشاره به ترکیب کابینه معرفی شده از سوی دکتر "محمود احمدی نژاد"، رییس جمهور کشور، گفت: رویکرد احمدی نژاد نسبت به روسای جمهور قبلی در تعیین اعضای کابینه صرف نظر از ضعیف یا قوی بودن وزیر پیشنهادی، تحسین برانگیز است.

 "ابوذر پورادیب" افزود: احمدی نژاد در تعیین کابینه مولفه هایی همچون جوانگرایی و همگرایی را مدنظر قرار داد که کمتر مورد توجه روسای جمهور قبلی بوده اند. وی خاطر نشان کرد: در دوره های گذشته فقط از افراد خاصی به دلیل داشتن تجربه در کابینه استفاده می شد در حالی که برای رشد و پیشرفت لازم است گردش نخبگان صورت گیرد و در جامعه ما هم قحط الرجال نیست که فقط تعداد خاصی در کابینه حضور داشته باشند و جوانترها به بهانه جوانی و کم تجربه بودن از حضور در کابینه محروم شوند.

 به گفته وی، همچنین در دوره های گذشته در موارد مختلف مشاهده شده که به رغم تصویب هیات دولت بعضی از وزارتخانه ها یا سازمانها به دلیل آنچه اظهار نظر کارشناسی می نامیدند از اجرای مصوبات دولت خودداری می کردند و در نهایت هم مردم دچار ضرر می شدند.

 پورادیب تاکید کرد: این در حالی است که دولتهای قبلی براساس نظرات کارشناسی موضوعی را تصویب می کردند و وزیر مربوطه در جلسه دولت حضور داشت، بنابراین وقتی دولت موضوعی را تصویب می کند، وزارتخانه ای هم که مخالف است پس از تصویب باید اجرا کند که خلاف این مورد به دفعات در دولتهای گذشته مشاهده شد.

 این فعال سیاسی ادامه داد: معرفی وزیر زن به مجلس برای اولین بار در تاریخ ایران نشان دهنده شجاعت رییس جمهور و اعتقاد وی به استفاده از توان زنان به عنوان نیمی از جمعیت کشور در مدیریت عالی کشور است.

پورادیب با تاکید بر اینکه موفقیت دولت دهم در اجرای برنامه ها نیازمند حضور وزاری قوی در دولت است، گفت: رییس جمهور با تکیه بر نظرات کارشناسی و پرهیز از شتابزدگی می تواند تاحدودی ضعف وزرا را جبران کند.

خاطرنشان مي کنيم حمايت دبیرکل مجمع اعتدالگرایان ایران از کابينه دهم در حاليست که وي در انتخابات اخير از کروبي حمايت کرده بود!



    ©2013 APG.ir