تعداد بازدید: 3479

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 16 شهريور 1388-0:0

پاسخ نقد

توضيح دکتر سيف الرضا شهابي به نقد عمار فروزش درخصوص دو يادداشت وي.


یادداشت عمار فروزش در نقد دو يادداشت دکتر سيف الرضا شهابي را روز شنبه 14 شهريور پخش کرديم.(http://www.mazandnume.com/?PNID=V10005)

دکتر شهابي در پاسخ و بهتر بگويم توضيح اين نقد يادداشت کوتاهي فرستادند که در پي آمده است.

---------------

 مدير محترم سايت وزين مازندنومه، با سلام و قبولي طاعات و با تشكر در درج يادداشت هاي اين جانب در سايت؛

 چندي پيش محبت فرموديد و يادداشت هائي از من را به مناسبت سالگرد كودتاي 28 مرداد و هم چنين اعترافات تعدادي از بازداشتي هاي حوادث بعد انتخابات انتشار داديد.

 در پي آن يكي از برادران محترم به نام آقاي عمار فروزش ( نمي دانم نام واقعي است يا ترجيح دادند ازاسم مستعار استفاده كنند )پاسخي مستدل و مبسوط و مودبانه به دو يادداشت فوق مرقوم فرمودند و شما هم براي تنوير افكار عمومي در سايت درج كرديد .

براي اين جانب نظرات ايشان از هر منظر قابل استفاده بود .اي كاش آدرس يا شماره تماسي از ايشان داشتم تا مطالبي را در ميان مي گذاشتم .

چه خوب بود ايشان سلسله يادداشت هاي اين جانب درمورد انتخابات را مورد مطالعه قرار مي دادند،چرا که مشتركاتي بين ما وجود دارد وليكن به علت ضعف اين جانب در بيان واضح مطالب و يا حفظ بي طرفي در تحليل رويدادها نتوانستم در اظهار حقايق و واقعيت ها حق مطلب را ادا كرده باشم .

 اين جانب از زماني كه دست به قلم بردم تا مطالبي بنگارم گذشته از اين كه شخصا" نظرات و ديد گاه هائي دارم، تلاش كردم در ارزيابي رويدادها موضعي بي طرف اتخاذ كنم و هم نيمه پر ليوان را ببينم و هم نيمه خالي آن را- تا چه حد موفق بودم قضاوت با ديگران است-

 هر گاه در تفكر وتحليل ها و عملكرد اصولگرايان و اصلاح طلبان نكات مثبتي ملاحظه شد، تحسين كردم و اگر نكات منفي ديدم انتقاد را فراموش نكردم.

 چه بسا پاره اي مواقع اصلاح طلبان آزرده خاطر شدند و امكان دارد در اوقاتي ديگر مطلوب اصولگرايان نباشد ؛ مهم اين است که نظرات خودم را بيان مي كنم.

 به هر حال نقد يادداشت ها كمك فراوان به ارتقا سطح ديد گاه هاي جامعه خواهد كرد و خداوند به ما توفيق دهد از صراط مستقيم در بيان واقعيت ها منحرف نشويم و همواره رضايت خداوند را در نظر داشته باشيم و هر گز اين تصور در ما به وجود نيايد آن چه من مي گويم صحيح است و لاغير .

مطمئنا اين من همان من شيطاني است كه معصومان ما را از آن بر حذر داشتند و از تقوي به دور است.

 در پايان مجددا از اين برادر بزرگوار صميمانه تشكر دارم. و من الله التوفيق  (safeshahabi@yahoo.com)


  • عمار فروزشپاسخ به این دیدگاه 0 0
    جمعه 20 شهريور 1388-0:0

    با سلام خدمت دست اندر کاران سایت خبر مازند نومه
    با تشکر از درج پاسخ به نقد جناب آقای دکترشهابی
    در دنیای پر طنین ارتباطات و ارائه افکار گوناگون بسیار برای بنده مایه مسرت گردید که استاد ارجمند پاسخی را هر چند کوتاه در خصوص نقد بنده به نگارش در آوردند.
    جادارد که از ایشان خالصانه تشکر می نمایم
    ایشان فرمودند که توضیحات اجمالی و مبسوطی را در خصوص نقد حقیر دارند و حقیر از این امر استقبال می نمایم و منتظر طرحمسائل از سوی ایشان و دیگر عزیزان و اساتید ارجمند می باشم
    والسلام
    عمار فروزش


    ©2013 APG.ir