تعداد بازدید: 3055

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 17 شهريور 1388-0:0

امام جمعه بابل:گلايه دارم

روحاني گفت:8 سال است که در شبهای ماه مبارک رمضان به مساجد مختلف می روم، اما خدا می داند که مانند امسال این قدر خجالت نکشیدم- وزیری که از وزارت بازرگانی به نفت رفت چه قوه قوتی داشت؟ نمایندگان استان های شمالی در انتخاب وزرا دقت کافی نکردند.


امام جمعه بابل ضمن اشاره به رای اعتماد مجلس به وزرا،گفت : رییس جمهور وزرای پیشنهادی را به مجلس ارائه کردند و مجلس هم با بررسی کامل و با بصیرت تمام به بررسی وزرای پیشنهادی پرداخت و به اغلب آنها رای داد و کابینه شکل قانونی خود را پیدا کرد، اما بد نست که گلایه برخی از عزیزان را در شبهای ماه مبارک رمضان به من مراجعه می کنند را ابراز بدارم .

وي افزود: 8 سال است که در شبهای ماه مبارک رمضان به مساجد مختلف می روم و به مردم سر می زنم اما خدا می داند که مانند امسال اینقدر خجالت نکشیدم .

به گزارش روابط عمومي ستاد نمازجمعه بابل،امام جمعه اين شهر گفت:وظیفه این حقیر این است که به عنوان یک طلبه در بین مردم حضور یافته و مشکلات آنها را جویا شوم. اما مشکل خرید برنج آن قدر سنگینی می کند که با گلایه شدید مردم روبه رو هستم.

وي افزود:نگرانی مردم را درک می کنم . سوال مردم این است وزیری که از بازرگانی به وزارت نفت رفت چه قوه قوتی داشت که برای این وزارت انتخاب شد؟آیا تخصصش بود ؟ آیا در وزارت بازرگانی کار بزرگی انجام داد و موجب شد که تولید در کشور رونق بگیرد؟ صادرات در کشور گسترش یافت؟ موجب کاهش واردات شد؟ 

روحاني ادامه داد:در وزیر سابق بازرگانی در زمان وزارتش آنقدر زمینه واردات زیاد شد که تولید در کشور کمرنگ و دچار تنگنا شد.

وي تصريح کرد:مطلع شدم دربرخی مغازه های استانهای برنج خیز شمال تا دویست نوع برنج خارجی قرار دارد. اما تنها محصول تولیدی کشاورزان بیچاره یعنی برنج روی دست آنها مانده است. من در رابطه با گلایه مردم چه جوابی دارم که بدهم؟ 

امام جمعه بابل تاکيدکرد: نمایندگان استانهای شمالی در انتخاب وزرا دقت کافی نکردند و فریاد مردم را نرساندند. خوشبختانه دیدم که نمایندگان غیر استان های شمالی به این مطلب توجه کردند .ای کاش نمایندگان استانهای شمالی نگرانی مردم کشاورز را که در حلقوم آنها خفه شده است را در مجلس فریاد می زدند و طنین گلایه ونگرانی مردم در مجلس و هیات دولت طنین انداز می شد و همه می فهمیدند که سیاستهای قبلی وزارت بازرگانی خساتهای سنگینی را بر کشور وارد کرد.

وي خطاب به نماينده هاي شمالي گفت: آقایان نماینده! مردم اعتمادشان به شماست.

وي به وزيرجديد بازرگاني گفت: از وزیر جدید بازرگانی تقاضا می کنم که خطای گذشته در وزارت بازرگانی را جبران کند و جلوی واردات بی رویه برنج خارجی را بگيرد یا از توزیع این مقدار برنج خارجی جلوگیری  کند.


  • شهروند بابلی پاسخ به این دیدگاه 0 0
    چهارشنبه 18 شهريور 1388-0:0

    با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات خدمت تمام همشهری های عزیز و امام جمعه محترم ، جناب آقای روحانی چرا از تنها نماینده شهرتان که حداقل درباره برنج و کشاورز در مجلس دادو بیداد می کرد در سه دوره مجلس قبل حمایت نکردید چرا ؟ حالا اگه می توانید جواب مردم را بدهید . خدا عاقبت همه ما را ختم به خیر کند ...

    • چهارشنبه 18 شهريور 1388-0:0

      رهبری فرمودند به کابینه رای دهید نمایندگان فقط اطاعت کردند به نظر می رسد میزان ولایت پذیری آقای روحانی کاهش پیدا کرده است


      ©2013 APG.ir