تعداد بازدید: 2842

توصیه به دیگران 1

شنبه 21 شهريور 1388-0:0

فردا دير است

نماينده ساري گفت:وزارت آموزش و پرورش در وضعیت ویژه‌ای قرار دارد و همین الان هم برای معرفی وزیر آن دیر است.


نماینده مردم ساری با اشاره به حساسیت بسیار بالای وزارت آموزش‌وپرورش، اظهار داشت:«اداره وزارت آموزش‌وپرورش با حضور یك سرپرست به‌جای وزیر، بسیار دشوار خواهد بود و مشکلات زیادی به دنبال خواهد داشت.»

علی‌اصغر یوسف‌نژاد افزود:«شهریور ماه، ماه سرنوشت‌سازی برای وزارت آموزش‌وپرورش است كه با مشغله بسیاری همراه بوده و حساسیت بالایی دارد؛ چراکه در آستانه بازگشایی مدارس، باید اقدامات وسیعی همچون توزیع و جابجایی معلمین صورت گیرد.»

این عضو فراکسیون خط امام(ره)مجلس ادامه داد:«اینکه معرفی وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش به تعویق بیفتد و برنامه‌های مدونی از سوی این وزرای پیشنهادی ارایه شود، اقدام خوبی است، ولی در حال حاضر وزارت آموزش و پرورش در وضعیت ویژه‌ای قرار دارد و همین الان هم برای معرفی وزیر آن دیر است. بر این اساس، این موضوع را می‌توان بدشانسی دولت دانست.»

وی خاطرنشان کرد:«در حال حاضر اداره وزارت خانه‌ای همچون آموزش و پرورش، در آستانه بازگشایی مدارسی با حضور سرپرستی كه معلوم نیست وزیر شود، بسیار سخت و دشوار خواهد بود.»(ilna)


  • سه شنبه 24 شهريور 1388-0:0

    آقای یوسف نژاد ، آقای شجاعی نماینده ساری ، دعوای خانوادگی و صنفی روحانیون سیاسی کشور و یاران قدیم حضرت امام به شما ارتباطی ندارد ؟! مگر شورای نگهبان موقع تعیین صلاحیت آقای کروبی از شما نظر خواست ؟! شما بگویید برای فاجعه واردات برنج توسط دولت اصولگرا و نابودی کشاورزانی که با صداقت به شما و رئیس جمهور رای دادند ، چه کردید ؟! چه می توانید بکنید ؟! برای فاجعه سهمیه بومی دانشگاههای تهران که به ضرر شهرستانیها و به نفع فرزندان مسئولین تهرانی است ، چه کردید ؟! چه می توانید بکنید ؟! ژست سیاسی بدرد روستائیان ساده دل که به شما اعتماد کردند نمی خورد ! بگویید الآن جرائت دارید به همان روستاها که از آنها رای گرفتید بروید ؟! آیا جوابی برای کشاورزان دارید ؟! پس شما در مجلس چه کاره اید ؟! تورم و گرانی ، فقر و بیکاری و .....


    ©2013 APG.ir