تعداد بازدید: 2486

توصیه به دیگران 1

شنبه 4 مهر 1388-0:0

سلام آقاي شهردار

پس از حضورنيافتن فرماندار در مراسم معارفه شهردار جديد قائم شهر،روز شنبه فرماندار و مسئولان ادارات شهرستان در دفتر كار شهردار حاضر شدند.


 همزمان با نخستين روز كاري شهردار جديد قائمشهر، فرماندار به همراه فرماندهي سپاه و نيروي ‌انتظامي، دادستان، بخشدار مركزي و رئيس اداره اطلاعات قائمشهر با حضور در دفتر كار شهردار انتخاب وي را تبريك گفتند.


فرماندار قائمشهر در اين نشست با اعلام آمادگي فرمانداري و تمام دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان براي همكاري با شهرداري گفت: تا زماني كه شهرداري كه مطابق قانون و خدمت‌رساني صادقانه حركت كند با تمام توان و استفاده از تمام ظرفيت‌ها از شهردار و مجموعه‌ شهرداري حمايت مي‌كنيم.


حسن قليزاده افزود: اقدامات انجام شده در دوره شش ماهه تصدي صالح‌زاده به سرپرستي شهرداري قائمشهر قابل قدرداني است.


شهردار جديد قائمشهر نيز با اشاره به اينكه تمام ظرفيت‌هاي اجرايي و مديريتي براي توسعه در اين شهر به كار مي‌گيرم، اظهار داشت: برنامه‌هاي جديد شهرداري قائمشهر استفاده از شيوه‌هاي نوين مديريتي و اجرايي است.


عباس صالح‌زاده با بيان اينكه با تمام توان مديريتي به مردم خدمت خواهيم كرد، خاطرنشان كرد: هدف خدمتي به دور از مسائل حاشيه‌اي براي مردم است.

در پايان اين جلسه فرماندار قائمشهر تنها علت حضور نيافتن خود را در مراسم معارفه ارسال نشدن به موقع دعوتنامه و تداخل زمان برنامه با برنامه‌هاي ديگر عنوان كرد.(farsnews)



    ©2013 APG.ir