تعداد بازدید: 2658

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 7 مهر 1388-0:0

يک نماينده مجلس:استفاده از کردان حق احمدي نژاد است

عضو فراكسیون اصولگرایان مجلس با تمجید از عملكرد علی كردان گفت: نباید نظام از خدمات مدیر ارزشمند و لایقی مثل كردان به بهانه اسیضاح محروم شود.


فرهاد دلق‌پو-نماینده آستارا-با تاكید بر اینكه استفاده از خدمات ارزشمند كردان حق احمدی‌نژاد است اظهار داشت: كردان در طول سال‌ها خدمتش به نظام همواره خود را به عنوان یك مدیر لایق و توانمند مطرح كرده است و اطمینان دارم در صورت حضور ایشان در دولت دهم به عنوان معاون رئیس‌جمهور باز هم ایشان منشأ خیر و بركت خواهد بود.

دلق‌پوش با اشاره به اسیضاح كردان در مجلس هشتم گفت: استیضاح كردان در آن زمان بیشتر سیاسی و انتقام گیری از دولت بود و بحث مدرك ایشان در آن حدی نبود كه مجلس با آن برخورد كرد.

نماینده آستارا با تاكید براینكه كردان در مورد مدركش مظلوم واقع شد خاطرنشان كرد: مجلس نباید با مدیری كه سال‌ها خدمات صادقانه‌اش به نظام مورد تمجید بوده است به بهانه یك مدرك افتخاری آنگونه برخورد می‌كرد.

دلق‌پوش با تاكید براینكه مدرك نباید ملاك شایستگی‌های افراد باشد خاطرنشان كرد: انتخاب معاونین حق رئیس جمهور است و نباید كسی در این خصوص برایشان خرده بگیرد.

دلق‌پوش در مورد واكنش احتمالی مجلس به حضور كردان در دولت گفت: شرایطی كه در زمان استیضاح در مجلس وجود داشت دیگر وجود ندارد و بعید می‌دانم اعتراضات در این خصوص فراگیر باشد.(fardanews)



    ©2013 APG.ir