تعداد بازدید: 2769

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 21 آبان 1388-0:0

برخورد نزديک از نوع سوم

پايگاه خبري-تحليلي مازندنومه در نمایشگاه سراسری رسانه های دیجیتال(ساري30-23 آبان ماه)شرکت مي کند.


 کلیه محصولات نرم افزاری نخستین نمايشگاه رسانه های دیجیتال مازندران با 60 درصد تخفیف برای شهروندان ارائه می شود.

مديرکل فرهنگ وارشاد اسلامي مازندران اعلام کرده: در نمایشگاه سراسری رسانه های دیجیتال مازندران رویکرد فرهنگی بر بازاریابی قالب بوده و این نمایشگاه رنگ و بوی اقتصادی ندارد.

 وی خاطرنشان کرد: شهر دیجیتال و الکترونیک از بخشهای قابل ارائه در نمایشگاه بوده که در راستای اصلاح الگوی مصرف اجرایی می شود.

وي با اشاره به اینکه بازی های رایانه ای و تاثیرات آن در سنین مختلف به صورت کارگاهی در این نمایشگاه بررسی می شود، بیان کرد: در این نمایشگاه نشستها و کارگاه های تخصصی رایانه و فناوری اطلاعات برای دستگاه های اجرایی برگزار می شود.

 ابراهيمي با بیان اینکه بانکهای سامان و کشاورزی به عنوان دستگاه های شاخص در حوزه بانکداری الکترونیک در این نمایشگاه حضور خواهند شد، یادآور شد: تاکنون 85 شرکت تولید کننده محصولات نرم افزاری در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند.

 به گفته وی، نمایندگی خبرگزاری های فعال، سایت های اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی و پایگاه های خبری در این نمایشگاه غرفه خواهند داشت.

 وی با اشاره به آغاز تبلیغات محیطی نمایشگاه رسانه های دیجیتال در استان افزود: رسانه ملی و خبرگزاری های استان با آمادگی کامل اخبار این نمایشگاه را پوشش خواهند داد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز با اشاره به آغاز برگزاری این نمایشگاه از روز شنبه 23 آبان ماه اظهار داشت: این نمایشگاه تا 30 آبان ماه همه روزه از ساعت 9 صبح تا 20 آماده بازدید شهروندان است.

گفتني است مازندران سومین استان برگزار کننده نمایشگاه سراسری ارائه دهنده محصولات نرم افزاری است.

غرفه اي هم از سوي برگزار کنندگان به سايت مازندنومه اختصاص يافته است.مديريت سايت مشتاقانه منتظر بازديد مخاطبان و آماده گفت وگو و شنيدن نظريات خوانندگان محترم است.



    ©2013 APG.ir