تعداد بازدید: 2939

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 25 آبان 1388-0:0

دايي،شموشک را نمي خرد

مدیر عامل باشگاه شموشک نوشهر گفت: فروش شموشک نوشهر به علي دایی کذب محض است.

 


باشگاه شموشک نوشهر شایعه فروش شموشک به علی دایی را تکذیب کرد. اسماعیل نژاد مدیر باشگاه شموشک نوشهر در گفتگو با مازندنومه در نوشهر گفت: شایعه فروش فروش امتیاز باشگاه شموشک نوشهر به علی دایی را که در نشریات به آن دامن زده شد،قویا تکذیب مي کنم.

 وی افزود: در گفتگوی تلفنی که با خسرو درویش یکی از وراث مرحوم درویش داشتم ایشان نیز فروش امتیاز باشگاه شموشک نوشهر به علی دایی را تکذیب کرد.

 وی افزود: انتشار شایعات درخصوص فروش امتیاز باشگاه شموشک نوشهر کار درستی نیست و نباید بی جهت شایعه پراکنی نمود و ذهن هواداران شموشک نوشهر را دچار نگرانی کرد.

 اسماعیل نژاد گفت:باشگاه شموشک نوشهر همچنان به فعالیت خود و حضور قدرتمندانه در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور ادامه می دهد.

مدیر عامل باشگاه شموشک نوشهر اظهار داشت: شموشک نوشهر مشکلاتی دارد که به زودی جلسه ای را با حضور مدیرکل تربیت بدنی استان و رئیس هیئت فوتبال استان همراه با مسئولان شهرستان نوشهر و وراث مرحوم درویش -مالک فقید باشگاه شموشک نوشهر- خواهیم داشت.

 وی در پایان درباره بازی با سپاهان نوین اصفهان در خانه حریف گفت:بچه های تیم تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشت و از روحیه بسیار بالایی برخوردار می باشند و بسیار امیدوار هستیم تا سپاهان نوین را در خانه اش شکست دهیم و با دست پر به نوشهر برگردیم.



    ©2013 APG.ir