تعداد بازدید: 3058

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 27 آبان 1388-0:0

همگام با نمايشگاه رسانه هاي مجازي(8)

هادي ابراهيمي-مديرکل فرهنگ و ارشاد مازندران-در بازديد از غرفه مازندنومه گفت:دغدغه هاي فرهنگي استاندار مازندران را تحسين مي کنم- سال آينده روز مازندران را در قالب کنگره ملي برگزار خواهيم کرد.


ابراهيمي که در نخستين نمايشگاه رسانه هاي ديجيتالي ميهمان غرفه مازندنومه شده بود،در پاسخ به پرسش ما درباره دورنماي عملکردطاهايي-استاندار جديدمازندران- اظهار داشت:مهندس طاهايي اولويت هاي دولت دهم رابراي پيشبرد استان مدنظر قرار داده است.


وي افزود:اطمينان دارم دولت دهم با آسيب شناسي برخي نارسايي هاي دولت نهم-به رغم خدمات قابل توجه دولت قبلي-کارامدتر و اثرگذارتر خواهد بود.


ابراهيمي ادامه داد:مهندس طاهايي فردي باتجربه و آگاه به مسايل اجرايي است و دغدغه فرهنگي هم دارد که نمونه آن را اين روزها شاهديم،چرا که استاندار در چند روز اخير چند نمايشگاه فرهنگي و رسانه اي را افتتاح کرده است.


وي ادامه داد:دغدغه هاي فرهنگي مهندس طاهايي را تحسين مي کنم.


در ادامه گفت وگو به مديرکل ارشاد يادآور شديم که برنامه هاي استاني وي،از جمله برنامه روز مازندران که چندي پيش برگزار شد، در کشور به خصوص تهران برد رسانه اي شايسته اي نداشته است؛وي پاسخ داد:برخي نارسايي ها وجود دارد که درصدد رفع آن ها هستيم.


ابراهيمي ادامه داد:برنامه روز مازندران را سال آينده باشکوه تر و با حضور چهره هاي ملي مازندران که ساکن تهران هستند برگزار خواهيم کرد.


وي گفت:هنوز حق استان ما در روز مازندران به خوبي ادا نشده است،بنابراين سال آينده روز مازندران را در قالب کنگره ملي برگزار خواهيم کرد.

وي در بخشي ديگر از گفت و گوي خود با ما افزود:دست ليبراليسم فرهنگي غرب در برابر آموزه هاي ديني و قرآني ما خاليست و اين استراتژي و فرهنگ حتي در خود کشورهاي ليبرال رو به اضمحلال است.


وي تصريح کرد:غربي ها از طريق رسانه هاي تحت کنترل شان فرهنگ ليبرالي شان را بزرگ نمايي مي کنند،کاري که ما نيز بايد در ايران انجام دهيم و ازرسانه هاي ديجيتال وابزارهاي نوين ارتباطي و اطلاعاتي براي انتقال مفاهيم ديني و ارزش هاي مان استفاده کنيم.


وي افزود:ما در استان مازندران آمادگي داريم به تقاضاهاي درخواست نشريات قرآني به سرعت پاسخ دهيم و از اين گونه نشريات ديني و قرآني حمايت کنيم.


مديرکل ارشاد مازندران خبرداد:به زودي شوراي ترويج فعاليت هاي قرآني در استان شکل مي گيرد تا وضع موجود را آسيب شناسي و براي بهتر انجام شدن و اثربخشي امور قرآني کمک کند.


ابراهيمي استدلال کرد:بهترين راه حل جوامع اسلامي براي حل مشکلات خودشان بهره مندي از قرآن و کسب مهارت ورود به مفاهيم قرآني است.


مديرکل ارشاد مازندران در بخش ديگري از اين گفت و گو درباره نمايشگاه رسانه هاي ديجيتالي اظهار داشت:اين نمايشگاه فرصت هايي براي تنوع و تکثر رسانه اي فراهم آورده است و ما بايد از رسانه هاي مجازي و ديجيتالي به عنوان يک فرصت براي جهاني کردن باورها،آيين ها و ارزش ها ي مان استفاده کنيم.


وي گفت:در اين نمايشگاه 250 غرفه شامل 140 غرفه فروش و 110 غرفه محتوايي برپا شده است که تا 30 آبان ماه از 9 صبح تا 8 شب آماده بازديد مردم و خانواده هاست.


ابراهيمي در پايان اين گفت و گو درباره مازندنومه نظر داد:اين پايگاه خبري- تحليلي را دغدغه مند و پيگير مي دانم که خبرها و مطالب را -حرفه اي- به مخاطبانش مي رساند.


وي تصريح کرد:مازندنومه مخاطبان خوب و فرهيخته اي دارد و يادداشت ها و تحليل هاي به روزي از نويسندگان،محققان و استادان دانشگاه منتشر مي کند.


وي افزود:اين سايت تلاش داردکه بي طرفي اش را در همه موقعيت ها حفظ کند.


گفتني است هادي ابراهيمي که اخيرا"به مديرکلي فرهنگ و ارشاد مازندران منصوب شده است،نگاه رسانه اي به رسانه ها دارد و در همين مدت کوتاه گام هاي ارزش مندي را درحوزه فرهنگ و هنر برداشته است و برنامه هاي درخوري را در استان اجرايي کرده است.



    ©2013 APG.ir