تعداد بازدید: 4008

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 12 آذر 1388-0:0

نماينده قائم شهر،وزير صنايع را استيضاح مي کند

تنها سه ماه بعد از کسب رای اعتماد موسوم به ناپلئونی توسط محرابیان ،وزیر صنایع ، منابع خبری از تهیه طرح استیضاح وی خبر می دهند .


 

به نوشته shafaf  بهمن اخوان،کاتوزيان و عزت الله اکبري-نماينده قائم شهر،سوادکوه و جويبار- نمايندگان پيگير اين استيضاح هستند.

 اين استيضاح بعد از عيدغدير اعلام وصول مي شود.

محورهاي طرح استيضاح علي اکبر محرابيان چنين است:

1- انتصابات غيرکارشناسي در بدنه وزارت صنايع و معادن

2- نظارت ضعيف بر کارگاههاي صنعتي

3- اعلام آمارهاي ضد و نقيض در مورد مشکلات صنايع

استیضاح علی اکبر محرابیان در حالی مطرح می شود که در زمان معرفی وی به عنوان وزیر صنایع دولت دهم نیز بسیاری از نمایندگان مجلس بر عدم رأی اعتماد به وی تأکید می کردند، اما به وجود آمدن فضای خاص بعد از انتخابات سبب شد که نمایندگان با مصلحت سنجی هایی تصمیم بگیرند که به اکثر وزرای پیشنهادی رأی اعتماد بدهند که به رغم این تصمیم مصلحت اندیشانه بازهم محرابیان نتوانست رای بالایی در مجلس کسب کند .

محرابیان که تنها با 153 رای موافق و در مقابل 27 رای ممتنع و 103 رای مخالف موفق شده بود از سد مجلس بگذرد اکنون دوباره در آستانه کسب رأی اعتماد نمایندگانی قرار دارد که این بار دیگر مصلحت سنجی های پیشین را هم ندارند.


  • سه شنبه 17 آذر 1388-0:0

    اگر اقای اکبری زود تر از این اقدام میکرد حداقل وضع صنایع ما به اینجا نمی کشید امیدواریم بتوانند حداقل وزیر را تا رای گیری مجدد از مجلس ادامه دهند و وسط راه منصرف نشوند


    ©2013 APG.ir