تعداد بازدید: 3329

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 24 آذر 1388-0:0

پيام فلش!

دانشگاه پيام نور به پژوهشگران و مخترعان اين دانشگاه يک عدد فلش مموري اهدا کرد!


 صبح روز سه شنبه نخستین جشنواره هفته پژوهش دانشگاه پیام نور استان در ساری برگزار شد.

 در این مراسم از 8 دانشجوی مخترع و پژوهشگر و 22 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور استان و 2 تن از کارکنان پژوهشگر این دانشگاه قدرداني شد.

به گزارش خبرنگار مازندنومه،تعداد اندکي از اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نوردر سالن حضور داشتند که به جرات می توان گفت نیمی از آنها نیز برگزیدگان بودند!

 به گفته اثنی عشری-رییس دانشگاه پیام نور استان-این دانشگاه دارای 16 هزار دانشجو است.

 لازم به ذکر است در این جشنواره به مخترعان و پژوهشگران همراه با تندیس جشنواره و لوح تقدیر ، یک عدد فلش مموری نیز اهدا شد.

 با پرس و جو از برخی پژوهشگران متوجه شدیم که از این هديه رضایت دارند چراکه در برنامه های قبلی همین فلش مموری نیز به این افراد تعلق نگرفته بود.

 يکي از پژوهشگران حاضر در مراسم به مازندنومه گفت: « روز دانشجو در یکی از واحدهای شهرستانی دانشگاه پیام نور ، لوح تقدیر بدون مهر دانشگاه گرفته است!»


  • سه شنبه 24 آذر 1388-0:0

    اگه از این فلش که تو عکس اومده داده باشند که خیلی خوبه!من هم می خوام!برم دانشگاه پيام نور ثبت نام کنم و مخترع بشم!

    • سه شنبه 24 آذر 1388-0:0

      خبرنگار محترم معلوم نکرد فلشها چند گیگ بودند؟احتمالا" چون پيام نور فقيره يک گيگ بوده!بيچاره مخترعان!!پيشنهاد میشه شهریه ها افزایش پيدا کنه تا جوایز سال بعد حداقل 8 گیگابایت بشه!

      • سه شنبه 24 آذر 1388-0:0

        پژوهشگر هم نشدیم یه فلش بگيريم!!

        • سه شنبه 24 آذر 1388-0:0

          آبروي بچه هاي پيام نور رو بازم بردن. لطفا در ارتباط با نابساماني هاي دانشگاه پيام نور بنويسيد. خيلي بيشتر. بگيد كه چرا نمرات ترم بهار88 كه دروس پيش نياز ترم پاييز 88 بود تا امروز 88/9/24 نيومده و دانشجويان دارند به اميد آنكه شايد ؛ بكند استاد عنايت! به كلاس مي روند و شهريه مي دهند و اصلا معلوم نيست كه درس پيش نياز بهار 88 را قبول شده اند يا خير. كه اگر قبول نشده باشند بايد مبلغ شهريه دروس پاييز88 را به جيب مبارك دانشگاه پيام نور بريزند و دم هم نزنند. آقايااااااااااااااااااان به فرياد ما برسيد!!!!


          ©2013 APG.ir