تعداد بازدید: 3107

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 1 دی 1388-0:0

نامحرماني به نام خبرنگار

از ورود خبرنگاراني که برای پوشش خبری سخنرانی کواکبيان-نماینده مردم سمنان و مهدی شهر- به دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری آمده بودند،جلوگیری شد.


 به گزارش خبرنگار مازندنومه،مصطفی کواکبیان صبح روز سه شنبه به دعوت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در مسجد این دانشگاه سخنرانی کرد.موضوع سخنراني وي  رسالت و جنبش دانشجويي انجمن اسلامي بود.

عبدالرحمان عرفانی -ریس حراست این دانشگاه- به خبرنگاران رسانه های جمعی اجازه ورود به دانشگاه را نداد.

 تنی چند از خبرنگاران،ساعتی قبل از شروع سخنرانی در تماس تلفنی با روابط عمومی این دانشگاه(آقاجان تبار)از برگزار شدن همایش و ورود خبرنگاران اطمینان حاصل کرده بودند، اما پس از بروز مشکل،مسئولان روابط عمومی دانشگاه،حاضر به دیدار با خبرنگاران نشدند و تلفنی ادعاي خبرنگاران مبنی بر دعوت از سوی روابط عمومی را تکذیب کردند.موبايل مسئول روابط عمومي دانشگاه نيز خاموش بود!

گفتني است کواکبیان نماینده مردم سمنان و مهدی شهر در مجلس شورای اسلامی ، عضو فراکسیون پیرو خط امام ، مدیرمسئول روزنامه مردم سالاری و دبیرکل حزب مردم سالاری است.


  • جمعه 4 دی 1388-0:0

    خود این آقایان(خبرنگاران) هم مقصرند وقتی خبر را با طرفی که برعلیه رفتار نادرستش با زیر مجموعه خود دارد را میخواهند با آقایان معامله کند این نا محرویها هم هست.از مدیران سایتهای استاني ...، ... ،... بپرسید بهتر میدونند آخه ید طولائی دارند البته سایت شما را نمیدانم.


    ©2013 APG.ir