تعداد بازدید: 2347

توصیه به دیگران 1

جمعه 4 دی 1388-0:0

طاهايي:همه با من هماهنگ باشند

استاندار مازندران گفت:مديران اجرايي نبايد با هم درگيري داشته باشند-روش مديريتي بنده، تصميم‌گيري است-استاندار زينت المجالس نيست-عزل و نصب مديران استاني از اختيارات استاندار است.


 استاندار مازندران گفت: به دستور رئيس جمهور عزل و نصب مديران استاني از اختيارات استاندار شده و اين مسئله به زودي ابلاغ مي‌شود.

سيد علي اكبر طاهايي اظهار داشت: با ابلاغ اين پيشنهاد، هرگونه انتخاب و عزل مديران كل استاني از وزرا به استانداران واگذار خواهد شد و استانداران براساس شرايط تصميم‌گيري خواهند كرد.


وي با بيان روش مديريتي خود اظهار داشت: فلسفه روش مديريتي بنده، تصميم‌گيري است و انجام پروژه‌ها نيز مورد توجه است.


استاندار مازندران با اشاره به اينكه مديران اجرايي نبايد با هم درگيري داشته باشند، خاطرنشان كرد: همه مديران بايد با بنده هماهنگ باشند و در اين راستا كمك كار آنان نيز خواهم بود.


طاهايي يادآور شد: نگاه دولت در كارها، رفع موانع است و در اين راستا اختيارات داده شده به استانداران بي‌نظير است.


وي با بيان اينكه استاندار فصل الخطاب و حل و فصل كننده مسائل دستگاه‌هاي اجرايي استان است، افزود: استاندار زينت المجالس نيست و اعمال حاكميتي و قانوني دارد كه بايد به درستي از آن استفاده شود كه در اين راستا مديران توسط استاندار حمايت خواهند شد و نگراني وجود ندارد.


استاندار مازندران با بيان اينكه استانداران، نمايندگان وزرا در استان‌ها هستند، اظهار داشت: استاندار نقش نماينده عالي دولت را دارد و كارها بايد توسط استاندار پيش برود.(farsnews)



    ©2013 APG.ir