تعداد بازدید: 2953

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 9 دی 1388-0:0

اخلاق در مسلخ

دکتر علي کريمي مله-دبيرانجمن اسلامی مدرسان دانشگاه مازندران- گفت:انتساب اقدامات تعرض آمیز روزهاي گذشته به اصلاح طلبان و استفاده ابزاری از آن برای تسویه حساب های سیاسی مذموم و ناپسند است.


دکتر علي کريمي مله-استاد علوم سياسي دانشگاه مازندران و دبيرانجمن اسلامی مدرسان دانشگاه مازندران درباره وقايع اخير کشور اظهار داشت:هتک حرمت عاشورا و حمله به بیت امام خمینی(ره) محکوم است.

وي در گفت وگو با مازندنومه تصريح کرد: اقدامات هتاکانه و خشونت بار و تأمل برانگیز روزهای اخیر، به ویژه اهانت به آموزه های عاشورای حسینی، هتک حرمت بیت امام(ره) و تعرض به بیوت مراجع عظام، از ناحیه هر گروه و با هر نیتی که صورت پذیرفته است،محکوم است.

اين فعال اصلاح طلب انتساب این گونه اقدامات تعرض آمیز به جریان سیاسی اصلاح طلب و استفاده ابزاری از آن برای تسویه حساب های سیاسی را تقبیح کرد و افزود: امید است که با تبعیت همگان از اصول و مبانی انسان ساز عاشورا آزادگی را پاس داریم و بیش از این اخلاق و دین را به مسلخ نبریم.


  • شنبه 12 دی 1388-0:0

    جای تاسف دارد برای کسانی که اینجا نظراتی را ارائه دادن . .
    چون هیچ کدام منظور دکتر را متوجه نشده اند .
    مقصر هم نیستند چون همه ی ایرانیان خود را یک فرد سیاسی می دانند. و عریان هر سخنی را در باب مسایل سیاسی بیان می کنند بدون آگاهی کافی.

    • جمعه 11 دی 1388-0:0

      هر چند باید آقای کرمی جواب دهند امابه نظر من موسوی نه عقب نشینی کرده و نه دوستانش دچار ریزش شده اند.همین فردا انتخابات برگزار شود باز مهندس همان رای ها را به دست می آورد،شاید هم بیشتر.استراتژي فرق کرده است.یک سیاست مدار در هر زمانی بر اساس شرایط تصمیم می گیرد.مهندس تا حالا چندین بیانیه داده.بیانیه شماره 2 يا 3 يا 10 ایشان طبیعی است با بیانیه آخرشان متفاوت باشد.این نشان ترس نیست.نشان تصمیم گیری بروز ایشان است.باز هم حرف برای گفتن دارم اما ترجیح می دهم تحلیل اصلاح طلبان استان را داشته باشم

      • جمعه 11 دی 1388-0:0

        نظر دکتر درباره بيانیه جدید موسوی و پيشنهاد 5ماده ای وي چیست؟آیا موسوی ترسیده و عقب نشینی کرده؟چرا زودتر دولت احمدی نژاد را تایید نکرده؟آیا الان دیر نشده؟آیا نزدیکان وعلاقه مندانش باریزش مواجه نمی شوند؟دکتر پاسخ دهند.

        • جمعه 11 دی 1388-0:0


          دكتر خواهش مي كنيم كه بيشتر تحليل كنيد به نظر من نسبت دادن وقايع عاشورا به اصلاح طلبان خيلي عوامانه هست كه متاسفانه دارند به آن منتسب مي كنند. جامعه ما آبستن حوادث بزرگي هست چه اصلاح طلبان باشند يا نباشند. مردم از... زدگي خسته شدند ربطي به اصلاح طلبان ندارد تلويزيون 24 ساعته داره اونهارو نشون ميده خوب معلومه كه مردم حالت تهوع مي گيرند

          • جمعه 11 دی 1388-0:0

            کریمی جان
            اگر اصولگرا شدی بگو ما هم بدونیم

            • چهارشنبه 9 دی 1388-0:0

              از قرار دکتر اخیرا"فعال شده و قصد دارند از گوشه گیری و انزوا بیرون بیایند.دکتر جان مفصل تر حرف بزن و نظر بده.دوستان شما در استان کجا هستند؟در مرغداری يا مدرسه يا شرکت خصوصی؟چرا فقط شب انتخابات آقایان سیاسی می شوند؟از خواب بیدارشان کنید.

              • چهارشنبه 9 دی 1388-0:0

                ای کاش حضرت کریمی بیشتر تحلیل می کردند و درباره حوادث اخیر نظرشان را ریزتر و تحلیلی تر بیان می کردند.


                ©2013 APG.ir