تعداد بازدید: 2920

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 23 دی 1388-0:0

باشگاهي روي آب!

شموشک نوشهر در بلاتکليفي؛نتيجه جلسه بررسي مشكلات و ارائه راه كارهاي برون رفت باشگاه شموشك از وضعيت كنوني جالب توجه نبوده است.


باشگاه شموشك نوشهر كه از تيم‌هاي ريشه‌دار استان مازندران و حتي كشور محسوب مي‌شود، بعد از درگذشت مالك آن با مشكلات عديده‌اي روبه‌رو شد.

 پرداخت نشدن حقوق و معوقات بازيكنان و اعضاي تيم حدود پنج ماه از جمله مشكلاتي است كه در اين مدت باعث شده باشگاه با بحران روبه‌رو شود.

به گزارش خبرنگار مازندنومه از نوشهر، به منظور بررسي علل و راهكاري برون رفت از اين معضل، جلسه اي با حضور استاندار مازندران، مسئولان تربيت بدني و هيئت فوتبال استان و شهرستان نوشهر، نماينده مردم نوشهر و چالوس در مجلس همراه با خسرو درويش به عنوان يكي از وراث مرحوم درويش مالك فقيد شموشك در تهران برگزار شد.

رئيس تربيت بدني نوشهر در همين رابطه به مازندنومه گفت: يكي از مباحث مطرح شده در اين جلسه موضوع انحصار وراثت بوده كه وراث مرحوم درويش در حال پيگيري آن هستند تا بعد از آن بتوانند طبق روال گذشته به حمايت از تيم بپردازند.

 حجت الله حيدري ادامه داد: در اين جلسه همگي بر حفظ تيم فوتبال شموشك در نوشهر و با همين نام تاكيد داشتند و قرار شد اگر اسپانسري هم براي تيم پيدا شود، تيم با همين نام به فعاليت خود ادامه دهد.

وي درباره پرداخت حق و حقوق معوقه اعضاي تيم نيز اظهار داشت: يكي از دغدغه‌هاي حاضران در جلسه نيز همين موضوع بوده است كه براي پيگيري آن در جلسه‌اي كه به‌زودي در نوشهر برگزار مي‌شود، تصميم گيري خواهد شد.

 رئيس تربيت بدني نوشهر خاطرنشان كرد: مقرر شده است هزينه‌هاي دو بازي باقي مانده از دور رفت را اداره كل تربيت بدني استان و مسئولان شهرستان نوشهر متقبل شوند.

 وي تصريح كرد: جلسه ديگري پنج‌شنبه همين هفته با حضور استاندار و مسئولان ورزش استان و اداره كل بنادر و دريانوردي مازندران با مسئولان شهرستان برگزار خواهند كرد تا شموشك نوشهر دور برگشت بازي‌ها را با آرامش بيشتري به ميدان برود.



    ©2013 APG.ir