تعداد بازدید: 2813

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 13 بهمن 1388-0:0

ابراهيمي:به چند صدايي اعتقاد دارم

مديرکل ارشاد مازندران گفت:احتمال تمديد زمان برگزاري نمايشگاه كتاب وجود دارد-وزير ارشاد به مازندران مي آيد- در معاونت سياسي استانداري،نگرش فرهنگي خواهم داشت-با هنر و فرهنگ نمي توان برخورد سياسي كرد.


 به گزارش خبرنگار مازندنومه از ساري، هادي ابراهيمي خبر از احتمال تمديد مدت نمايشگاه تا روز جمعه داد و گفت :‌بناست كه وزير ارشاد به مازندران سفر كند و در اين صورت نمايشگاه تا روز جمعه تمديد خواهد شد .

وي افزود:‌از آرزوهاي ماست كه نمايشگاه كتاب در غرب استان نيز برگزار شود تا مردم اين خطه نيز از اين رخداد فرهنگي استفاده كنند.

 ابراهيمي اظهار داشت :‌در سال هاي آينده نمايشگاه كتاب استان ها به صورت بين المللي برگزار خواهد شد و مازندران نيز بايد از استان هايي باشد كه در اين عرصه پيشگام است .

 به گزارش مازندنومه وي در خصوص دغدغه هاي خود در پست معاونت سياسي استانداري مازندران گفت :‌هنوز معارفه صورت نگرفته است و چنانچه در اين حوزه قرار گرفتم نخستين دغدغه ام كار فرهنگي است و با نگرش و تجربه فرهنگي به حوزه سياست خواهم رفت .

 ابراهيمي افزود :‌قبل از اينكه يك فرد سياسي باشم ، فرهنگي هستم و ضمن اينكه كار سياسي هم كرده ام و تمام برنامه هاي سياسي صدا و سيما در حوزه انتخابات را مديريت كرده ام.

 وي ابراز داشت : با توجه به اينكه كارگروه فرهنگي نيز در حوزه معاونت سياسي قرار دارد ، برنامه هاي جدي در راستاي توسعه فرهنگ خواهيم داشت .

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مازندران با بيان اينكه اعتقاد به چند صدايي دارم گفت :‌در انتخابات سال 84 تهيه كننده برنامه سياسي بودم و برنامه گفتمان نهم را طراحي كردم كه افراد مختلف از جناح هاي گوناگون در برنامه حضور داشتند.

 وي تصريح كرد: فضاي سياسي چند صدايي نيز نبايد منجر به تهديد منافع ملي شود و بايد در خدمت استقرار نظام باشد.

 ابراهيمي در رابطه با مدير بعدي فرهنگ و ارشاد گفت: مديركل بعدي فرهنگ و ارشاد بايد نگاه فرهنگي داشته باشد و با نگاه فرهنگي و هنري به برنامه ريزي در اين حوزه بپردازد.

وي با بيان اينكه شعار ما در اين اداره كل تحقق فرهنگ بومي است، ابراز داشت :‌ فرهنگ بومي از مولفه هاي بسيار اساسي در ذيل فرهنگ ملي است و اگر داعيه تقويت فرهنگ ملي داريم بايد از فرهنگ بومي شروع كنيم .

ابراهيمي با اشاره به اينكه مدير بعدي بايد به فرهنگ بومي توجه كند، افزود:‌در كنار توجه به فرهنگ بومي بايد سند راهبردي فرهنگي در استان تهيه شود كه مازندران فاقد اين سند است و اين از مشكلات ماست.

وي تصريح كرد: نگاه فرهنگي در چشم انداز مدير فرهنگي تعريف مي شود و با هنر و فرهنگ نمي توان برخورد سياسي كرد بلكه بايد با نگاه فرهنگي و هنري با اين دو مقوله برخورد كرد.



    ©2013 APG.ir