تعداد بازدید: 2974

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 20 بهمن 1388-0:0

اما و اگرهاي شموشک

 رئيس تربيت بدني نوشهر گفت: خبر منتشر شده در رسانه ها مبني بر فروخته شدن تيم فوتبال شموشك نوشهر نادرست است.


 حجت الله حيدري در گفتگو با خبرنگار مازندنومه در نوشهر گفت: خبر منتشر شده مبني بر فروخته شدن و واگذاري باشگاه شموشك نوشهر به يك بساز و بفروش ساختماني كذب مي باشد و هنوز تيم فوتبال شموشك نوشهر فروخته نشده است.

 وي افزود: با فردي كه براي خريد تيم فوتبال شموشك نوشهر اعلام آمادگي كرد تنها يك جلسه داشتيم و درخصوص نحوه فروش امتياز و چگونگي حمايتهاي مالي پس از آن گفتگو شده است.

 وي اظهار داشت: همچنين در اين جلسه كليه بدهي هاي باشگاه به اعضا و بازيكنان شموشك نوشهر و ساير بدهي ها را به اطلاع فرد خريدار رسانديم و ايشان نيز از ما وقت خواستند تا بررسي هاي لازم خود را دراين باره انجام دهند.

 حيدري گفت: پس از بررسي فرد خريدار و اعلام آمادگي نهايي ايشان براي خريد تيم فوتبال شموشك نوشهر جلسه اي را مشروط بر حضور شخص خسرو درويش- يكي از ورثه هاي مرحوم درويش مالك فقيد باشگاه شموشك نوشهر- و با حضور استاندار و ساير مسئولين استان و نوشهر در تهران برگزار مي كنيم تا تكليف فروش و واگذاري شموشك نوشهر كاملا مشخص شود و علاوه بر تيم فوتبال بزرگسالان شموشك نوشهر ، تيمهاي پايه نيز از اين وضعيت نابسامان نجات يابند.

 وي درباره آخرين وضعيت اين تيم نيز اظهار داشت: در حال حاضر حق و حقوق دوماه را به بازيكنان و اعضا تيم پرداخت كرديم و تمرينات شموشك نيز هم اكنون منظم برگزار مي شود و بنا داريم تا قبل از شروع بازيهاي دور برگشت حقوق يكماه ديگر آنها را نيز پرداخت كنيم.



    ©2013 APG.ir