تعداد بازدید: 3074

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 28 بهمن 1388-0:0

دغدغه هاي يک نخبه

رتبه هفتم المپیاد جهانی 2009 کانادا گفت: نخستین هدیه سازمان آموزش فنی و حرفه ای به مقام آوران المپیاد،ساعت دیواری بود- رقیب کره ای من که نائل به کسب رتبه چهارم شد پس از بازگشت به کشور 250 هزار تسهیلات به وی و 500 هزار دلار به مربی اش پرداخت شد- تاکنون هیچگونه تسهیلاتی از استان و کشور در اختیار ما قرار نگرفته است.


به گزارش خبرنگار مازندنومه از ساری میکاییل جانبازی- عضو تیم ملی فناوری اطلاعات در مسابقات جهانی 2009 کانادا -در جلسه هم اندیشی توسعه مهارت آموزشی بنابر درخواست استاندار در خصوص مشکلات فنی و حرفه ای و مقام آوران المپیاد این سازمان گفت : نامه های مختلفی برای شخص رییس جمهور و وزیران وزارتخانه های مطبوع ارسال کرده ایم اما هیچ جوابی دریافت نشده است و اینجا هم لازم نمی دانم مشکلات را بیان کنم .

 وی افزود: اگر شما می توانید تسهیلاتی دراختیار ما قرار دهید بهتر است آن را در اختیار افراد جوان تر و جدید بگذارید تا بتوانند راحت و بدون دغدغه به المپیاد فکر کنند.

 دارنده دیپلم افتخار مسابقات جهانی 2009 کانادا اظهار داشت : تاکنون هیچگونه تسهیلاتی از استان و کشور در اختیار ما قرار نگرفته و چنانچه این روند ادامه داشته باشد دیگر کسی به دنبال المپیاد نخواهد رفت.

وی با بیان اینکه وام نخبگان به ما تعلق نگرفته است تصریح کرد: این وام شامل وام خودرو ، وام مسکن ، کمک هزینه سفر حج عمره و وام صندوق مهر رضا برای تاسیس بنگاه به ما اختصاص داده نشده و سازمان های مربوط هر یک ما را به یکدیگر واگذار می کنند.

به گزارش مازندنومه جانبازی اذعان داشت : هنوز مشکل خدمت سربازی حل نشده و بانک ها برای در اختیار قرار دادن تسهیلات گواهی پایان خدمت می خواهند.

وی با بیان اینکه سقف سرباز مربی پر است اعلام داشت : وام نخبگان به افراد مشمول تعلق نمی گیرد و بنیاد نخبگان نیز پیگیر این مساله نیست.

جانبازی تصریح کرد: زمانی که می خواستم پا در گرو علم بگذارم در شهرم حتی اینترنت هم نداشتم و این فریاد مظلومیت سوادکوه است.

 رتبه هفتم المپیاد جهانی 2009 کانادا افزود: المپیاد در کشور ما جا نیفتاده است چراکه رقیب کره ای من که نائل به کسب رتبه چهارم شد پس از بازگشت به کشور 250 هزار تسهیلات به وی و 500 هزار دلار به مربی اش پرداخت شد.

 وی گفت: در 3 روز نخست مسابقات نفر نخست جهان بودم اما در روز چهارم به دلیل ذخیره نکردن فایل مسابقه در رتبه هفتم قرار گرفتم.

 گفتنی است که نخستین هدیه سازمان فنی و حرفه ای به مقام آوران المپیاد یک ساعت دیواری بود.


  • جمعه 21 اسفند 1388-0:0

    yek dane sigar daram yek donya moamaye layanhal

    • سه شنبه 11 اسفند 1388-0:0

      سلام
      پسرعموی عزیزم امیدوارم که روزی درد ودل ما خریدار پیدا کنه وباخیال اسوده وبدون دغذغه بتوانیم برای اعتلای ایران عزیزگام برداریم وادامه دهنده راه عمویمان شهیدمیکائیل جانبازی باشیم

      • سه شنبه 11 اسفند 1388-0:0

        امام علی(ع)
        حرف حق رابگو اگرچه به ضررت باشد
        ِِمسئولین باید در جهت حمایت از نخبگان که اینده سازان ایران عزیز هستند گام بردارند

        • شنبه 1 اسفند 1388-0:0

          با تشکر از مسئولین مازند نومه که این خبر رو منعکس کردند. امیدواریم مسئولین به فکر باشند و فراموش نشوند اسن نخبگان که هرچه داریم از این نخبگان است. اقای مسئول توروخدا به گوش باش این سخنان برای شماهاست

          • امیرهوشنگپاسخ به این دیدگاه 0 0
            جمعه 30 بهمن 1388-0:0

            اَرِه خان داش ، جان ِ قـِـد جیف شونه نا مغز ِ دِله .

            • جمعه 30 بهمن 1388-0:0

              ایول واقعا حرف دل نخبگان رو زدی
              واقعا رک حرف می زنی
              ممنون

              • جمعه 30 بهمن 1388-0:0

                نخبه گرامي همين كه در زندان نيستي برو خدا را شكر كن

                • چهارشنبه 28 بهمن 1388-0:0

                  بزن دست قشنگه رو


                  ©2013 APG.ir