تعداد بازدید: 3648

توصیه به دیگران 1

شنبه 22 اسفند 1388-0:0

سردار مسکني:چهارشنبه سوري به ما ربطی ندارد

فرمانده نیروی انتظامی مازندران گفت:در صدد نفي یا اثبات چهارشنبه سوری نیستم-کساني که خیابانی را ببندند و رقص و پایکوبی کنند،دستگیر می شوند-استفاده از مواد مخدر سبک افزايش يافته است-از خودمان خجالت می کشیم که مسئول هستیم.


به گزارش خبرنگار مازندنومه از ساري،سردار پاسدار علیرضا مسکنی گفت: شاهد افزایش استفاده از مواد مخدر سبک در بین استفاده کنندگان هستیم.

وی با اشاره به افزایش 80 درصدی کشف شیشه اظهار داشت : این میزان نشان از تغییر الگوی مصرف است که خطرناک بوده و وضعیت های خاص به وجود می آورد.

 مسکنی افزود: 41 درصد از استفاده کنندگان مواد مخدر بین 17 تا 24 سال هستند .

وی گفت: ما خطر را در نوجوانان و جوانان احساس می کنیم و نباید صورت مساله را پاک کرد،بلکه باید به سمت ریشه کن کردن این معضل اجتماعی برویم و هیچ فرد و ارگانی نباید از این قضیه فرار کند و بگوید مربوط به حوزه من نیست.

به گزارش خبرنگار ما فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران خاطرنشان ساخت: بیش از 400 نوع قرص های روان گردان در کشوروجود دارد که برای کارشناسان نیز به راحتی قابل تشخیص نیستند.

  مسکنی افزود: وقتی به پای درد دل خانواده های معتادان می نشینیم از خودمان خجالت می کشیم که مسئول هستیم .

وی با بیان اینکه اعتیاد پایه و اساس بسیاری از جرائم در کشور است تصریح کرد: این معضل با نشست های نمایشی درست نمی شود و نیاز به کار ریشه ای دارد.

سردار مسکنی در رابطه با چهارشنبه آخر سال گفت: وضعیت باید به صورت مناسب انجام شود ، کسانی که مخل آسایش مردم باشند ، خیابانی را ببندند و رقص و پایکوبی کنند دستگیر می شوند.

مسکنی با بیان اینکه در صدد نفي و یا اثبات چهارشنبه سوری نیستم ،بيان داشت:اين مسئله ربطی به ما ندارد و ما وظیفه امنیتی داریم.

وي  یادآور شد : بازداشت شدگان تا 15 فروردین در بازداشت خواهند بود و این روند طبیعی است.



    ©2013 APG.ir