تعداد بازدید: 3450

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 27 اسفند 1388-0:0

يک فرماندار براي دو شهر

عزل ونصب هاي بي سرانجام:بنا بر صلاحديد استانداري مازندران،عزل ونصب فرمانداران استان به سال آينده موکول شد-در حال حاضر نيک نژاد هم فرماندار جويبار است و هم فريدون کنار!


به گزارش مازندنومه،با اینکه در روزهای گذشته از سوی روابط عمومی استانداری مازندران، جابه جايی اتوبوسی چند نفر از فرمانداران شهرستان های مختلف استان، اطلاع رسانی شده بود، ولی 24 ساعت قبل از عزل ونصب 4 فرماندار بنا به دلايلي فقط یک مراسم تودیع و معارفه انجام شد.

 گفته می شود اين انتصاب هم با فشار رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران و يکي از نماینده هاي مردم شهرستان های قائم شهر و جویبار، با حضور مهندس طاهائی- استاندار مازندران- برگزار شد.

 در این مراسم امید نیک نژاد به عنوان فرماندار جویبار معرفی و علیرضا علی زاده تودیع شد.

 این در صورتی است که شهرستان بندری فریدون کنار فاقد فرماندار و حتی معاون فرماندار است.

به گزارش خبرنگار مازندنومه از فريدون کنار حسین زاده- معاون فرماندار فریدون کنار- حدود 7 ماه گذشته به دلایل نامشخصی از سمتش استعفا داد و در حال حاضر در وزارت کشور مشغول خدمت است.

گفته مي شود اعتراض اصولگرايان و اعضاي ستاد دکتر احمدي نژاد در چالوس يکي از دلايل بروز اين قضيه بوده است.انتخاب قدير رضايي-فرماندار دولت خاتمي-به عنوان فرماندار جديد شهر چالوس،با اعتراض شديد اصولگرايان طرفدار دولت در شهرستان چالوس مواجه شد.


  • چهارشنبه 10 شهريور 1389-0:0

    اين هم از عجايبه. ايندو شهرستان چه ربطي به هم دارند؟


    ©2013 APG.ir