تعداد بازدید: 3514

توصیه به دیگران 1

جمعه 20 فروردين 1389-0:0

الو سلام کروبي!

در پي بازداشت دو اصلاح طلب سرشناس مازندران؛شيخ مهدي کروبي به خانواده هاي احمد ميري و علي اکبر سروش تلفن و از آن ها دلجويي کرد.


بنا بر خبر رسيده به مازندنومه،با گذشت چند هفته از بازداشت احمد میری و علی اکبر سروش دو استاد دانشگاه و از فعالان اصلاح طلب و زندانیِ استان مازندران، روز چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه، مهدی كروبی در تماسی تلفنی با خانواده های آنان، از ایشان دلجویی و به صبر و شکیبایی دعوت شان کرد.

 سید احمد میری از چهره های شناخته شده جنبش سبز و جریان اصلاحات در مازندران، فرماندار نمونه دولت خاتمي و قائم مقام جبهه مشاركت مازندران است که هشت فروردین ماه امسال دستگیرشد.


دکتر علی اکبر سروش، استاد دیگر دانشگاه بابل نیز روز۲۲ اسفند گذشته دستگیر شد.

بر اساس اين گزارش كروبی طی این مكالمه ي تلفنی، ضمن تبریك ایام عید به همسران و خانواده های این دو فعالِ اصلاح طلب، جویای احوال آنها و فرزندان شان شده و همزمان حفظ آرامش و صبر را به آنها توصیه کرد.

خاطرنشان مي کنيم علیرضا شهیری-رئیس ستاد میرحسین موسوی در بابل-نيز همزمان با سروش دستگير شده بود که در هفته گذشته آزاد شد.


  • اللهم فک کل اسیر..پاسخ به این دیدگاه 0 0
    چهارشنبه 12 خرداد 1389-0:0

    آقای تاری از 14 فروردین ماه در بازداشت هستند و با اینکه دادگاه ایشون تشکیل شده و قرارِ وثیقه براشون صادر شده،هنوز در بازداشت هستند.

    • پنجشنبه 9 ارديبهشت 1389-0:0

      مرگ بر دیکتاتور

      • شنبه 21 فروردين 1389-0:0

        سروش دانشجوی دکتراست نه دکتر.

        • شنبه 21 فروردين 1389-0:0

          دستگیری یک فعال سیاسی دیگر در مازندران
          شنیده های ما حاکی است علی تاری فعال سیاسی و مسئول ستاد انتخابات میر حیسن موسوی در شهرستان بابلسر دستگیر شد .
          خبر تکمیلی را بعد از بررسی بیشتر اعلام میداریم.


          ©2013 APG.ir