تعداد بازدید: 2831

توصیه به دیگران 1

شنبه 25 ارديبهشت 1389-0:0

همگام با نمايشگاه هشتم-7

عبدالوحيد فياضي-رييس سازمان آموزش وپرورش مازندران-در غرفه مازندنومه اعلام کرد:شنا فقط برای پایه سوم ابتدایی اجباری شده است-حق التدریسي ها بدون شرکت در آزمون استخدامی جذب آموزش و پرورش خواهند شد.


در روز پاياني نمايشگاه مطبوعات،عبدالوحيد فیاضی مهمان غرفه مازندنومه بود.

وي در گفت وگو با ما خاطرنشان ساخت: نیروهای حق التدریس آموزش و پرورش بدون شرکت در آزمون استخدامی جذب آموزش و پرورش خواهند شد.


وی در پاسخ به سوالي مبنی بر تخلف برخی شرکت های خدماتی در پرداخت حقوق معلمان خرید خدمت و استرداد این مبلغ توسط آموزش و پرورش اظهار داشت : کمیته ای  در حال بررسی شرکت های خدماتی است ضمن اینکه شرکت های متخلف دعوت به کار مجدد نشدند.


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در خصوص مبلغ استرداد شده از شرکت های متخلف تصریح کرد: بخش اعظم این مبلغ به خزانه دولت برمی گردد و مبلغی نیز به نیروهای قراردادی شرکت ها که مبلغ قرارداد را به کار کامل دریافت نکرده بودند داده خواهد شد.


فیاضی در رابطه با اجباری شدن شنا در مقاطع ابتدایی و کمبود استخرهای شنا در استان یادآور شد: حدود 60 استخر شنا درسطح استان وجود دارد که ساخت استخر نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه شنا فقط برای پایه سوم ابتدایی اجباری شده افزود: این مسئله  هنوز در مرحله اجرا قرار نگرفته و در صورت نهایی شدن در سال تحصیلی جدید اجرا خواهد شد.



    ©2013 APG.ir