تعداد بازدید: 3031

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 26 ارديبهشت 1389-0:0

باید فرهنگی فکر کنیم-شجاعي

نماينده ساري گفت:تدوین قانون جامع مطبوعات و خبرگزاری ها مطالبه حقوقی یک کار خطرناک است-با حرف نمی توان مطبوعات را اداره کرد-هر سال که به نمایشگاه مطبوعات می آیم همان است که سال قبل بود.


به گزارش خبرنگار مازندنومه سید رمضان شجاعی در مراسم اختتامیه هشتمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های مازندران گفت: هنوز قانون جامع در خصوص جرائم مطبوعات و خبرگزاری ها وجود ندارد و چنانچه یک خبرگزاری تخلفی داشته باشد در دادگاهی معمولی و همانند یک مجرم مواد مخدر محاکمه خواهد شد.

نماينده مردم ساري در مجلس با بیان اینکه تدوین قانون جامع مطبوعات و خبرگزاری ها مطالبه حقوقی یک کار خطرناک است،تصریح کرد: بسیاري از خبرنگاران از حداقل حقوق واقعی خود استفاده نمی کنند ، بیمه نیستند اما کاری پر خطر انجام می دهند.

 وی با اشاره به اینکه طبق قانون، رسانه ها مسئولیت تنویر افکار عمومی را بر عهده دارند یادآور شد: باید در زمینه نقد و وسایل نقد پذیری را در جامعه و در میان مدیران فراهم کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطبوعات و رسانه ها چشم و زبان مردم هستند افزود: رسانه ها باید در زمینه مسائل اجتماعی جلوتر از مردم حرکت کنند.

 وی خاطرنشان کرد: هر سال که می گذرد بر تعداد نشریات و کمیت تیراژ افزوده می شود اما کیفیت به دلیل نبود حمایت رشد چشم گیری ندارد.

 شجاعی با اشاره به اینکه با حرف نمی توان مطبوعات را اداره کرد گفت: باید فرهنگی فکر کنیم.

 وی اظهار داشت : وظیفه رسانه ها احیا و زنده کردن حقوق زمین مانده مردم است .

شجاعی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها تصریح کرد: هر سال که به نمایشگاه مطبوعات می آیم همان است که سال قبل بود در صورتی که باید شاهد خلاقیت و پویایی مطبوعات باشیم.

وی با بیان اینکه هنوز یک فرهنگ مشترک نداریم و در حال از بین بردن خرده فرهنگ ها هستیم،افزود: بیشتر از این نمی توان از مسئولان فرهنگی استان انتظار داشت اما هر شخص با هر ادعایی که در این مسند قرار گیرد هم نمی تواند کار بهتری انجام دهد.

شایان ذکر است پس از مراسم اختتامیه هشتمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان، به نمایندگی از ریاست این سازمان،به عنوان هديه و قدرداني، پنج سررسید کادو پیچی شده را در میان خبرنگاران توزیع کرد!

 گویا روابط عمومی اسن سازمان از میزان بدهی های خبرنگاران مطلع است که برای یادداشت بدهی ها پنج سررسید به خبرنگاران اهدا کرد!


  • يکشنبه 26 ارديبهشت 1389-0:0

    بابا سر رسید هم ندین اینها جیگر کنکاش و انجام رسالت واقعی خودشان را ندارندبیخود پولتان را هدر ندهید


    ©2013 APG.ir