تعداد بازدید: 3138

توصیه به دیگران 1

جمعه 31 ارديبهشت 1389-0:0

اصلاح طلبي با چفيه

در حاشيه حضور آيت الله مقتدايي در کلاردشت؛برادر يک شهيد خطاب به طاهايي:آقاي استاندار،چرا به نماينده چالوس و نوشهر تذکر نداديد؟


به گزارش مازندنومه، آیت الله مرتضی مقتدایی-مدیر حوزه علمیه کشور- روز پنج شنبه گذشته درنخستین یادواره شهدای روحانی غرب مازندران که در حوزه علمیه کلاردشت برگزارشد، سخنراني کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز روحانیان مرزبان اسلام هستند، افزود: این قشر تأثیر گذار جامعه در خط مقدمی قرار دارند که باید مانع نفوذ فرهنگ های مختلف و غیر اسلامی به کشور باشند.

آیت الله مقتدایی با اشاره به این که شهدا از نتایج شهید شدن و آثا آن باخبر بودند و با تمام وجود لبیک گفتند، خاطر نشان کرد: نباید این طور باشد که ما یادواره بگیریم اما پیرو خون شهدا و اهداف شهدا نباشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز در فرودگاه های مهم دنیا مسجد درست کرده اند و نماز جماعت می خوانند، گفت: ساخت امکان مذهبی نشان دهنده این است که اسلام امروز در دنیا محور شده و تشیع رواج پیدا کرده است و گرایش مردم دنیا به اسلام اروپا را به وحشت انداخته است.

در اين همايش استاندار مازندران،برخي از معاونان وي،انوشيروان محسني-نماينده اصلاح طلب مردم چالوس ونوشهر درمجلس و شمار ديگري از مديران محلي و استاني حضور داشتند.

بر اساس گزارش خبرنگار ما در چالوس،در حاشيه اين همايش علي درخشيده-خبرنگار و برادر شهيد-نوشته اي را به مهندس طاهايي داد و از او انتقاد کرد که چرا به محسني به خاطر ملاقاتش با موسوي و مواضع سياسي اش تذکر نداده است.

در اين يادداشت آمده:"آقاي استاندار،چطور دم از ولايت وشهدا مي زنيد ولي حاضر نشديد به نماينده بي غيرت چالوس و نوشهر تذکر دهيد و با او برخورد کنيد؟!شما مدير وشجاع نيستيد!نکند مشکل فاميلي يا به خاطر پست ومقام است...مردم در مورد شما چطور فکر مي کنند!؟"

گفتني است حضور محسني با چفيه اي که بر گردن داشت،اعتراض برخي اصولگرايان حاضر در مراسم را برانگيخت.


  • شنبه 5 تير 1389-0:0

    اصلاح طلبان در جنگ چفیه می انداختند و اصولگرایان بعد ازجنگ

    • شنبه 1 خرداد 1389-0:0

      صدها برادر شهید از دکتر محسنی به دلیل ملاقات با مهندس موسوی تشکر می کنند. نماینده باید به استان دار تذکر دهد یا استان دار به او . ظاهرا همه چیز در حال عوض شدن است

      • شنبه 1 خرداد 1389-0:0

        از کی تا حالا استاندار به نماینده باید تذکر بدهد اصلاً این آقای خبرنگار چکاره است

        • ایرج نیازآذریپاسخ به این دیدگاه 0 0
          شنبه 1 خرداد 1389-0:0

          چفیه مگر نماد جریان خاصی است که اگر اصلاح طلبی به گردن آویخت جای تعجب داشته باشد!نباید ارزشها راجناحی کرد.مامیتوانیم باهم اختلاف سلیقه داشته باشیم،لیکن پایبند اصول وارزشها باشیم.تیتر مناسبی انتخاب نشد.دردفاع از اصول وارزشها همه باهم هستیم ودرروشها وتاکتیک متفاوت.

          • شنبه 1 خرداد 1389-0:0

            اینم چیز جدیدی است استاندار باید به نماینده مجلس تذکر دهد

            • جمعه 31 ارديبهشت 1389-0:0

              جناب آقای محسنی اگر حرمت چفیه را داشت خون به دل خانواده شهدا نمیکرد و با سران فتنه ملاقات نمیکرد آقای طاهایی خواهشمندیم تذکر دهید چون امر به معروف واجب است.


              ©2013 APG.ir