تعداد بازدید: 6496

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 16 خرداد 1389-0:0

17 روز کما

 اصرار بر زایمان طبیعی در یکی ديگر از بیمارستان های مازندران حادثه آفرید و این بار زني 37ساله را برای مدت 17روز به کما برد.


 به گزارش مازندنومه این حادثه در حین زایمان دومین شکم مادري در بیمارستان ولیعصر قائم شهر اتفاق افتاد که منجر به مرگ مغزی نوزاد پسر شده است.

بر اساس اين گزارش،در حالي که مادر نوزاد به دلیل ضربه شدید جسمی،17 روز است که در بخش "آی سی یو"ي بیمارستان ولیعصر در حالت کما به سر مي برد(تا لحظه تنظيم خبر)،فرزندش نيز دربخش" آی سی یو"ي بیمارستان رازی قائم شهر بستری است.

 این مادر از نظر جسمي ضعیف است که به اصرار پزشک مربوط، خانم دکتر(ع)، تصميم گرفته شد نوزاد سه کیلو و200گرمي به طور طبیعی به دنیا بیايد که تزریق آمپول،باعث پاره شدن رحم مادر و ایجاد خونریزی شدید شده و این بی احتیاطی منجر به خارج کردن رحم مادر از بدن، توسط پزشکان می شود.

به گزارش خبرنگار ما مسئولان بیمارستان به دلیل خونریزی شدید، رحم مادر را از بدن وی خارج کرده که مادر نیز به دلیل نارسایی های خونی دچار سکته مغزی شده و هم اکنون حال وی نامناسب است.

 شنیده ها حاکی است "رقیه کجوری" -مادر نوزاد پسر- دوبار از طریق شوک به زندگی بازگشت.

 در روزهای گذشته ضریب هوشی بيمار سه بوده که در حال حاضر این روند به هفت رسیده است.

 خاطرنشان مي کنيم خانواده این بیمار به دلیل ترس از رسیدگی نشدن به وضعيت بیمارشان از پیگیری و مصاحبه با ما خودداري کردند.

گفتني است ماه گذشته نیز مشابه همین حادثه در بیمارستان آیت الله روحانی بابل اتفاق افتاد که گزارش مربوط به آن با عنوان "مرگ،پیش از تولد"، در همين سايت منعکس شد.


  • پنجشنبه 14 بهمن 1395-10:43

    من یکی از اقوام این خانم هستم و ایشان بعد از هفت سال تحمل این رنج دارفانی را وداع گفتند و متاسفانه فرزند این خانم هم از لحاظ جسمی مشکل دارند

    • یک بازاریپاسخ به این دیدگاه 1 0
      جمعه 21 خرداد 1389-0:0

      خیلی ناراحت شدم ، از شفاف سازی رسانه ها متشکرم

      • سه شنبه 18 خرداد 1389-0:0

        وای به حال روزی که ایمان و عشق به مردم ازیاد برخی از اقشار جامعه با کبر و غرور ازبین برود .

        برخی از کادر های درمانی و پزشکی با چنین سهل انگاری هایی اعتماد همه مردم را به خود سلب کردند و این مسئله نه تنها باعث ایجاد دغدغه مادران باردار برای مراجعه به بیمارستانها شده بلکه استرس و وحشت را برای همه اقشار جامعه چندین برابر کرده است.

        واقعا مسئولین نمی دانند که این مادر و نوزاد معصوم به خاطر سهل انگاری پزشک در کما به سرمی برند؟! آیا تاکنون به بیمارستان پا گذاشتند؟!

        • دوشنبه 17 خرداد 1389-0:0

          مو به تنم سیخ شد

          • "دادود قشگله"پاسخ به این دیدگاه 1 0
            دوشنبه 17 خرداد 1389-0:0

            این هم نشان عدالت ، دولت عدالت پرور در وزارت به اصطلاح بهداشت ودرمان که در بیمارستانهای استان مازندران به صورت سریالی شده.

            • شهروند ناراضیپاسخ به این دیدگاه 2 0
              دوشنبه 17 خرداد 1389-0:0

              آخه تا کی و به چه قیمتی باید شاهد اینجور صحنه ها و اتفاقات باشیم؟ چقدر راحت باید بشینیم و شاهد پرپر شدن بچه یا مادر نوزاد باشیم..!
              این هم اضافه بشه به لیست سیاه جنایتهای بیمارستانهای دولتی استان مازندران که با مدیریت بسیار ضعیف اداره می شوند...!
              خداوندا به مصیب دیدگان صبر جلیل و به جنایتکاران بیمارستانی عذاب الهی عطا فرما..!


              ©2013 APG.ir