تعداد بازدید: 3718

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 19 خرداد 1389-0:0

بی وفايی سیدحسن ؟بی تقوایی بعضي ها!

...آقاي صابري؛عجبا!خودسری وحریم شکنی را فرمودید حرکت خودجوش ومردمی!؟ آیابه شعور و فهم مردم هم فکرکرده اید؟!(يادداشتي از سیاوش اسلامی سوادکوهی در نقد اظهارات علي صابري،مسئول اصولگرايان استان مازندران )


مازندنومه:پس از اظهار نظر علي صابري-دبير جامعه اسلامي مهندسين مازندران- عليه سيد حسن خميني که روز 17 خرداد در مازندنومه پخش شد،کامنت ها و مطالب گوناگوني از سوي منتقدان صابري و در رد نظرهاي وي به دست ما رسيد.بيشتر کامنت ها را که حاوي توهين و ناسزا به شخص مهندس صابري نبود،پخش کرديم و بعضي ها را نيز با اديت وحذف بخش هايي، انتشار داديم.

در همين زمينه دو يادداشت نيز به دست ما رسيد.نخست يادداشتي از سوي دکتر سيف الرضا شهابي که روز سه شنبه پخش شد و يادداشت انتقادي حاضر که از سوي يک روزنامه نگار مقيم ساري به دست ما رسيده است.در نوشته زير نويسنده مدعي شده حرکت روز 14 خرداد خودسري بوده و خود جوش نبوده است.اصل يادداشت را بخوانيد.

---------------------------

دفاع آقای صابری -دبیرجامعه مهندسين مازندران-از بهم زدن سخنرانی سیدحسن خمینی حیرت آور است!ظاهرا" مواضع اصولی سیدحسن به عنوان فرزندیادگارخمینی به ذائقه ی مدعیان اصولگرایی خوش نیامد و آنها راغضبناک وعصبانی نمود و چون این گونه است پس شایسته ی هرآنچه اتفاق افتاد،می باشد!

نگارنده ازدوستداران واز وفاداران راه و اندیشه ی حضرت امام خمینی وکسی که سیدحسن را در مدت تحصیل دانشگاه ازنزدیک می شناسم همواره برخویش می بالم که تداوم راهش دردوستی به راه آن امام سفرکرده وتکریم ازنواده ی شایسته اش باشد.

جای بسی تاسف است کسی داعیه ی اصولگرایی را داشته باشد اما برای پیش برد مقاصدسیاسی اش، با تمسک به بعضی ازعناوین برای منکوب کردن جریانی سیاسی ،ازخودسری ها و خیره سری ها و قانون شکنی ها استفاده کنيد.

 در واقع  شما دلچرکين ابرمردی هستيد که به جريان شما اخم کرد واين گونه قضيه راتوجیه و بی تقوائی مي کنید!

جناب صابری!آنهایی که چنین کردندبی تردید زهرکین خود را در چنین روزی ازنواده ی خمینی تعقیب می کردند.

بدانیدخودسری وقانون شکنی درهمه جامذموم است و پایبندی به راه و روش حضرت امام ،به داشتن پیشوند و پسوند اصولگرایی نیست.

همان تقوای الهی است که مقام معظم رهبری درتداوم راه حضرت امام بدان اشاره داشتندکه نجات بخش دین ودنیای ماست که درفرمایش هاي جنابعالی متاسفانه دیده نمی شود!

عجبا! خودسری وحریم شکنی را فرمودید حرکت خودجوش ومردمی!؟ آیابه شعور و فهم مردم هم فکرکرده اید؟!

نکندحضرت عالی هم درآن حرکت خودجوش(!)یا زودجوش(!)شرکت داشتید؟ ازاینکه بادفاع بد از میراث گرانقدرامام سفرکرده ی مان کاری می کنید که دل دشمنان راشادمی کنیدمتاسف می شویم!

ما از اینکه کینه ها وحقدهای فروخفته عیان می شود خوشحالیم که چه بسا اگر با این حرکات ضدمردمی وخودسریها،راه فلاح ورستگاری بدست می آمدمطمئنا شعبان بی مخ ها امروزبر جامعه ی ماحکومت می کردند.

آری سید حسن بی وفا نیست،سیدحسن خون خمینی و امام خونین کفنش حسین بن علی(ع) رادر رگ هایش دارد.

 تا پرچم خونین حسین(ع)برتارک گنبدطلایی رنگش نصب است دردفاع واقعي ازائمه اطهار(ع) و ولایت می جوشد امانه براي باورهای کاسبکارانه ی دنیایی بعضی از به نان رسیدگان که او راهش و عملش را مبرای ازآن می داند،واینجاست که راه خمینی وپیروانش با پستونشین های زاهد و تسبیح به دستان خلوت نشین راهی متفاوت می شود!تابلکه درچنین روزی باجمع کردن جمعی اندک که شاید بخشی از انتقام فروخفته ی خویش راجهت تست جامعه به نمایش بگذارد.یاشایدبه ویرانگری وهمناک خویش بخواهدهمه را در دریای بلازده بحران و فقر و بدبختی گرفتارنماید! آری آنجاسیدحسن خمینی نبود و نخواهدبود....


  • يکشنبه 23 خرداد 1389-0:0

    رهبر انقلاب وقتی با اعلام سید حسن صلوات فرستادند گفتند این اکثرت حسن آقا را قبول دارند و انها که شعار بر خلاف می دهند تعداد اندکی هستند. با آمدن به پشت تریبون پیشانی سید حسن را بوسیدند و این بزرگترین تودهنی به هتاکان در آن روز بوده است. با این حال هنوز عده ای کورکورانه از ان هتاکان به حریم خمینی کبیر دفاع می کنند. واقعا روزگار عجیبی است

    • شنبه 22 خرداد 1389-0:0

      باید گفت آرزوی همه مردم این بوده و هست که کاش جناب سیدحسن خمینی حرمت رابطه نسبی خود با حضرت امام(ره) را پاس می داشت و رابطه معنوی خویش با آن مراد به حق پیوسته را حفظ می کرد و کار به آنجا نمی کشید که کاسه صبر عاشقان امام(ره) لبریز شود و برای حفظ حریم مراد و مقتدای راحل خویش علیه نوه ایشان خروش بردارند و... امید است جناب سیدحسن خمینی به خود آیند و این هشدار را در وجدان خویش به ارزیابی بنشینند که: به قول دشمن، پیمان دوست بگسستی بین که از که بریدی و با که پیوستی؟!"

      • جمعه 21 خرداد 1389-0:0

        دوست دارم بدونم این دوست عزیز که نقاد خوبی هم نیستن بگویند تعریفشان از تقوا و خط امام و رهبری و ائمه و.... چیست؟
        من ادعا ندارم که این ها رو میدونم پس در این مورد حرفی هم نمی زنم که بعدا مثل شما خودم رو ضایع کنم فقط یه چیزو خوب میدونم::
        کردم از عقل سوالی که بگو ایمان چیست؟
        عقل در گوش دلم گفت که ایمان ادب است
        آدمیزاده اگر بی ادب است انسان نیست
        فرق ما بین بنی آدم و حیوان ادب است

        • جمعه 21 خرداد 1389-0:0

          آن عزیزی که کامنت گذاشته که سید حسن سیلی به گوش وزیر زده است این اقدام دروغ محض است و ایشان گول خبرگزاری های دروغ پراکن را خورده و این چنین حرف زده است البته با افتضاحی که وزیر به بار آورده اگر 10 تا سیلی می خورد باز کم بود. ولی سید حسن نوه روح الله آن استاد بزرگ اخلاق است و هرگز رفتاری را که شایسته افراطیون بی ادب است مرتکب نخواهد شد.

          • جمعه 21 خرداد 1389-0:0

            بسم الله الرحمن الرحيم
            جيك جيك مستون و ياد زمستون
            سيد حسن خميني بايد وقتي عكسش با سران فتنه لورفت، ازسخنراني درحرم امام انصراف مي داد!
            سيد حسين خميني بايد وقتي خود را درآينه نگاه مي كرد، مي فهميد هرگردي گردو نيست!
            سيد حسن خميني بايد وقتي اورا سياست مدار مي دانستند، بيشتر روزنامه مي خواند!
            سيدحسن خميني بايدروزي كه اورا مجتهدصدا مي زدند، بادقت بيشتري رسائل و مكاسب مي خواند!
            سيد حسن خميني بايد وقتي او را جانشين امام لقب مي دادند، بيشتر صحيفه امام مي خواند!
            سيد حسن خميني بايد وقتي پشت اسم امام مخفي مي شد، بيشتر با اتوبوس رفت و آمد مي كرد!
            سيد حسن خميني بايد وقتي دنبال رداي رهبري بود، بيشتربه بزرگي و كوچكي ردا فكر مي كرد!
            سيد حسن خميني بايد وقتي با سران فتنه شام مي خورد، به فكر سوء هاضمه اش مي بود!
            سيد حسن خميني بايدوقتي فتنه را محكوم نكرد، به فكر محكوم شدن مي بود!
            سيد حسن خميني بايد وقتي دربرابر انحراف ازخط امام سكوت مي كرد، به فكر سكوت اجباري درحرم امام مي بود!
            سيد حسن خميني بايد ياد سيد حسين خميني مي بود!
            سيد حسن خميني بايد وصيت سيد احمدخميني را ازياد نمي برد!
            اصولاً سيد حسن خميني وقتي جيك جيك مستونش بود،‌ياد زمستونش بود؟!!
            حالا سیاوش خان تو با دفاع از این آقا و توهین به کسی که تو راه امام چیو می خوای ثابت کنی ؟؟ خدا میداند
            شاید به قول بعضی ها انتخابات مجلس نزدیک داره می شه و حسن آقا هم کاندیدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خلاصه پسته دیگه

            • علی اکبرناهیجپاسخ به این دیدگاه 0 0
              جمعه 21 خرداد 1389-0:0

              باسلام به مدیریت مازندنومه، ازایفای نقش درتحولات سیاسی مازندران تشکرمی کنم،وخواهشی داشتم سعی نمایید برای فضای بدورازکینه تلاش نماییدوازمفاهیمی که توهین به نویسندگان است پرهیزشود،فرقی نمی کندکه طرف مثلا ازچه جناحی باشدمثلا درنظرات این متن بانقطه چین می خواهید چه بگویید؟این آقارااززمان جنگ می شناسم انسان دلاوری که با نقدمنصفانه ی خویش درزمان تصدی هردوجریان درمطبوعات تلاشی مضاعف داشت،همیشه هم دست به قلم بودایجادشائبه که مثلا خبرنگار!یعنی چه ؟آنهای که اهل قلم هستندباشجاعت قلمی اوآشنایندچه بعضیهاخوششان بیایدیابدشان،مهم متن بالاست که بشیوایی ازاندیشه ی امام ووارثش بزیبایی سخن حق رابه کرسی نشاندبدون هیچ توقعی امااون آقابرای منافعش حاضراست خیلی کارهابکندازجمله موضع اخیرکه هرگز به انصاف نزدیک نیست و درصددبرباددادن ارزشهای انقلاب با نام اصولگرایی است!

              • پنجشنبه 20 خرداد 1389-0:0

                مستر با تقوا حالا فهمیدم چرا حسن به خودش جرات داد بزنه زیر گوش وزیر چون
                چون
                چون
                چون نوه ی امامه ...............................
                اون وقت از نظر شما این حرکتش آتو به دست دشمنان نظام و اسلام نداد ولی مردمی که عصبانیتشان را نسبت به کسی که داره از راه امام و رهبر خارج می شه نشان دادند از نظر شما این حرکتشون به نفع منفع دشمن بود واقع برای این مملکت و روزنامه نگارهش با بودن امثال شما متاسفم البته از مازند نومه چنین مطالبی رودر سایت میزاره بعید نیست

                • پنجشنبه 20 خرداد 1389-0:0

                  ابراز تأسف آیات عظام مانند وحید خراسانی، مکارم شیرازی، موسوی اردبیلی، صانعی،محمدی گیلانی و .... جایی برای دفاع از هتاکان و حریم شکنان حرم امام خمینی باقز نمی گذارد. جناب مهندس صابری خواسته اند با دفاع از هتاکان به سمت جدیدی منصوب شوند که قطعا پاداش این صحبتها را طی چند روز آینده با منصوب شده به سمت همه تری از سازمان فنی حرفه ای خواهند گرفت. ولی امثال ایشان بدانند واقعا قیامت وجود دارد و زندگی چند روزه دنیوی ارزش جهنمی شدن را ندارد

                  • لیدا باغشاهیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                    پنجشنبه 20 خرداد 1389-0:0

                    اگرکسی حوادث دهه شصت رادیده خوب می داندکه امام باجریان منحرف امروزی که داعیه امام راداردگفته آنهای که عرضه اداره ی یک نانوایی را ندارندبهتراست استعفادهندبرونددنبال کارهای دیگرشان-نویسنده این مقاله واقعادمش گرم خوب اشاره کردکه داغی را که امام تودل اینها گذاشت تاانتقام ازآلش نگیرند ول کن نیستند!امثال آقای صابری باید اینها رابگویدتابهش یه چیزی برسه!

                    • بهنام‌فرپاسخ به این دیدگاه 0 0
                      پنجشنبه 20 خرداد 1389-0:0

                      آقاي مهندس صابري از اين انتقادها و فحاشي‌ها ناراحت نباش!
                      اين چپي‌ها يا مثلا اصلاح‌طلب‌ها چون نه ايدئولوژي محكم و ثابتي دارند و نه تدبير در ارائه مكنونات قلبي‌شان، بعضا به پرت و پلا گويي و تناقضات عجيبي مي‌افتند خنده دار و خوشمزه.
                      كلا شيخشون كه كروبي باشه بقيه رو خودتون تا آخر بريد ديگه!
                      غرض اينكه اين آقايان كه براي تزيين نوشته‌هاشون فقط از بيانات رهبري معظم انقلاب استفاده مي‌كنند و همه رو به اخلاق!! و مروت!! و احترام!! دعوت مي‌كنن، تو اين يكسال اخير بعد از فتنه خودشون رو به نديدن نشنيدن زدند كه اين همه شاه‌كليد در سخنراني‌هاي مقام رفيع ولايت در زمينه محكوميت سران فتنه و حاميان اونهاست و فقط گزينشي بعضي نظرات غيرمحوري آقا رو دستاويز قرار ميدن.
                      واقعا كه خيلي رو مي‌خواد!
                      بميرم براي اينهمه اخلاق‌مداري عزيزان اصلاح‌طلب!!

                      • پنجشنبه 20 خرداد 1389-0:0

                        ناب آقای صابری حمایت آیات اعظام و علمای بزرگی همچون وحید خراسان،موسوی اردبیلی ،مکارم شیرازی،گرامی،محمدی گیلانی و... برای پاسخ به افکار ضد امامی شما بس است.عاقل یک اشاره بس است.

                        • پنجشنبه 20 خرداد 1389-0:0

                          اعتراض به سید حسن اعتراض به سیدحسن است قیاس با امام نفرمائید سیدحسن کجا وامام کجا ؟

                          • پنجشنبه 20 خرداد 1389-0:0

                            ازمقاله ی زیبای شماتشکرمیکنم،اگر اقایان به پزشان!برنخوردبجای توهین به نویسنده وهمه ی کسانیکه آنهاراقبول ندارندتهمت وافترانزنندحرف حساب برای آدم حساب است،شمارابصورت عالمانه نقدنمودمتوسل به عالم وآدم وتهمت ونفرین نشویدمن به شخصه لذت می برم تواین آشفتگی سیاسی،انسان شجاعی چون ایشان توانستند قلم بدست بگیرند وچرت آنهاراکه فکرمیکنندهمه مملکت مال اوناست را پاره کنه،البته توقع نیست منفجرنشوند!!!!!!!!!!! به قلم توانای این سوادکوهی درود می فرستم

                            • مهدی نظریپاسخ به این دیدگاه 0 0
                              پنجشنبه 20 خرداد 1389-0:0

                              اینکه چه نوشته شدوکی نوشت را آقایان نگران نباشندمهم اینه که سوزاین متن بعضی هارامثل اینکه بدجوری جز!دادکه توهین می کنندنویسنده اسلامی یاغیراسلامی فرق نمی کند.

                              • سیاوش اسلامیسوادکوهیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                پنجشنبه 20 خرداد 1389-0:0

                                ضمن تشکرازنقددوستان،درتوضیح متن بالا لازم به ذکراست که اینجانب نگفته ام که باسیدحسن همکلاس بودم!!عرض کردم درمدت تحصیل دردانشگاه،چون محل تحصیلم مدرسه ی عالی تربیتی وقضایی طلاب قم بوده وازطرفی ارتباط باتشکیلات حوزوی وکسب معارف دینی نزدعلمای بزرگ قم نظیرآیت الله آشتیانی وحضرت آیت الله صانعی،آیت الله آذری قمی،آیت الله غرویان،
                                آیت الله حسینی بوشهری مدیرسابق حوزه ی علمیه قم،ومدت کوتاهی نزد حضرت آیت الله مصباح یزدی افتخارشاگردی داشتم،مزید اطلاع اگرباتنگ نظری به سراغ توهین نرویدخواهید دانست که تحصیل وزندگی درقم این امکان را برای افراد می تواندمهیانمایدواین چیزعجیب وغریبی نیست!قدری باوسعت دید وقدری سفربه آنطرفترخانه ی خویش نمایید!! درخواهیدیافت که زندگی آنقدرهابمثابه وسعت دیدبعضی ها!!!تنگ وتاریک نیست!!!
                                سیروا فی الارض والسماوات.....

                                • چهارشنبه 19 خرداد 1389-0:0

                                  آقای صابری متشکرم البته برای این آقایون آب درهاون کوبیدن است ضمنا"اگه میشه یک عکس ازسیدحسن بزاریدتانورانیت سیمای ایشون وبعضی ازآقایان مشخص شود

                                  • چهارشنبه 19 خرداد 1389-0:0

                                    آقای مهندس صابری مثل میلیونها ایرانی که حماسه 22 خرداد را خلق کردند از سر دلسوزی برای نظام و حفظ خون هزاران شهید گلگون کفن حرف زده دوستان حتما تاریخ مشروطیت و .... را ملاحظه کردند که گرفتاری آدم ها در طول تاریخ ذلیل بودنشان در برابر نفس بوده و هست بجای اینکه به اصل نظام بی اندیشن لجبازی کردند در حمایت بعضی عناصر که آب به آسیاب دشمن می ریزند احترام آقا سید حسن برما واجب اما یادآور می شوم حضرت امیر (ع) برای کدام مصلحت 25 سال سکوت کرد حضرت زهرای اطهر آرزوی شنیدن اذان بلال را داشت . در کجای نظام حرمت امام (ره) شکست ابهت امام به کوری چشم دشمنان اسلام برهمگان هویداست و رهبری مقتدرانه حضرت آیت الله خامنه ای ادامه دهنده راه پرصلابت امام خمینی(ره) است .

                                    • چهارشنبه 19 خرداد 1389-0:0

                                      جناب آقاي سياوش اسلامي در كدام دانشگاه با سيد حسن خميني همكلاس بوده است . ايشان يك آدم ...است كه هميشه به دنبال ... بود....

                                      • چهارشنبه 19 خرداد 1389-0:0

                                        آقا سید حسن رو به امام نچسبونید اعتراض به رفتار ایشون در مقابل جنبش سبز بود نه به امام خمینی. شما دیگه خیلی عقب عقب رفتی از اونور بام افتادی پایین آقای همکلاس و مثلا خبرنگار.

                                        • چهارشنبه 19 خرداد 1389-0:0

                                          امسال آقای صابری اگر به شعور مردم فکر می کردند اقدام به نوشتن یادداشت های اینگونه و مصاحبه های آنچنانی نمی کردند. از مازند نومه در عجبم


                                          ©2013 APG.ir