تعداد بازدید: 3149

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 26 خرداد 1389-0:0

تروريست،در همين نزديکي

امام جمعه رامسر گفت:خانه تيمي يک گروهک در رامسر منهدم شد-از دولت انتقاد داريم- اگر كسي ادعا كند سران معلوم‌الحال فتنه در خط امام و انقلابند يا سفيه است يا مخالف رهبري.(ويرايش دوم)


حجت الاسلام عبدالرحمن باقرزاده اظهار داشت: با تلاش سربازان گمنام و همكاري نيروي انتظامي و بسيج، يك خانه تيمي گروهك تروريستي در رامسر كه به برنامه‌ريزي و توطئه‌هاي شيطاني مشغول بودند، شناسايي و اعضاي آن دستگير شدند.


وي اظهار داشت: مسئولان با خدمت شايسته و انجام وظيفه مناسب در واقع آبروي خود را حفظ مي‌كنند.


به گزارش farsnews باقرزاده با اشاره به حوادث انتخابات سال گذشته تاكيد كرد: امروز با گذشت يك سال، راه از چاه مشخص‌تر از هميشه و حقانيت شفاف‌تر از گذشته است.


وي ادامه داد: امروز اگر كسي ادعا كند سران معلوم‌الحال فتنه در خط امام و انقلابند يا سفيه است يا مخالف رهبري و اگر مديري به خود اجازه دهد از سران فتنه حمايت كند نمي‌تواند مديري لايق باشد.


امام جمعه رامسر با اشاره به نقش سازنده انتقاد منصفانه تصريح كرد: اعتقاد داشتن به معناي انتقاد نداشتن نيست و مديران را نبايد در حد عصمت ديد زيرا انتقاد موجب رويش است.


وي خاطرنشان كرد: معناي حمايت از دولت به معناي حمايت صد در صد و بدون انتقاد بودن نيست.


باقرزاده بيان داشت: با وجود همه نقاط مثبت دولت اصولگرا و رئيس جمهوري شجاع و برآمده از خواست عميق آحاد جامعه در عين حال نسبت به برنامه‌هاي دولت و مديران شايد اشكالاتي باشد، اشكالاتي كه مراجع مطرح مي‌كنند، در عرصه‌هاي فرهنگي واقعا ضعف و نابساماني در عرصه برنامه‌ريزي فرهنگي وجود دارد، نسبت به بعضي عزل و نصب‌ها، زير سؤال رفتن شايسته‌سالاري در عزل و نصب‌ها، نسبت به مسائل اقتصادي و افزايش بي رويه قيمت‌ها، انتقاد جدي وجود دارد.


وي در پايان بيان داشت: برخي از مديران تا انتقادي مي‌شنوند به جاي پاسخ قانع كننده، چنان عرصه را بر منتقدان دلسوز تنگ مي‌كنند كه جرأت از ساير منتقدان گرفته مي‌شود، اينان به جاي برخورد منطقي در حقيقت صورت مسئله را پاك مي‌كنند.

اما mehrnews هم نوشت:13 تن از اعضای وابسته به یک گروه تروریستی طی هفته گذشته در استان های قزوین، همدان، کردستان و ‏مازندران شناسایی و دستگیر شدند.


وزارت اطلاعات اعلام کرد: در ادامه ضربات پی در پی وارده بر اعضای یک گروه ضد‌انقلاب ‏تروریستی وابسته به سرویس های اطلاعاتی بیگانه و با تلاش و پیگر‌ی‌های اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان ‏‏(عج) 13 تن از اعضای وابسته به گروه تروریستی طی هفته گذشته در استان‌های قزوین، همدان، کردستان و ‏مازندران شناسایی و طی عملیات‌های موفق با همکاری نیروهای انتظامی دستگیر شدند‎.

‏‌این گروه تروریستی سال گذشته به طور مستقیم در به شهادت رساندن ماموستا برهان امام جمعه موقت و امام ‏جمعه مسجد قبای سنندج و ماموستا محمد شیخ الاسلام نماینده مردم سنندج در مجلس خبرگان رهبری و ربایش و ‏قتل خلیفه ابراهیم فرهادی در شهرستان‌ قروه نقش داشته و ترورهای دیگری نیز در کارنامه خود داشته‌اند‎.

در این عملیات‌ها بالغ بر 500 کیلوگرم مواد ساخت بمب به همراه 10 بمب آماده انفجار و مقادیر معتنابهی سلاح و ‏مهمات جنگی به دست آمده است‏‎.
 
گروه مذکور به منظور ایجاد رعب و وحشت و انجام اقدامات تروریستی خود مبادرت به سرقت مسلحانه از چند ‏مغازه طلا فروشی در شهر همدان کردند که منجر به مجروحیت پنج تن از عابرین پیاده شده و همچنین در جریان ‏سرقت از یک طلا فروشی در شهرستان زنجان موجب به شهادت رسیدن یکی از شهروندان شدند.


  • پنجشنبه 27 خرداد 1389-0:0

    اگر بعد از اين همه حوادث كه از طرف آين آقايان بوجود آمده آنها را در خط امام و يار امام بودن مي داند قطعا سفيه است.

    • چهارشنبه 26 خرداد 1389-0:0

      اگر منظور حاج آقا از سران فتنه اشخاصی مثل خاتمی، موسوی و کروبی است باید عرض شود اگر کسی در یار امام بودن و در خط امام بودن آنها شک دارد قطعا یا سفیه است یا مخالف امام


      ©2013 APG.ir