تعداد بازدید: 3326

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 27 خرداد 1389-0:0

تعارف نداریم

علي ادياني راد-نماينده مردم قائم شهر-گفت:نماینده امکانات یک بخشدار را هم ندارد،توصیه می کنم وارد این بازی نشوید.


به گزارش خبرنگار مازندنومه،نماینده مردم قائمشهر ، جویبار و کیاکلا در مجلس گفت: عده ای فکر می کنند نماینده دارای ملک و املاک است و هیچ دغدغه ای ندارد.

 وی با بیان اینکه نماینده امکانات یک بخشدار را هم ندارد ،افزود: توصیه می کنم وارد این بازی نشوید.

 ادیانی افزود: اما ما سربازان نظام هستیم و باید با اندک بضاعت مدیریت کنیم .

وی یادآور شد: عدالت برنامه ای نداریم و دستگاه ها باید برای جذب اعتبارات از وزارتخانه تلاش کرده و برنامه ریزی مناسب داشته باشند.

نماینده مردم قائمشهر ، جویبار و کیاکلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجتمع های فرهنگی در شهرهایی که فاقد این مرکز بودند باید تا سال 90 ساخته شود،تصریح کرد: در برخی شهرها هنوز هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

 وی با بیان اینکه ساخت مجتمع های فرهنگی یک مصوبه است و باید اجرا شود گفت: مصوبات کارشناسی شده هستند و در خصوص اجرایی نشدن آن در برخی شهرستان ها رئیس جمهور باید پاسخگو باشد و اصلا در این زمینه با کسی تعارف نداریم، چراکه پای نظام در میان است.

 نماینده مردم قائمشهر ، جویبار و کیاکلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انحرافات نشان داده شده در گزارش دیوان محاسبات در رابطه با تفریق بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راضی کننده نیست افزود: در ارشاد مازندران انحراف محسوس در بودجه سال 87 وجود نداشت و وضعیت رضایت بخش بود.

وی گفت: از دستگاه فرهنگی انتظار انحراف از بودجه نداریم.

گفتني است نماینده مردم قائمشهر ، جویبار و کیاکلا در مجلس شورای اسلامی با نگاه کردن به تنها خبرنگار حاضر در جمع ( خبرنگار مازندنومه ) یادآور شد: برخی رسانه ها حرف های مهم ما را انعکاس نداده و فقط به دنبال حاشیه ها هستند ( این سخن باعث خنده جمع و همچنین خبرنگار ما شد).


  • سه شنبه 1 تير 1389-0:0

    آقای بشیر واقعا بیمار هستید. تخریب ومطلب بی ربط مشکل شما را حل نمی کند

    • شنبه 29 خرداد 1389-0:0

      سلام
      در تمام این خیر و اصولا در اخبار مشابه که در این سایت خبری نوشته می شود از آقایان ادیانی و اکبری به عنوان نماینده مردم قائمشهر ، جویبار و کیاکلا نام برده می شود !!! پس سوادکوه چه شد ، وقتی شما که اسم مازندران را در سایت تان یدک می کشید چنین جفای آشکاری در حق سوادکوه و مردمانش می کنید چه انتظاری از دیگران در تعرض به گدوک سوادکوه می توان داشت . امیدوارم انتشار اخباری اینچنین از روی سهل انگاری یا ناآگاهی باشد نه از روی عمد و قصد و غرض . شاید مردم سوادکوه از عملکرد این نمایندگان دلخوش نباشند ولی این نمایندگان محترم باید پاسخگوی سوادکوه و سوادکوهی ها باشند .
      قاسم جند
      نائب رئیس شورای شهر زیراب

      • شنبه 29 خرداد 1389-0:0

        آنکس که می گرید یک درد دارد و آنکس که می خندن هزار درد دارد. نماینده عزیز مردم قائمشهر و حومه حال که به انتهاب دوران رسیده اید باید عرض کنم که شما باید از اول می دانستید که عضوی از قوه مقننه یا قانون گذار هستید که باید قانون وضع کرده و مراقب باشید که آن قانون توسط دولت درست اجرا شود و این طبیعی است که قدرت اجرایی در حد یک بخشدار که چه عرض شود در حد معاونشان هم نداشته باشید. شما لطف کنید و اگر می توانید کار خودتان را درست انجام دهید و به دنبال قدرت اجرایی که کار دیگری است نباشید . از اینکه امر به معروف کرده اید از شما کمال تشکر را داریم مطمئن باشید که با این فرمایش شما کسی دیگر فکر ورود به این وادی را نخواهد کرد . اون دست قشنگه یادت نره ... به افتخارشون......

        • شهروند بابلي پاسخ به این دیدگاه 0 0
          شنبه 29 خرداد 1389-0:0

          دکتر قاسم زاده هنوز دوستت داريم و اميدواريم در اين دوره هم تشريف بياريد و ما شعار دکتر به مجلس مي رود ، مثل مدرس مي رود را سر بدهيم ان شاالله ... چون که ميدونم جنابعالي هرجا که باشيد منبع خير مي باشيد چه در زمانيکه در 3 دوره مجلستشريف داشتيد و چه در زمان رياست عاليه دانشگاه پيام نور استان تهران و چه که فعلا در وزارت ارشاد تشريف داريد خداوند به شما سلامتي و طول عمر با عزت عنايت بفرمايد


          ©2013 APG.ir