تعداد بازدید: 3023

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 13 تير 1389-0:0

عجب مردم حسودی داریم!

...تنگ نظری هم حدی دارد. این بیجاره ها پس از سال ها زحمت و مرارت و سختی کشیدن یک فرصتی گیر آوردند تا تنی بیاسایند و اتفاقاً کشور مالزی را انتخاب کردند که هم اسلامی است و هم چون می خواهد کمی تا قسمتی غربی باشد، ای بد نیست!(در حاشيه سفر جمعي از مديران مازندراني به مالزي)


مازندنومه:سفر برخي مقامات مازندراني به مالزي، بازتاب رسانه اي جالبي در استان داشته است.

يکي از خبرنگاران مازندنومه به ما گفت:ترکیب مدیران به گونه ایست که مدیران اقتصادی واجتماعی وفرهنگی را در برمی گیرد.

وي پرسيده: انتخاب این زمان از سال (فصل تعطیلات مدارس) به چه انگیزه ای بوده است؟

به گفته اين خبرنگار،احتمالا" حضرات برای کسب تجربه و شناخت رموز توسعه کشور مالزی به این کشور دور دست سفر کرده ند،اما اگر هنگام برگشت کاروان مدیران در فرودگاه حاضر بودید و چمدان های پر از سوغات و لوازم صوتی تصویری وکلی کالاهای رنگارنگ دیدید تعجب نکنید، چون از لوازم سفرهای خارجی همین جیزهاست!

خبرنگار ما در پايان گفته: البته ما بدبین نیستیم و امیدواریم حدس ما درست از آب در آید(یعنی سفر مطالعه وکسب تجربه و...)اما آیا شما هم اين گونه فکر می کنید!؟

مطلب زير نيز درباره همين سفر است که با امضاي مستعار غلط انداز براي ما ارسال شده است.نويسنده با زبان طنز نوشته:

"باز هم آمدیم یک غلطی بیندازیم. همانان که داعیه خدمت گذاری دارند به من حقیر بفرمایند: مگر این مدیران فلک زده و بدبخت مازندرانی چه گناهی کرده اند که نباید به سفر خارجی بروند و دلی به هوایی بسپارند و پس از تمدد کافی تخت گاز به خدمت بیشتر و بیشتر و بیشتر و بیشتر و بیشتر و بیشتر بپردازند!

 عجب مردم حسودی داریم! این خبرنگاران فضول(!) همه جا کارشان انگولک کردن لانه های زنبور هست.

همین انگولک ها را کرده بودید که آقای کریمی به صورت قاطع نسل شما را از ورود به استانداری ممنوع کرد تا شما سر تعظیم فرود آوردید و برخی از شماها کلی تعهد سپردید که جز باب میل ایشان چیزی ننویسید و بعد به شما به صورت مشروط اجازت فرمودند و هر بار با یک چشم غره ،صندلی های چرمی که رویش لم داده بودید مقداری با عرق مخصوص نمدار می شد! و کی جرات داشت کلامی در جهت خلاف بنویسد؟!

 حالا این آقای نازنین و مودب و رئوف به عادت مالوف برای تحبیب قلوب و انتقال اطلاعات فراوان مالزی به مازندران از اکرام و اطعام برخی از شرکت هایی که از سر خیرخواهی و البته با دستور و چشم غره های زیر مجموعه استانداری و مدیرانی که باید بعداً پروژه ها را به آنها برای اجرا بدهند و البته مدیران بدون هیچ چشمداشتی در کمال قدرت نسبت به نظارت دقیق و موشکافانه بدون هیچ بهانه جویی ای که در کنار آن بوی درخواست های مخصوص برای سفرهای خارجی بعدی استشمام شود، استغفرالله آقا وادارم نکنيد وارد تهمت و عیبت بشوم!

آقایان پا را از گلیم خود درازتر نکنید. حالا در عصر غیبت تعداد قابل توجهی ار مدیران کلاس بالای استانداری که از سر تصدق دولت احمدی به آلاف و علوفی رسیدند، شما چرا این جوری بی رحمانه حیثیت این مدیران را تکه پاره می کنید؟!

 آیا فکر می کنید که دولت و اصحاب مدیریت و نمایندگان قدرت سیاسی و مدیریتی می گذارند که آب از گلوی آنها سر بخورد و به آنها کلمه ای بالاتر از تو گفته شود؟!

 تنگ نظری هم حدی دارد. این بیجاره ها پس از سال ها زحمت و مرارت و سختی کشیدن یک فرصتی گیر آوردند تا تنی بیاسایند و اتفاقاً کشور مالزی را انتخاب کردند که هم اسلامی است و هم چون می خواهد کمی تا قسمتی غربی باشد ای بد نیست و بخش مسیحیت و چینی آن و بعضی از مسلمانانی که تحت تاثیر فرهنگ غرب از عفاف و حجاب دور شدند و قید حجاب را زدند و شبیه ایران قبل از انقلاب برخی از نانجیبان کمی تا قسمتی از پر و پاچه های خود را بیرون می اندازند را دیدن که محل ایراد شرعی نیست.

تازه این مدیران سوپر امین هیچگاه چشم به آن ها نمی درانند و نظر به ریبه نمی کنند. خاطر جمع باشید اینها همه شان از آن خوبان خوبان و امناي کشور مازندران هستند.(...)

 این هم شده کار!؟ آقا چرا با اعتبار اینها بازی می کنید؟! اینها فردا می خواهند نخبگان این استان بشوند و شما هی همين طوری دارید غلط می اندازید.

 البته بقین داشته باشید که جرات خطا در آنها وجود ندارد و همینطور سالم رفته و سالم بر می گردند و فقط حسرت در دل آنها باقی می ماند.

 حالا در هتل اگر قدری از فیلم ها آنچنانی را خلوتی دیدند که مانعی ندارد به شرط آنکه همانند سفر قبلی برخی از مدیران اصلاحاتی به کومی به جایی نگویند و اگر کسی گفت بقیه انکار کنند.

 تازه شما مگر مخالف کسب تجربه توسط مدیران تان هستید؟ این مدیران نیاز به دیدن کشورهای خارجی متعدد دارند تا از الگوی انها در جهت بهره وری بیشتر و بازدهی بالاتر استفاده ها ببرند!

 شایان ذکر است که حسادت تعداد انگشت شماری از خبرنگاران و سایت به دستان و این آقای غلط انداز هیچ خللی در اراده پولادین مدیران مقتدر و ولایت مدار و متشرع و فداکار و بصیر و پاک دست و منیع و متخلق به حسن خلق وارد نمی کند و آنها در باز گشت جبران خلاء ناشی از فقدان چند روزه در محیط را خواهند نمود.

 فقط می خواستند به شما که تاثیر حضور مدیران برای گردش امور را ناچیز جلوه می دادید و در برخی از موارد نوشته بودید فلان جا بدون مدیر بهتر اداره می شود بفهمانند که نبود مدیر چه ثلمه ای به انجام به موقع امور وارد می کند. ثلمه ای که هیچ چیز نمی تواند آن را جبران نماید."


  • قابل توجه خبرنگاران محترم پاسخ به این دیدگاه 0 0
    جمعه 18 تير 1389-0:0

    بگذارید این مدیران برگردند، پدری از شما در بیاورند که کیف کنید، بعدا خواهید فهمید یک من ماست چقدر کره دارد . حالا پشت سر آنانی که در برج دو قلوی پتروناس مشغول نظریه پردازی هستند که در ساری نیز چنین برجی بزنند غیبت می کنید ای نامردها.

    • جمعه 18 تير 1389-0:0

      راستی می دانستید افشاء کننده خبر "کاروان مالزی " یک خبرنگار فریدونکناری بود؟؟

      • محمدي نژاد-بابلپاسخ به این دیدگاه 0 0
        دوشنبه 14 تير 1389-0:0

        این همه مردم عادی می رن آنتالیا و اروپا و دبی کسي ایراد گرفت؟مردم می روند، مدیران ایراد نمی گیرند حالا مدیران رفتند و مردم نباید ایراد بگیرند!مگه چیه!سفره دیگه!!

        • دوشنبه 14 تير 1389-0:0

          100 ميليون هزينه اين سفر از كجا تامين شده.

          • قشنیک بی دمپاسخ به این دیدگاه 0 0
            دوشنبه 14 تير 1389-0:0

            وشون مگه دل ندارنه ، باکلاسها ره بوینن.....

            • دوشنبه 14 تير 1389-0:0

              chon injeh kasi daneyeh ke veshone dosho bale chang bazeneh shoneh onjeh ine veseh hase ke mazeroon rozberoz pishraft keneh ah rasi nameh gadok bordeh onjeh hametaee bordeneh nameh denbal


              ©2013 APG.ir