تعداد بازدید: 3159

توصیه به دیگران 5

چهارشنبه 30 تير 1389-16:43

راه و بي راه

هاشمي-معاون عمراني استاندار مازندران-در بازديد از پروژه کمربندي شمالي ساري گفت:با وضعیت بسیارنامناسب این ورودی مواجه هستیم و باز می گوید گند زده اند به مرکز استان!- "امور مهندسان مشاور" بی خود کرد ، من که می دانم در آنجا چه خبر است و چه کار می کنند!


به گزارش خبرنگار مازندنومه در ساري،رئیس حوزه هنری مازندران در نخستین جشنواره کاریکاتور راه و بی راه گفت: معمولا در جمع های هنری جای مسئولان خالی است و دغدغه های کاری مانع می شود که به عنصر زیبایی شناسی توجه کرده و در این مجامع حضور پیدا کنند.

عزيز محمدپور تصریح کرد: همه از هنر و هنرمند جماعت تعریف می کنند اما وقتی این ایده می خواهد به زمین واقعیت بنشیند دچار چالش می شود.

 وی با بیان اینکه همیشه درگیر راه های زمینی هستیم، گفت: اداره راه با برگزاری این جشنواره کاری آسمانی کرد.

 محمدپور با اشاره به اینکه 70 درصد از مردم کشور از ماهواره استفاده می کنند، تصریح کرد: تاثیر استفاده از این رسانه را در دراز مدت خواهیم دید.

 وی با بیان اینکه هدف اول هنر ،سرگرمی و جذابیت است خاطرنشان کرد: ادراه راه سنت شکنی کرد و پولی که در این جشنواره خرج کرد را باید برای راه سازی خرج می کرد اما تاثیر فرهنگ سازی و آثار ماندگار شاید سال ها دست به دست بگردد و همه لبخند می زنند.

*امور مهندسان مشاور بي خود کرد!


اما معاون عمرانی استاندار پس از حضور در نخستین جشنواره کاریکاتور راه و بی راه از پروژه دو هزار و 200 متری کمربندی شمالی حد فاصل سه راه جویبار تا گاردجنگل نیز بازدید کرد.

به گزاغرش مازندنومه،هاشمی در این بازدید وارد کانکسی شد که در این محل مستقر بود. او از تقاطع طراحی شده برای این پروژه گلایه کرد وگفت:درباره این مساله باید هرچه سریعتر با وزیر راه مکاتبه شود.

 معاون عمرانی استاندار با عصبانیت فوق العاده اي گفت: این مساله در پروژه ورودی سمسکنده ساری نیز تکرار شد که اکنون با وضعیت بسیارنامناسب این ورودی مواجه هستیم و باز می گوید گند زده اند به مرکز استان!

 هاشمی افزود: علی رغم تذکرات گسترده و یا توجه به اینکه تقاطع سمسکنده نیز مشکلات بسیاری ایجاد کرده ، برای این تقاطع نیز حرف داریم.

 وی از حاضران در جلسه پرسید چه کسی این طرح را تایید کرد که حاضران نیز گفتند"امور مهندسان مشاور "، هاشمی نیز چند بار گفت: "امور مهندسان مشاور" بی خود کرد ، من که می دانم در آنجا چه خبر است و چه کار می کنند!

 معاون عمرانی استاندار طرح موجود برای پروژه دو هزار و 200 متری کمربندی شمالی را مورد تایید ندانست و افزود : امور مهندسان مشاور باید با حضور ما این طرح را به تصویب می رساند.



    ©2013 APG.ir