تعداد بازدید: 3491

توصیه به دیگران 122

پنجشنبه 31 تير 1389-15:34

قدرداني ابراهيمي از نياز

معاون سياسي و امنيتي استاندار مازندران گفت:بايد از ورود دانشگاه آزاد ساري در ميزباني آيين روز خبرنگار قدرداني كرد-برخي موضوع را سياسي كردند و موضع تندي گرفتند که من اين رويه را قبول ندارم.+توضيح هادي ابراهيمي(ويرايش دوم)


هادي ابراهيمي -معاون سياسي استانداري مازندران- در گفتگو با روزنامه محلي وارش، ضمن انتقاد از مواضع تند تعدادي افراد در مورد برگزاري مراسم روز خبرنگار در دانشگاه آزاد اسلامي ساري گفت : بايد از ورود اين دانشگاه در ميزباني آيين روز خبرنگار قدرداني كرد.

وي گفت: برخي موضوع را سياسي كردند و موضع تندي گرفتند که من اين رويه را قبول ندارم.

 ابراهيمي با تاكيد بر برگزاري هر چه بهتر روز خبرنگار تصريح كرد:عدم ميزباني دانشگاه آزاد ساري به راحتي قابل رد كردن بود و نيازي به اين حاشيه ها نبود.

وي گفت:من از همه دستگاه ها خواستم نسبت به پاسداشت روز خبرنگار ورود پیدا کنند و همه دستگاه ها، سازمان ها و نهادها وظیفه دارند شان و حرمت اهالی رسانه را حفظ کنند.

وی تاکید کرد دولت برای روز خبرنگار برنامه دارد و درصدد هستيم این روز را کیفی برگزار کنیم.

پس از پخش خبر بالا که برگرفته از روزنامه وارش بود،هادي ابراهيمي-معاون سياسي وامنيتي استاندار مازندران-با مازندنومه تماس گرفت و توضيح داد که در گفت وگويش از شخص رييس دانشگاه نام نبرده و به طور کلي از هر دستگاهي که براي خبرنگاران ارزش قائل است،قدرداني کرده است.

خاطرنشان مي کنيم تيتر خبر فوق استنباطي بوده و توسط مديريت سايت انتخاب شده است. عين تيتر در متن اظهارات ابراهيمي وجود ندارد؛بلکه از اين جمله:"بايد از ورود اين دانشگاه در ميزباني آيين روز خبرنگار قدرداني كرد" استنباط شده است.

اصل خبر در روزنامه وارش پنج شنبه 31 تيرماه موجود است.


  • پنجشنبه 28 مرداد 1389-0:0

    استاندار محترم مازندران
    هنوز پول نفت را ندادند پول برق را نجومی کرده اند و می خواهند به آقای احمدی نژاد و اصولگرایی ضربه بزنند . چرا از تلویزیون قبلا اعلام نکردند که قبض دوماهه برق 200 هزارتومان خواهد شد تا مردم همین یک کولر را هم روشن نکنند و از دست این مسئولین عذاب بیشتری بکشند ؟ چرا آن همه نیروی امنیتی که پس از انتخابات خیابانهای ساری را قرق کرده بودند تا مبادا دانشجویی شعاری بدهد حالا در مقابل این ضربه به اعتماد و علاقه مردم به نظام ساکت هستند ؟! آیا اصلاح طلبان بهتر بودند یا اصولگرایان ؟! .....

    • جمعه 22 مرداد 1389-0:0

      قابل توجه برادر مجتبي زارعي.اينم از هادي خانتون كه گند زد.البته وقتي همه جا از مشايي حمايت ميكنه انتظار ديگه اي نيست

      • شنبه 9 مرداد 1389-0:0

        اقای ابراهیمی باید از نیاز تعریف کنه،یکی نیست از ایشون بپرسه صبح های شنبه که پیک کار اداری است چرا دانشگاه ازاد دارند وصایا تدریس می کنند؟

        • شنبه 2 مرداد 1389-0:0

          آقای ابراهیمی یادتان رفته در روزنامه ای که نمایندگی اش را داشتید نوشتید : دستمریزاد نیاز !! لطفا با خودت صادق باش

          • جمعه 1 مرداد 1389-0:0

            روز خبرنگار باید در بخش مرکزی استان برگزار شود تا خبرنگاران غرب مازندران هم بتوانند راحتر به آن مکان دسترسی پیدا کنند.

            • پنجشنبه 31 تير 1389-0:0

              حضرات الكي خوش! مهم اين بود كه آقاي ابراهيمي ميزباني دانشگاه آزاد را لغو كردند. ايشان اين حرفها را براي دلخوشي شما زدند. خوش باشيد!!


              ©2013 APG.ir