تعداد بازدید: 3130

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 14 شهريور 1389-12:17

نفوذي هاي اصولگرا

سخنی با اصولگرایان شهرستان بابل:شایسته است اصولگرایان بابل نگاهی واقع بینانه به قواعد فعالیت های سیاسی داشته باشند و مانع از تند روی های افراد احساسی شوند.(يادداشت رسيده)


مازندنومه:يادداشت زير را يکي از مخاطبان بابلي،بدون ذکر نام و نشان خود فرستاده است که عينا" از نظرتان مي گذرد.

----------------

 ضیافت افطاری اصولگرایان شهرستان بابل که در لیالی پایانی ماه مبارک رمضان هر سال برگزار می شود،جزو نشست هاي پراهمیت سیاسی این شهرستان محسوب می شود.

بابل کانون جریان اصولگرایی شمال کشور است، چه آنکه در ساری، گرگان و رشت جریان اصلاح طلبی فعال تر است.

سیاست ورزی طی سالهای اخیر درس های ارزنده ای به فعالان سیاسی داده است. درس هایی که لزوم انسجام، برنامه محوری و کار تشکیلاتی را به آنها آموخت.

 البته در ادواری چهره هایی با نقاب اصولگرایی از حسن نیت و فضای سیاسی اصولگرا محور سوء استفاده نمودند و با موج سواری بار خودرا بستند.

 آنها پس از توفیق انتخاباتی سراغ ریشه های اصولگرایی شهرستان رفتند و با حذف آنها نشان دادند که قرائت شان از اصولگرایی تضعیف نهاد روحانیت وبی توجهی به جایگاه نهادهای مورد احترام جریان اصولگرایی مثل امامت جمعه است.

به عقیده این قلم ضیافت افطاری اصولگرایان بايد به این نکته اهتمام ورزد که هوشیاری در برابر چهره های امتحان پس داده، و فرصت طلب می تواند ناکامی مجلس هشتم را جبران نماید.

شایسته است اصولگرایان بابل نگاهی واقع بینانه به قواعد فعالیت های سیاسی داشته باشند و مانع از تند روی های افراد احساسی شوند.

افراد احساسی و کم حوصله که فریب شعارهای جریان نفوذی ها را خوردند و با دست خود رتبه سومی را برای نامزد اصلی اصولگرایی رقم زدند.

مجموعه اقدامات، رفتارها، عزل و نصب و موضعگیری های سیاسی، نفوذی جریان اصولگریی هزینه های سنگینی طی دو سال گذشته متوجه اصولگرایان نموده است که جادارد تدابیر لازم توسط امنا وپیشکسوتان ولایی شهرستان بابل اتخاذ شود.



    ©2013 APG.ir