تعداد بازدید: 3634

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 23 شهريور 1389-14:43

کار خودم را بلدم-شجاعي

نماينده مردم ساري در مجلس گفت:چون رابطه نزدیکی با ابراهيمي دارم، اقدام او را به پای من می گذارند و این جفا در حق من است- اگر بخواهم تغییرات ایجاد کنم ، این همه سر و صدا ندارد ، من کار خودم را بلد هستم-استیضاح وزیر آموزش و پرورش را امضا کرده ام-تخریب من ، خلاف قاعده اصولگرایی است.


به گزارش خبرنگار مازندرنومه سید رمضان شجاعی کیاسری،صبح سه شنبه در سومین مصاحبه مطبوعاتی اش گفت: چون با مسئولان دولت دوستی نزدیک دارم،متاسفانه برخی از دوستان این گونه عنوان می کنند که در عزل و نصب ها نقش دارم.

وی افزود: این حق را برای خودمان می دانستیم که پس از سال ها ی سال ، یک معاون ساروی در استانداری داشته باشیم اما نه بر هر قیمتی بلکه بر اساس شایستگی ها .

نماینده مردم ساری در خصوص تغییر فرماندار ساری با بیان اینکه این مسئله در دستور کار من نیست، اظهار داشت: به دلیل اینکه رابطه نزدیکی با معاون سیاسی دارم ، اقدام او را به پای من می گذارند و این جفا در حق من است.

شجاعی تصریح کرد: من اگر بخواهم تغییرات ایجاد کنم ، این همه سر و صدا ندارد ، من کار خودم را بلد هستم.

وی از با استناد به شنیده ها این مسئله را عنوان کرد که « می گویند چون فرماندار قصد کاندیدا شدن در مجلس نهم دارد به همین دلیل شجاعی عصبانی شده و چون فقط من باید کاندیدا شوم پس تو باید بروی ».

شجاعی با بیان اینکه فرماندار یک شخص اصولگراست،خاطرنشان کرد: اصولگرایی تعریف دارد و کارنامه می خواهد و کارنامه شجاعی از ابتدا در استان مشخص است .

 وی با اشاره به اینکه نمی توان برای کسی نسخه پیچید که اصولگراست یا نه ، افزود: با اسم و عنوان نمی توان به یکباره اصولگرا شد.

به گزارش خبرنگار ما عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه برخی مدیران واقعا کم کار بوده و نیاز به تذکر دارند و این حق مردم است، یادآور شد: رسانه ای ها آنچه را که می خواهند بشنوند ، می نویسند و فرقی نمی کند که من چگونه جواب بدهم!

 وی گفت: میدان برای کاندیدا شدن فرماندار باز است و اگر بناست مسئولی برکنار شود ، من راهش را بلدم اما صراحتا اعلام می کنم این فضا مربوط به من نیست.

 شجاعی تصریح کرد: دنبال آدم ها نیستم ، دنبال نتیجه هستم.

نماینده مردم ساری در خصوص اعتراض به آزمون های آموزش و پرورش یادآور شد: استیضاح وزیر آموزش و پرورش را امضا کرده و علی رغم فشارهای زیاد ، آن را پس نگرفته ام چراکه معتقدیم آزمون به درستی انجام نشده و خدشه ای بر آن وارد است.

شجاعی تصریح کرد: معیارهای غلطی برای آزمون انتخاب کرده اند که باید درست شود و شخص وزیر نیز صحبت های چندگانه ای در این زمینه داشته اند .

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر تخریب شجاعی از سوی برخی اصولگرایان و هم خطان وي افزود: اگر دوستان اقدام به تخریب من می کنند ، شاید تخلف و کوتاهی دیده اند .

 شجاعی خاطرنشان کرد: ضمن اینکه برای دوستان اصولگرا احترام قائل هستم اما با حرف کسی اصولگرا نمی شود.

وی بدون ذکر نام رسانه اي خاص با بیان اینکه تخریب من ، خلاف قاعده اصولگرایی است، اظهار داشت : شاید می خواهند خریدار ، شنونده یا بیننده بیشتری پیدا کنند که به این عمل دست می زنند.

منظور نماينده ساري متوجه يکي از سايت هاي منتسب به اصولگرايان استان بود که چندي است تخريب وي را هدف قرار داده است.

شجاعی افزود: به خاطر اینکه فردی رسانه ای هستم ، این مساله را می پذیرم که به خاطر رسانه ای شدن شان دست به این اعمال زده اند و من در دو طرف متهم هستم ، هرچه می خواهند بگویند خط من مشخص است.

 نماینده مردم ساری در پاسخ به سئوال خبرنگار مازندنومه در خصوص احداث پالایشگاه باباجان و مسائل مربوط به آن گفت: احداث پالایشگاه از مصوبات سفر دوم رئیس جهور است که محیط زیست مجوز احداث آن را در کوه پشت کیاسر صادر کرد.

 وی با اشاره به اینکه مقدمات کار را شرکت باباجان پیگیری کرده بود،تصریح کرد: هشت ماه قبل با مسئولان این شرکت به ملاقات وزیر نفت رفتیم و قرار شد چند مدرک مورد نیاز را تا چند روز آینده به دست وزیر برسانند تا مجوز صادر شود اما متاسفانه تا دو ماه قبل نتوانستند مدارک را تهیه کنند و ما نمی توانیم معطل این بمانیم که شرکت باباجان چه وقت می خواهد مشکلاتش را حل کند و به همین دلیل احداث پالایشگاه را به یکی از افراد که از شرکای شرکت باباجان بوده و از آنها جدا شده ، واگذار کردیم.

نماینده مردم ساری از دیگر مشکلات این شهر را معضل زباله عنوان کرد و یادآور شد: دنیا،زباله را به عنوان طلای سفید به انرژی تبدیل کرده اما متاسفانه هنوز بعد از این همه سال مشکل زباله در مازندران همچنان وجود دارد.

 وی با اشاره به اینکه جاده ساری کیاسر به علت شیرابه زباله دارای لغزندگی شدید است گفت: هفته ای نیست که این جاده کشته نداشته باشد.

 شجاعی با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر سالانه سه میلیارد تومان بابت حمل و نقل زباله به محل دپوی آن ، هزینه پرداخت می کنند از ورود سرمایه گذار چینی دراین مسئله خبر داد و اظهار داشت :بحث زباله برای تولید برق و انرژی در دستور کار قرار دارد.


  • روسای اداراتپاسخ به این دیدگاه 0 0
    چهارشنبه 24 شهريور 1389-0:0

    اقای شجاعی و نمایندگان هم خط ایشان در استان تو جه بفرمائید . هیچ رئیسی اداره ایی نمی تواند برای تان رای جمع کند اگر رئیس اداره دوست شما بود برایت بخاطر موقعیت خودش هیچ کاری نمی کند حتی شاید به رقیب شما باج علیه شما نیز بدهد اما اگر رئیس اداره در خط شما نبود حداقل از ترس هیچ کاری علیه شما نمی کند. این قدر پاچه روسای ادارات را نگیرید.

    • چهارشنبه 24 شهريور 1389-0:0

      خب،ایشان که گفتند در عزل ونصب دخالت نمی کنند.آقایان معترض چه جوابی دارند بگویند؟

      • چهارشنبه 24 شهريور 1389-0:0

        تعطیلات نمایندگان فرصتی شده تا به مصاحبه مطبوعاتی بپردازند.ما رو هم سه روز تعطیلمی کردید تا با زن وبچه مون گفتگو کنیم!

        • چهارشنبه 24 شهريور 1389-0:0

          واقعا" نماینده ها کارشون رو بلدند؟پس چرا شایعه شده اینا فقط عزل ونصب می کنند؟


          ©2013 APG.ir