تعداد بازدید: 4518

توصیه به دیگران 5

پنجشنبه 29 مهر 1389-22:55

چند اشتباه لپي!

واژه international درست است که در پوستر جشنواره فيلم وارش با جاافتادن حرف t شده:inernational !!ين اشتباه تايپي در پوستر چنين جشنواره ي مهمي محلي از اعراب ندارد.

 


به گزارش مازندنومه جشنواره سراسري فيلم كوتاه وارش با موضوع فرهنگ عامه از دوم تا پنجم آبان ماه در مجتمع سينمايي فرهنگ و ارشاد بابل برگزار مي‌شود.

برنامه‌هاي اين جشنواره در دو بخش تنظيم شده است، بخش اول فيلم‌هايي با موضوعات داستاني، مستند، پويانمايي و تجربي‌ است و بخش دوم مازندران‌شناسي است.

 هم چنين يك بخش ويژه در سال همت و كار مضاعف به نام مازندران در دفاع مقدس در اين جشنواره در نظر گرفته شده است.

اعلام شده که 863 فيلم از 574 فيلمساز به دفتر جشنواره رسيده كه از اين مجموعه 357 فيلم داستاني،54 فيلم مستند، 105 فيلم پويانمايي،82 فيلم تجربي، 29 فيلم مازندران شناسي و36 فيلم به بخش ويژه اختصاص دارد. 
گفتني است محمد حسين مهدي‌پور، ميلاد محقق، حسين ضيايي، محمد‌رضا وطن دوست و مريم رستمي از اعضاي هيئت انتخاب اين جشنواره براي‌ بررسي فيلم‌ها هستند.

اما يکي از مخاطبان بابلي مازندنومه چند نکته و ايراد را درباره اين جشنواره يادآور شده که در نوع خود جالب است.وي گفته:

1-مدير اجرايي ششمين جشنواره فيلم كوتاه سراسري وارش چند روز پيش به رسانه ها گفت: در صورت حمايت مسئولان اين جشنواره به صورت بين‌المللي برگزار مي‌شود.آقاي طاهر پور نمي داند که اين جشنواره در دوره مديريت دلاور بزرگ نيا به صورت بين المللي برگزار شده بود.

2-در سمت راست پوستر جشنواره،عبارت "سراسري"آمده اما در سمت چپ با حروف لاتين به عنوان" بين المللي" اشاره شده است!متوجه نشديم که بالاخره جشنواره سراسري(داخل کشوري) است يا بين الملي؟! اگر جشنواره ي فيلم  وارش سراسري است،پس international به چه معناست؟!

3-واژه international صحيح است که در پوستر با جاافتادن حرف t شده:inernational !!ين اشتباه تايپي در پوستر چنين جشنواره ي مهمي محلي از اعراب ندارد.

براي تماشاي پوسترها به اين نشاني ها برويد:

http://www.farsnews.net/pic.php?ph=Media-8907-ImageNews-890726-7_890726_L600.jpg&dsc=

http://www.farsnews.net/pic.php?ph=Media-8907-ImageNews-890726-4_890726_L600.jpg&dsc=

4 -بخشي از سايت جشنواره هنوز کامل نشده ودر متن صفحه عبارت"در حال طراحی می باشد."ديده مي شود:  http://www.vareshfestival.com/Error.htm


  • شنبه 1 آبان 1389-0:0

    باید به که بگوییم.جای بسی تاسف است که این پوستر که هیچ نشانی از سینما در آن نیست بر دست اسکیت سازان بابلی بود و باعث تمسخر مردم شهر بابل شد .


    ©2013 APG.ir