تعداد بازدید: 2911

توصیه به دیگران 1

جمعه 30 مهر 1389-13:44

ابراهيمي:برخی دکان و بازار مهدويت ايجاد کرده اند

حضور نيافتن مدیرکل بانوان استانداری در همایش نقش زن در جامعه مهدوی باعث تعجب همگان شد.معاون سیاسی وامنيتي استاندار گفت:حتما از خانم شرف الدین این مسئله را سوال خواهم کرد،البته خودم هم با توجه به اهمیت موضوع علي رغم ضیق وقت در این همایش حضور یافتم.


به گزارش خبرنگار مازندنومه ، همایش نقش زن در جامعه مهدوی از روز پنج شنبه در حسینیه آب انبار نو ساری آغاز به کار کرد .

بر اساس اين گزارش بانوان زیادی از شهرهاي مختلف مازندران و از سایر استان ها از جمله خراسان رضوی ، آذربایجان شرقی ، فارس و لرستان در اين برنامه حضور داشتند.

هادی ابراهیمی -معاون سياسي وامنيتي استاندار-هم با توجه به اهمیت موضوع صبح روز جمعه در این همایش حضور یافت و ضمن بازدید از کارگاه های مختلف ، به ایراد سخن پرداخت.

 معاون سیاسی استانداری مازندران در همایش نقش زن در جامعه مهدوی گفت: برای رسیدن به جامعه آرمانی باید شرایط خاصی برای ظهور حضرت قائم (عج) ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه جامعه باید همواره برای ظهور آن حضرت آماده باشد،تصریح کرد: شیعیان در این خصوص باید در مقابل خواست خداوند تسلیم باشند.

 ابراهیمی با اشاره به اینکه انسان نباید به چون و چرا در امر ظهور بپردازد یادآور شد: آنچه که خداوند مقرر کرده بر حسب حکمت است .

وی با بیان اینکه برخی دکان و بازاری برای خود ایجاد کرده اند اظهار داشت : فرقه های انحرافی احساسات خوب دینی برخی از افراد جامعه را به بازی گرفته و مسیرهای انحرافی تشکیل داده اند.

 ابراهیمی ضمن تاکید بر پرهیز از خرافات و فرقه های انحرافی تصریح کرد: راه های انحرافی نمی تواند جامعه را به سمت مهدویت پیش ببرد.

به گزارش خبرنگار ما ابراهیمی پس از بازدید از کارگاه های مختلف از زحمات راحله حاجیان-مسئول روابط عمومي شوراي شهر ساري- به خاطر برگزاری همایش قدردانی کرد .

حاجیان پس از دریافت تماس تلفنی از سوی تشکل های مردم نهاد مازندران و مطلع شدن از برگزاری این همایش ، هرآنچه را که در توان داشت انجام داد و از هیچ گونه کمکی دریغ نکرده است.

نصب بنرهای رایگان در شهر ، تعامل با مسئولان جهت حضور در مراسم و دریافت کمک های دیگر از جمله این کارها بوده است.

گفتني است هادی ابراهیمی مبلغ دو میلیون تومان و شهردار ساری مبلغ یک میلیون تومان به برگزاری این همایش کمک کردند.

اما حضور نيافتن مدیرکل بانوان استانداری در چنین همایشی باعث تعجب همگان شد. به همین دلیل خبرنگار ما از معاون سیاسی استاندار پرسید: چرا مدیرکل بانوان که باید پرچمدار برنامه های بانوان در استان باشد ،در دو روز برگزاری همایش حضور نداشت و به همراه تعدادی از پرسنل استانداری برای استراحت به غرب استان رفته؟ که ابراهیمی پاسخ داد: حتما از خانم شرف الدین این مسئله را سوال خواهم کرد،البته خودم هم با توجه به اهمیت موضوع علي رغم ضیق وقت در این همایش حضور یافتم.

در همایش عنوان شده بود که مدیرکل بانوان استانداري به ماموریت خارج از استان رفته اما گفته مي شود او با تعدادی از پرسنل استانداری برای تفریح و استراحت به غرب استان رفته بود.


  • دوشنبه 3 آبان 1389-0:0

    خانم شرف الدین نخواستند ریا بشه.رفتند استراحت تا با انرژی بیشتر برگردند کارها رو امضا کنند.خسته نباشید به همه مسولین محترم .

    • شنبه 1 آبان 1389-0:0

      خانم شرف الدين يه كمي از خانم قرآني ياد مي گرفتيد كه همايش به آن با شكوهي را در مشهد برگزار كرد. حداقل آداب ميزباني را به جا مي آورديد! واقعا براتون متاسفم

      • نادر خدادادی غرب استانپاسخ به این دیدگاه 0 0
        جمعه 30 مهر 1389-0:0

        مدیر کل امور بانوان استا نداری مازندران مگه کار دیگه ای جزاستراحت ومسافرت دارد متا سفانه این شخص هیچ شباهتی به اصولگرایان ندارد اصلا اشتباهی امده از شش سال عمر مدیرکلی فقط طرح رحمت برای زنان ما به ارمغان اورد ودور خودش می چرخد


        ©2013 APG.ir