تعداد بازدید: 3165

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 23 آبان 1389-23:22

و ناگهان ورق برگشت!

عضو شوراي شهر ساري گفت:اگر فردي شش همسر داشته باشد،تکليف يارانه هاي او چه مي شود که رئیس سازمان اقتصاد و دارایی مازندران پاسخ داد:شما خوش اشتها هستيد!(حاشيه جلسه روز يک شنبه شوراي شهر ساري)


دویست و نود وپنجمین جلسه شوراي شهر هميشه پرحاشيه ساري شامگاه يک شنبه برگزار شد.

بر اساس شنيده هاي مازندنومه،يکي از اعضاي شورای شهر ساری در اين جلسه با بیان اینکه در آستانه سفر سوم هیئت دولت به مازندران قرار داريم و ضرورت دارد که به عنوان میزبان، شورا و شهرداری دیداری با رئیس جمهور داشته باشند،گفت:جلسه یک ربعی هم با رئیس جمهور کفایت می کند تا بتوانیم نشستی چهره به چهره براي بیان برخی مسايل داشته باشیم.

محمد دامادي با اشاره به اینکه در طول سه سال اخیر،شورای سوم توانست 30 سند فرهنگی را در مرکز مازندران به تصویب برساند،افزود: با توجه به افزایش جمعیت شهر نشینی در حوزه فرهنگ عمومی استان مازندران باید مهندسی فرهنگی شکل گیرد.

وي تصریح کرد: مباحث فرهنگی بسیار جامع و گسترده است که مباحث آموزش قرآن،نامگذاری میادین سطح شهر با نام هایی که ریشه در معنویت دارد و ارائه محصولات فرهنگی ازسطوح مختلف جامعه می تواند از مواردی باشد که توسعه فرهنگی را قوت ببخشد.

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه متاسفانه در شهرداری ساری مسئول و معاونت فرهنگی شکل نگرفته اظهارداشت: رئیس کمیسیون فرهنگی باید رابطی در شهرداری داشته باشد تا بتواند مصوبات فرهنگی که در شورای شهر به تصویب می رسد را اجرا کند.

  این توضیحات فرهنگی از سوی دامادی در حالی بیان می شد که رئیس سازمان اقتصاد و دارایی-محمود شعبان زاده- مهمان ویژه شورای شهر بود.

بر اساس اين گزارش تا اینجای جلسه همه به دامادی به به و چه چه می گفتند و تحسينش مي کردند اما به ناگاه ورق برگشت!

قرار بود شعبان زاده در رابطه با هدف مندی یارانه ها توضيح دهد،چرا که اين عضو شورا در جلسه قبل گفته بود هنوز شهروندان اطلاع کافی از نحوه هدفمندی ندارند و نیاز است برای تنویر افکار عمومی اطلاع رسانی دقیقی انجام شود.

بر اساس گزارش رسيده به مازندنومه در ادامه جلسه در حضور خبرنگاران ، اعضا شورا، شهردار ساری ومعاونش؛رئیس شورای شهر سئوالی را در رابطه با سرپرست خانوار و اعضا تحت پوشش بیان کرد وگفت: اگر فردی ازدواج مجدد داشته باشد تکلیف هدفمندی بر این خانوار چگونه است؟ که شعبان زاده پاسخ داد: هر سرپرستی می تواند شش نفر را تحت پوشش قرار دهد.

 دامادی با بیانی تمسخر آمیز در صحن علنی شورا گفت:اگر شش همسر داشته باشد، تکلیف چیست؟ که شعبان زاده در پاسخ گفت: شما چون خوش اشتها هستید، تکلیف فرق می کند.

 این نحوه پرسش و پاسخ باعث شد تا مسئول روابط عمومی شورای شهر مراتب اعتراض خود را به صورت یادداشت در اختیار رئیس شورای قرار دهد که مورد بی توجهی مهدی رضایی فرح آبادی قرار گرفت.

گفتني است راحله حاجیان-مسئول روابط عمومي شوراي شهر ساري- و همکار روابط عمومی اش در پی بیان این جملات از سوی رئیس کمیسیون مالي و بودجه شورای شهر و رئیس سازمان اقتصاد ودارایی و بی توجهی رييس شورای شهر به این مسئله ، جلسه را ترک کردند.

 بر اساس اين گزارش،پس از اینکه این دو نفر جلسه را ترک کردند و سید علی بهروش-عضو ديگر شوراي شهر-از ماجرا و علت ترک جلسه اطلاع پيدا کرد، خطاب به اعضای شورای شهر گفت : خبرنگاران بارها در خصوص استفاده برخی اعضای شورا از واژه های نامناسب و رعایت نکردن شان جلسه علنی ، مراتب اعتراض خود را عنوان کرده اند و این بار این رفتار باعث رنجش خاطر مسئول روابط عمومی شورای شهر شده است.

گفتني است مازندنومه 5 ماه پيش در يادداشتي با عنوان"ادب مرد به زدولت اوست"به ادبيات نامناسب برخي از اعضاي شوراي شهر ساري ايراداتي وارد کرده بود.(لينک يادداشت:http://www.mazandnume.com/?PNID=V10854)


  • دوشنبه 24 آبان 1389-0:0

    شروین عزیزسارویهای اصیل هیچوقت درانتخابات شرکت نمی کنند تا... انتخابات ایلی وتباریست یعنی ایل وتبار هر کی بیشتر باشه اون رای میاره نه تجربه وسواد

    • دانش اموخته حوزهپاسخ به این دیدگاه 0 0
      دوشنبه 24 آبان 1389-0:0


      اقاي دامادي را خوب ميشناسم ايا ايشان...

      • دوشنبه 24 آبان 1389-0:0

        جز تاسف ..........

        • دوشنبه 24 آبان 1389-0:0

          اتفاقا بنده يكي از ان خبرنگاراني بودم كه در جلسه قبل اعتراض خود را نسبت به بيان مسايل اينجنيني در شوراي شهر ساري اعلام كردم ولي گوييا ذائقه انان عوض نميشوديك ساختماني كه كج شدرا ميتوان ترميمش كرد اما تغيير فرهنگ افراد كار مشكلي هست ايناغيك عمر با اين ادبيات زندگي كردن حال خانم حاجيان اين همكار مطبوعاتي عزيز در اين مدت كوتاه چه مي تواند بكند

          • دوشنبه 24 آبان 1389-0:0

            خلایق هرچی لایق!اون روزها که این آدمها یه عده ...رو از ... به ساری راه انداختن هرچی فریاد زدیم فایده ای نداشت.حالا ساروی ها که درطول تاریخ به ادب ونزاکت شهره بودند حقشون بیش از این نیست.شهروندان ساروی موقع رای گیری خواب بودند و...

            • دوشنبه 24 آبان 1389-0:0

              کمی به جسارتهائی بیاندیشیم که اینگونه متحملش هستیم........!

              • دوشنبه 24 آبان 1389-0:0

                ماشائ الله به این همه دغدغه!چند وقت پيش رسانه ها از پيرترين مرد مازني که بيش از 20 زن داشت نوشتند.احتمالا"آقایان ان مطلب را خوانده اند و مي خواهند رکورد گينس را بشکنند.

                • يکشنبه 23 آبان 1389-0:0

                  همه هفته منتظر اخبار شورای شهر ساری هستم میون این همه اخبار خوندنی حاشیه شورای شهر ساری نفس ادم وجا میاره

                  • يکشنبه 23 آبان 1389-0:0

                    خیلی جالب است در هدفمند سازی یارانه ها همه به فکر دوگانه سوز شدن خودروهاهستند واعضای شورا نیز از این تفکر بهره گرفته و در پی چند همسره شدن وبقیه ماجرا به سر می برند.

                    • يکشنبه 23 آبان 1389-0:0

                      ناتمه اینا ونه بورن قلم ه دوره بکندن نا شورا


                      ©2013 APG.ir