تعداد بازدید: 3390

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 24 آبان 1389-0:42

زنگ ها براي که به صدا درآمد؟

یکی از نمایندگان حوزه انتخابیه قائم شهر به خاطر حمایت رييس سابق تربيت بدني اين شهر از کاندیداتوری ولي رعیت در انتخابات گذشته مجلس،به دنبال برکناري او بود، ولی مدیر کل تربيت بدني مازندران در مقابل این تهدیدها و سیاسی کاری ها ایستاد.(یادداشت يکي از کاربران مازندنومه درباره روند تودیع و معارفه رییس جديد و قديم تربیت بدنی قایم شهر)


 تودیع مدیران به معنای ناکارآمدی مدیر قبلی نیست و باید از تجربیات تمامی دست اندرکاران و مجموعه ها به نفع پیشرفت کشور بهره برد.

 اگر همگان این مساله  را باور داشته باشند، هیچگاه در تودیع مدیران بدین گونه ناراحت و غمزده نخواهند شد،اما ديده شده برخی به عکس العمل خلاف موازین قانونی دست مي زنند که تودیع و معارفه رییس اداره تربیت بدنی شهرستان قایم شهر از جمله این موارد است.

 در تایید مطلب نخست نگارنده معاون اداره کل تربیبت بدنی استان مازندران در خبر تودیع و معارفه سه ریس تربیت بدنی شهرستان هاي قایم شهر ، نکا و محمودآباد به فارس گفت : اين تغيير و تحولات به منزله ضعف اين مديران نيست بلكه اين مديران در دوران خدمت عملكرد بسيار ارزنده‌اي در ورزش شهر‌هاي مربوطه خود داشتند و فقط جابه جايي‌ صورت مي‌گيرد تا اين افراد تجربيات خود را به تمامي شهرهاي استان منتقل كنند.

 سعادتمند هم چنين اظهارداشت: از خدمات و تجربیات برخی از مدیران تودیع شده در ورزش استان بهره می گیریم.

 تا اینجای مساله مشکلی در کار نیست ولی مشکل از آنجا آغاز می شود که افرادی غیر مسئول اقداماتي عجيب انجام مي دهند.

ماجرا اين است که پرسنل روابط عمومی اداره تربيت بدني قائم شهر این اداره که خود خبرنگار است، در مخالفت با حضور عادل عالیشاه -رییس جدید تربیت بدنی اين شهر-شب قبل از برگزاری مراسم تودیع و معارفه مبادرت به تماس تلفنی با برخی از خبرنگاران کرد .

 وی در این تماس های تلفنی اش ضمن تحریک افراد و ضعیف جلوه دادن عملکرد رییس جدید تربیت بدنی قایم شهر عنوان کرد: با رفتن خواجه محله -رییس قبلی این اداره- تمامی موفقیت های ورزشی این شهرستان تعطیل می شود.

 وی عنوان کرده که باید باآمدن عالیشاه که کارآمدی در امر ورزش ندارد مخالفت بکنیم .

وي هم چنين از خبرنگاران خواست تا با حضور در فرمانداری قایم شهر ضمن اعلام مخالفت با این تغییر،تصمیمات اتخاذ شده از سوی مدیران ارشد ورزش استان مازندران و شهرستان را نادرست معرفي کنند.

خاطرنشان مي کنيم در روز 23 آبان ماه قرار بود مراسم معارفه روسای تربیت بدنی قایم شهر ، نکا و محمودآباد با  حضور معاون اداره کل تربیت بدنی استان مازندران، روسای جدید و قديم و فرمانداران این شهرستان ها برگزار شود.

اين نيروي روابط عمومی تربیت بدنی قایم شهر وقتی دید نتوانسته به اهدافش برسد،ضمن تماس تلفنی با خبرنگاران،از آن ها خواست به منظور شرکت در مراسم تودیع و معارفه،ساعت ده و نیم در فرمانداری شهرستان حاضر شوند. این در حالیست که فرمانداری قایم شهر برنامه و جلسه ای رسمی با حضور خبرنگاران برای این مراسم در دستور کار نداشت!

خبرنگاران هم در ساعت مقرر در فرمانداری قایم شهر حضور يافتند و خواهان شرکت در جلسه توديع و معارفه شدند.

 سوال این است که خبرنگاران ما که به عنوان افراد مطلع جامعه از آنها یاد می شود، نمی دانند صدور حکم براي رياست یک اداره به این راحتی نیست و فرد مورد نظر بعد از طی مراحل مختلف گزینش و سلسله مراتب ارزیابی و تخصصي ازسوی وزارتخانه ها و سازمان های متبوع، حکمش امضا می شود؟!

البته  فعالیت و خدمات رییس قبلی تربیت بدنی شهرستان قایم شهر حائز اهمیت است به طوری که یکی از نمایندگان حوزه انتخابیه که از مدعیان احیای کارخانه های نساجی است، به خاطر حمایت این فرد از کاندیداتوری ولي رعیت در انتخابات گذشته مجلس،به دنبال برکناري او بود، ولی با این وجود مدیر کل تربيت بدني مازندران در مقابل این تهدیدها و سیاسی کاری ها ایستاد تا نشان دهد اگر مدیری را عوض می کند به خاطر ترس از نماینده مجلس نیست بلکه به خاطر تعالی ورزش استان است.

 درست این است که خبرنگاران به عنوان افراد فهیم کشور، خود را بازیچه دست برخی افراد غیر کارشناس قرار ندهند.


  • سه شنبه 25 آبان 1389-0:0

    بیشتر مشکلات شهرهایی که دو نماینده مجلس دارند در این است که افرادی با حرف این ور و اون ور بردن میخوان نماینده مقابل را خراب بکنند در حالیکه اون جور که شنیدم هر یک از نمایندگان قایمشهر در حوزه تخصصی شان بدنبال انجام کار هستند هر چند هر کدامشان از جناحهای مختلفی هستند

    • درزی نژادپاسخ به این دیدگاه 0 0
      سه شنبه 25 آبان 1389-0:0

      لطفا حرفهای بی ربط و بدون مدرک نزنید و الکی تنش ایجاد نکنید ما نماینده های شهرمان را دوست داریم و به آنها اعتماد داریم.

      • یک ورزشکار قایمشهریپاسخ به این دیدگاه 0 0
        دوشنبه 24 آبان 1389-0:0

        خیلی ها پیشتر از اقای خواجه محله اومدند در ورزش قایم شهر زحمت کشیدند که از ان جمله میشه به نام بهمن نیکخو که الان در سمت مشاور رییس سازمان تربیت بدنی کشور یاد کرد ولی این تودیع نباید این ذهنیت را در افراد بویژه قشر خبرنگار که فهیم جامعه هستند این ذهنیت را ایجاد بکند که مدیر باید همیشه در جایش بماند .هر چند در دوران مدیریت خواجه محله جفاهای زیادی بر سر ورزش قایم شهر رفته ولی باز هم میگیم خدا پدرش را بیامرزد یک قدمی هم برداشت

        • دوشنبه 24 آبان 1389-0:0

          دو نماینده قایم شهر به نحو احسن در حوزه های کاریشان کار می کنند

          • دوشنبه 24 آبان 1389-0:0

            متاسفانه دیدگاههای غلط و بی جا در خصوص تودیع مدیران باعث شده که چنین برخوردهای نادرستی از قشر خبرنگار سر بزنه

            • دوشنبه 24 آبان 1389-0:0

              خانم نگارنده شما چرا بازیچه دست اون یکی نماینده شده اید؟

              • دوشنبه 24 آبان 1389-0:0

                ايشان چه كاربر مطلعي هستند كه از جزييات تماس هاي اداري خبر دارند!!! ما هم به عنوان خبرنگار به اين جلسه دعوت شديم بايد گفت رييس سابق اداره تربيت بدني قايم شهر وابسته به ديگر نماينده قايم شهر بود كه اكنون در سفر ايتاليا به سر مي برند..بايد از مسئولان فرمانداري قايم شهر پرسيد چرا مي خواستند جلسه را غير علني برگزار كنند.

                • دوشنبه 24 آبان 1389-0:0

                  برای این نماینده متاسفم خودش که کارایی ندارددیگران که اهل عمل و کارنند را کنا میزند سوال اینست شما از رئیس تربیت بدنی چه انتظاری دارید مگر بهداد سلیمی و خناری نژاد از این شهر نبودند ؟

                  • دوشنبه 24 آبان 1389-0:0

                    وای به اون روز که بگنند نمک وقتی خبرنگارها از حوزه کاریشون خبر نداشته باشند و این اعمال را انجام بدن باید ببینیم که چطور مردم عادی برخورد می کنند .


                    ©2013 APG.ir