تعداد بازدید: 2869

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 30 آبان 1389-22:19

زارع:250 هزار میلیارد اعتبار داريم

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد در جويبار گفت:رشته هاي فوق دکتري در دانشگاه آزاد راه اندازي مي شود-دانشگاه های خارجی متعددی آمادگی خود را برای همکاری علمی با دانشگاه آزاد اعلام کردند-دانشگاه آزاد با مدیریت کارآمد دکتر جاسبی به تعالی رسید- دانشگاه آزاد بیش از 250 هزار میلیارد اعتبار مالی دارد.


به گزارش خبرنگار مازندنومه،معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی در آیین افتتاح ساختمان آزمایشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار که با حضور مسئولان و استادان و دانشجویان اين دانشگاه انجام شد ،از آغاز همکاری علمی دانشگاه آزاد اسلامی  با دانشگاه های خارجی خبر داد و گفت : با توجه به ایجاد بستر این همکاری علمی، مقطع تحصیلی فوق دکتری رشته های مختلف در دانشگاه های آزاد اسلامی راه اندازی می شود. 

 دکتر کریم زارع تاکید کرد: دانشگاه های کشورهای خارجی متعددی آمادگی خود را برای همکاری علمی با دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه با دستور و حمایت حضرت امام (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل و با مدیریت کارآمد دکتر جاسبی به تعالی رسید. 

 زارع افزود:حضرت امام درآن زمان  یک میلیون تومان به دانشگاه کمک مالی کردند و در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی بیش از 250 هزار میلیارد اعتبار مالی دارد. 

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی  یاد آور شد: در 400 واحد دانشگاه آزاد اسلامي كشور 108 نمازخانه احداث شد و 112 نمازخانه ديگر در حال ساخت است و امسال دانشگاه آزاد اسلامي توانست در بين يكصد دستگاه اجرايي كشور رتبه برتر در امر اقامه نماز كسب كند.


بر اساس اين گزارش،وی با خطاب قرار دادن دانشجویان از آنان خواست تا در کنار فعالیت های علمی مساله تشکل ها را جدی بگیرند زیرا با حضور در این مجموعه ها آگاه سازی افکار امکان پذیر است.


به گزارش مازندنومه،دکتر غلامرضا جانباز قبادی -رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جويبار- در مراسم افتتاح ساختمان آزمایشگاه های اين واحد گفت: برای ساخت و تجهیز آزمایشگاه جامع و مجهز فنی و مهندسی این واحد دانشگاهی 13 میلیارد ریال هزینه شد.


وي همچنین بیان کرد که عملیات ساخت آزمايشگاه مجهز فني و مهندسي دانشگاه آزاد اسلامي واحد جويبار با زيربناي يك هزار و 500 متر مربع در سه طبقه و در هشت واحد مجهز شامل آزمايشگاه شيمي، خاك‌شناسي، الكترونيك، برق، مكانيك خاك، عمران، گياه‌پزشكي، گياهان دارويي، صنايع غذايي و كشاورزي می باشد از اواسط سال گذشته آغاز شد که امروز شاهد افتتاح آن هستیم .


 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار ادامه داد : این واحد دانشگاهی در بین سه واحد دانشگاه آزاد اسلامی بزرگ قائم شهر، ساری وبابل واقع شده است که در سال 1382  در سه رشته تحصیلی کاردانی و با یکصد دانشجو فعالیت خود را آغاز  و هم اکنون دارای سه هزار و یکصد دانشجو در 48 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی در این واحد مشغول به تحصیل هستند که این موفقیت را مدیون لطف جناب آقای دکتر جاسبی ، مسئولان شهرستان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هستیم.



    ©2013 APG.ir