تعداد بازدید: 3430

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 3 آذر 1389-0:30

بهداد سليمي:خيلي خوشحالم

سرپرست فرمانداري قائم شهر در مراسم استقبال از بهداد سليمي و سجاد عباسي گفت:به دستور استاندار مراسم ويژه اي برگزار خواهيم کرد-نماينده قائم شهر گفت:از مسئولان محترم و همه دست اندرکاران می خواهم تا مراسم تجلیل و تکریم از این قهرمانان را به بهترین نحو انجام دهند-شورا و شهرداري قائم شهر به بهداد سليمي خودرو جايزه مي دهند.


 به گزارش خبرنگار مازندنومه در قائم شهر،سرپرست فرمانداری شهرستان قائم شهر درمراسم استقبال از  پهلوانان و قهرمانان مسابقات آسيايي گوآن ژو  که با حضور صدها نفر از همشهریان و مسئولان شهرستان،سه شنبه شب در سالن پهلوان تختی اين شهر برگزار شد، ضمن تبریک به پهلوان بهداد سلیمی قهرمان وزنه برداری جهان و سجاد عباسی دارنده مدال برنز رشته ووشو گفت : مراسم ویژه ای با هماهنگی اداره کل تربیت بدنی در راستاي اجرای دستور استاندار محترم مازندران،همراه با اهداي جوايز بسیار نفیس در روزهای آینده  برگزار می شود.

در این مراسم ادیانی- نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی-در تماس تلفنی با بهداد سلیمی گفت: بی شک کسب عنوان قهرمانی جهان حاصل تلاش و اراده آهنین شخص شما بوده است.

ادیانی گفت از مسئولان محترم و همه دست اندرکاران می خواهم تا مراسم تجلیل و تکریم از این قهرمانان را به بهترین نحو انجام دهند تا روحیه تلاشگرایانه را در آنان بپرورانیم .

در ادامه این مراسم پهلوان بهداد سلیمی خطاب به استقبال کنندگان گفت: من از اینکه توانسته ام دل مردم عزیزمان را شاد کنم خیلی خوشحالم و از همه شما مردم خوب قائم شهر ممنونم که مرا مورد لطف خود قرار دادید.

بهداد سلیمی موفقیت و کسب عنوان قهرمانی خود را مدیون خانواده و استاد خود آقای غزالیان دانست و از آنان به خاطر همه محبت ها ، کوشش ها و تلاش شان تشکر کرد.

     
به گزارش خبرنگار ما همچنین در این مراسم سجاد عباسی آورنده مقام سومی ووشو  نیز ضمن ادای احترام و قدرداني از مردم به خاطر استقبال گرم شان گفت: من از زحمات خانواده و استاد خودم قدردانی می کنم و از مسئولان محترم هم تشکر می کنم که ما را مورد لطف خود قرار دادند .


در پایان عادل عالیشان-رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان قائم شهر- نیز ضمن تبریک به دو پهلوان گفت: شایسته بود این مراسم باشکوه تر برگزار مي شد که با توجه به برنامه ریزی ها قرار شده مراسم تجلیل از قهرمانان به صورت استانی برگزار شود .

عالیشان افزود: کسب عنوان قهرمانی توسط پهلوان بهداد سلیمی برای مان افتخاری بس بزرگ بود و آرزوی تداوم این موفقیت ها را داریم و اميدواريم شاهد قهرمانی وي در المپیک باشیم .

 وی همچنین گفت شورای محترم اسلامی شهر و شهرداری قول اهدای یکدستگاه خودرو را برای پهلوان سلیمی دادند.


عالیشان در ادامه صحبت گفت : در مراسم تجلیل از این قهرمان، به دستور دکتر سعیدلو -ریاست محترم سازمان تربیت بدنی- 150 سکه بهار آزادی نیز به ایشان اهدا خواهد شد.


  • جمعه 5 آذر 1389-0:0

    مراسم قدردانی از یک قهرمان جهانی چرا نباید آبرومندانه برگزار شود تا همگان بدانند که یک قهرمان چقدر زحمت کشیده است که بدین جایگاه رسیده است .


    ©2013 APG.ir