تعداد بازدید: 2514

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 3 آذر 1389-0:42

يک فرمانده سپاه:ارتش افسران جنگ نرم تشکيل مي شود

معاون فرهنگی- اجتماعی سپاه کربلای مازندران گفت:20 هزار افسر جنگ نرم در مازندران تربيت مي شوند-فقط 5 درصد فضاي مجازي دست ماست و نمي توان آن را کنترل کرد. 


به گزارش خبرنگار مازندنومه در قائم شهر،معاون فرهنگی- اجتماعی سپاه کربلای مازندران در همایش افسران جوان جنگ نرم و وبلاگ نویسان حوزه یک قایم شهر که در حسینینه اباذر این شهرستان برگزار شد،گفت:به دستور فرماندهی کل سپاه کشور بزرگترین ارتش افسران جنگ نرم تشکیل می شود .


سرهنگ قاسم هاشمی افزود: سهمیه در نظر گرفته شده برای استان مازندران تربیت و حاضر کردن 20 هزار نفر افسرجنگ نرم است .

وی با اشاره به تاریخ 60 ساله اخیر گفت: در این مدت بیش از ده جنگ نظامی بر علیه کشورهای مسلمان تحمیل شد که در 30 سال اول پیروزی با دشمنان بود.

وی ادامه داد : در 30 سال بعدی و با پیروزی انقلاب اسلامی این چرخه برگشت و ملت های مسلمان غالب میادین جنگی شدند.


معاون فرهنگی-اجتماعی کربلای سپاه مازندران افزود:دشمنان حمله و فشار  می آوردند و بعداز طریق رسانه ها و خبرگزاری ها کارشان را توجیه می کنند.


به گفته وی چهار غول خبري جهان 48 میلیون کلمه بر علیه کشورهای مسلمان و اعتقادات شان تولید می کنند که از آن نمونه آتش زدن قرآن در مقابل کاخ سفید است.


سرهنگ هاشمی تاکید کرد: برای مقابله با هجمه تبلیغاتی رسانه های خارجی،مبارزه با جنگ نرم اولويت اصلی نظام است.


سرهنگ هاشمی از جنگ نرم به عنوان یازدهمین جنگ دشمنان علیه کشورهای مسلمان یاد کرد و گفت: فضای مجازی فضایی است که دیگر نیاز به کنترل و نظارت نمی باشد و تنها 5 درصد این فضا در دست ما است .

به گزارش خبرنگار ما پیمان نجفی- مسئول آموزش وبلاگ نویسی سپاه ناحیه قایم شهر-نيز از برگزاری 9 دوره کلاس وبلاگ نویسی در این نهاد خبر داد و گفت: در این همایش به دلیل محدودیت امکانات و فضا مشتی نمونه خروار شرکت کردند.


وی به تشریح فعالیتهای صورت گرفته توسط این مجموعه اشاره کرد و افزود: توزیع کارت های اينترنت رایگان در بین وبلاگ نویسان ، تهیه و توزیع جزوه های آموزشی وبلاگ نویسی در 20 صفحه و تهیه بسته فرهنگی از جمله این فعالیت هاست.


  • چهارشنبه 3 آذر 1389-0:0

    وقتی در جائی تله موش میفروشند کمترین معناینست که موش به بیشماری اش رسید! چه خبر شد که برای تقابل با نارضایان لشکر درست می کنید؟ خوب شما هم به شیوه فرهنگی برخورد کنید چرا حمله و حذف؟


    ©2013 APG.ir